Welk boek lees je nu? V

Fantastische fictie op schrift. Van Tolkien tot Aasimov.

Moderator: Beheerders

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Re: Welk boek lees je nu? V

Ongelezen bericht door Agravain » 11 jul 2019 09:51

Het Malazijnse rijk net uitgelezen en meteen door in De poorten van het dodenhuis, het tweede deel van Steven Erikson's serie Spel der Goden.

~ Agravaìn ~

Minnie
Beheerder

Ongelezen bericht door Minnie » 22 jul 2019 19:56

Ik ben begonnen in Sacrament, van Clive Barker. Het verhaal heeft me al van in het begin te pakken. :)

Minnie
Beheerder

Ongelezen bericht door Minnie » 08 aug 2019 20:19

Uiteindelijk vond ik Sacrament toch niet zo geweldig. Een wat raar verhaal, wel een dat vlot las, maar het zat maar raar in elkaar.
Ondertussen ben ik meer in thrillers bezig. Voor het moment lees ik Nachtmerries, van Sharon J. Bolton. En daarnaast bezig in De verzamelaar, van Fiona Cummins. Ze trekken me allebei aan, dus tis moeilijk om 1 boek eruit te kiezen om voorrang te geven. :)

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 18 aug 2019 18:26

De poorten van het dodenhuis, het tweede deel van Steven Erikson's serie Spel der Goden is uit. Nu door met Spel der Goden 3: In de ban van de woestijn.
Het zijn mooie boeken, jammer dat ik na het volgende deel over moet op het Engels. Ook komen er wel erg veel karakters in voor, wat het moeilijk maakt om alles bij te houden.

~ Agravaìn ~

Minnie
Beheerder

Ongelezen bericht door Minnie » 04 okt 2019 08:04

Ik ben begonnen in Temeraire, van Naomi Novik.
Wat een leuke draak :love:

lord idiot
Technicus
Contacteer:

Ongelezen bericht door lord idiot » 22 okt 2019 11:54

momenteel bezig in Konrad Curze: The Night Haunter van Guy Haley, een van de vele boeken uit de warhammer 40k "horus heresy" saga.

Daarnaast in de afgelopen week How To van Randall Munroe gelezen. Een aanrader voor liefhebbers van zijn webcomic XKCD

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 31 okt 2019 17:45

De nieuwe Yoko Tsuno (Engeltjes en Valken). Ik merk toch dat ik eigenlijk eens de hele serie bij elkaar moet scharrelen. Het vorige deel was wel aardig los van de rest te lezen. Maar in dit deel staan toch wel veel links naar eerdere uitgaven.

En ik ben bezig in Heksen Jongen van Kelly Barnhill. Haar eerdere boek Het Meisje dat de Maan Dronk was geweldig. Ik heb echter moeite om in dit boek echt op gang te komen. Kan ook komen door drukte in de privé sfeer, maar toch.

Plaats reactie