Wat buiten gewoon lief om dat te lezencircle schreef:Welkom terug op Aeon, the Pelican! Je laatste bezoek was op Wo Feb 07, 2007 14:01. We zijn blij en vereerd je
weer op onze website te mogen ontvangen.

Ook leuk om te lezen dat Zwarte Magica ook dit jaar weer een nieuwe post heeft. En dat de grote RPG nog steeds een groot succes is.
Is dit nou de nieuwe Aeon? Ik zie namelijk zo snel niets nieuws

Maar goed... Waar kwam ik hier ook al weer voor? Oja, ik kreeg tot mijn verbazing opeens een PM

Hmz... Na al die tijd en moeite die ik in Aoen gestoken heb, is dit de rede waarom je een PM stuurtYsgrublaidd (in PM, 23 oktober) schreef:Aangezien je al een hele lange tijd niet op Aeon bent geweest, is er besloten je uit de verschillende groepen te zetten.

Nog een keer lezen hoor: "Aangezien je al een hele lange tijd niet op Aeon bent geweest"... Je had natuurlijk ook moeite kunnen ondernemen om een lid te behouden he?

O wacht.. Ik was natuurlijk de "source of all evil" geworden, dus daar zat je niet op te wachten. Ik had kritiek en zo. Ik zag in de snelle bewegingen die het internet maakt een site stil staan en gaf daar na weinig eerdere reactie op pointers wat grove signalen over af. Ja, er begint me weer iets te dagen. Die wil je niet terug. Nee, natuurlijk niet.
Waarom stuur je me dan nu wel een PM? En nog wel voor iets wat je al maaaaanden geleden had moeten doen? Of was er ergens nog een kronkel die me wel terug wilde? Had je dan niet maanden geleden al een andere PM moeten sturen?
O wacht... iets met snelheid, ja dat was er natuurlijk al nooit. Daarom bloeit het hier ook zo. Waarschijnlijk zijn jullie nog steeds aan het blaten over boeken leggers met Aeon reclame. Of is er daadwerkelijk iets aan promo activiteiten van de grond gekomen? Ja, anders dan linken dan he, want dat werkt toch niet echt. Ik bedoel, Aart heeft een grafisch (vind ik nog steeds) bijzonder mooie site neer gezet, maar de reclame op de voorpagina linkt bijvoorbeeld naar een film die 2 jaar geleden uit kwam, de circle spreekt over "nieuwe editie nu online" van Zwarte Magica van mei en er staan nog steeds (of alweer?) badhuis topics tussen "Laatste forumberichten" (zo maar dingen die me zo 123 opvallen). Maar goed, straks ga ik je nog helpen en daar zit je niet op te wachte he?
Beste Aphrael,
Ook langs deze weg nogmaals bedankt voor de persoonlijke uitnodiging aan mijn vriendin en ik voor die meet bij jou thuis. Helaas was je blijkbaar de enige van "het bestuur" (of uberhaubt Aeon) die aan ons dacht nadat wij eerder al twee meets voor Aeon hadden georganiseerd en verzorgd. We hadden graag langs komen, maar voelde ons niet heel erg welkom omdat je de enige was. Maar goed, dat weet jij immers al lang, want bij ons kan er nog wel eens een mailtje af. Ik hoop dat ons etentje date snel gaat lukken

Beste anderen,
Ik leef nog. Ik doe nog steeds dingen met Fantasy. Speel nog steeds DnD en vrij fanatiek WoW. En verder... ach... als jullie geinteresseerd zijn, dan spreek ik jullie wel.
Wie weet tot ziens weer in een van de vele werelden die we delen.