Inspiratie op doen in Scandinavie

Speel mee in RPG-herberg De Blaffende Vis. Vreemde, grappige en angstaanjagende verhalen doen hier de ronde.

Moderator: Herbergiers

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Inspiratie op doen in Scandinavie

Ongelezen bericht door Agravain » 16 mei 2008 20:27

Agravain sleept een vat met het beste bier wat "De Blaffende Vis" te bieden heeft uit de kelder. "Voor de stamgasten voor de komende weken. Ik ben een tijdje op reis om weer nieuwe dranken te selecteren, en mogelijk ideeën op te doen voor nieuwe gerechten voor in de herberg. Misschien neem ik van mijn reis ook wel een aantal interessante verhalen mee."
Even haalt hij adem om vervolgens door te gaan: "Mijn reis zal wederom naar het noorden voeren, Eerst naar Denemarken om daar een week lang rond te reizen op zoek naar nieuwe spijzen en dranken. Vervolgens ga ik nieuwe gebieden ontdekken in het land Zweden. Hiervoor trek ik ook een week uit, waarna ik weer afreis naar de Blaffende Vis. Ik hoop dat jullie je vermaken zonder mij."

~ Agravain ~

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter » 16 mei 2008 22:25

Beste waard, veel plezier in Denemarken. Dat de wijn je maar goed moge smaken.

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 01 jun 2008 19:13

Zo ik ben weer terug. Helaas was de drank in Zweden niet echt goed te verkrijgen (pas op de laatste dag kwam ik een drank winkel tegen, lang leve de regulering door de staat ;)), maar ik heb me wel goed vermaakt.

~ Agravain ~

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 01 jun 2008 19:21

Je hebt niet gekeken bij privé stokers? :P

Welkom terug in ieder geval... en hopelijk is het je bevallen die paar daagjes vrij. ;)

Plaats reactie