Ik kom even om een hoekje gluren

Net gearriveerd? Introduceer je aan je mede-Aeoners!

Moderator: Beheerders

Wendekind
Toerist

Ik kom even om een hoekje gluren

Ongelezen bericht door Wendekind » 26 sep 2006 17:49

hallo,

Vandaag ontdekte Elmer en ik een gezamelijke liefde: Fantasy! Hij gaf me de link naar dit forum en hier ben ik. Het forum ziet er uit als iets waar ik graag zal komen al zal ik misschien meer lurken dan schrijven. Ik vind het vaak moeilijk te verwoorden wat een boek in mij wakker maakt, maar wie weet..
Ik heb even rondgekeken bij het RPG forum en dat lijkt me ook wel leuk, maar ik snap het nog niet helemaal geloof ik, maar dat komt vast wel goed in de loop van de tijd.
Waarschijnlijk moet ik iets over mezelf vertellen? Daar heb ik altijd wel moeite mee, ik heb een elf-achtig gesloten karakter :)

Maar iets wil ik wel kwijt: geboren in 1968. Leerde mezelf lezen op de kleuterschool en bleef maar lezen lezen lezen, alles wat los en vast zit, als er niets beters is zelfs de achterkant van de jampotten. Maar het allerliefst lees ik fantasy: de wereld van het mythagowoud, Devery, Westland, de zes hertogdommen, De Gouw, overal heb ik al rondgezworven.
Vooral als er iets mystieks of spiritueels in te vinden is ben ik vertrokken en land pas weer op planet Earth als ik het allerlaatste lettertje heb uitgelezen. De beelden die in mij opkomen wil ik dan heel graag vorm geven met wol, losse ongesponnen wol of vilten. Soms teken of klei ik, maar het liefst werk ik met wol.

Ik verlies me wel erg snel in dit soort fora en online spelletjes als RuneScape, dus als het te gek wordt zet ik mezelf op rantsoen en mag ik een tijdje niet meer pjoeteren, dus als ik even verdwijn ben ik aan het afkicken.

hmm dit was wel mijn voorstel berichtje geloof ik. Ik stap weer door de poort en neus wat rond in de stad, ik laat hier en daar wel een meninkje of vraagje achter, jullie komen me vast wel ergens tegen op mijn zwerftocht.

Wendy

p.s. een onbekende gulle gever stopte mij zomaar een zakje Ael-dingessen toe. Iemand tips wat ik daar mee kan doen behalve een monster aanschaffen? IRL heb ik al 2 hond-monsters, 3 kat-monster en 2 kind-monsters, ik geloof niet dat ik nog plek heb voor een virtueel monstertje.

after_eden
Eeuwentemmer

Ongelezen bericht door after_eden » 26 sep 2006 18:01

Hooi. Welkom op Aeon, Wat voor muziek vind je leuk?

Ps. Verdwaal niet en als je van schrijven houd kom dan een keertje in de RPG kijken die net begonnen is.

Wendekind
Toerist

Ongelezen bericht door Wendekind » 26 sep 2006 18:15

Muziek? Heel veel! Van Bach tot Tiesto, ligt aan mijn bui en waar ik ben en met wie.

Maar na het Castlefest van dit jaar ben ik helemaal fan van Faun en Omnia. Medieval babes vond ik al gaaf. Dus in de auto zit al weken een ctje met Neoceltische Folk of.. hoe wil je dat bestempelen?

Wat ontdekte jij "After Eden?" ;)
Laatst gewijzigd door Wendekind op 26 sep 2006 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 26 sep 2006 18:29

Welkom op Aeon. Veel plezier bij het lezen en posten toegewenst.

Ten aanzien van die Aeonium: Die kun je alleen gebruiken bij Monster Mania. Dus als jou dat niets lijkt dan heb je niets aan die Aeonium.

Dolenthoniel
Opperkiwi
Contacteer:

Welkom!

Ongelezen bericht door Dolenthoniel » 26 sep 2006 18:32

Welkom op Aeon, veel lees- en post plezier. :)

Elmer
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Elmer » 26 sep 2006 18:52

Hoi Wendekind.
Leuk je hier te ontmoeten en dan te weten dat onze werkplekken gescheiden zijn door een wandje van 15cm.
Veel plezier met lezen en posten en tijdens een bakje koffie kom ik één van de dagen wel eens samen met je door de RPG scrollen.

aphrael
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door aphrael » 26 sep 2006 19:06

Hai Wendekind, leuk dat je besloten hebt nog hier rond te blijven hangen ;) Als je vragen hebt over de RPG, geef maar een gil, dan leggen we het je allemaal wel uit. Moeilijk is het niet, je moet het alleen even doorhebben....

Christine
Kind van de kosmos
Contacteer:

Ongelezen bericht door Christine » 26 sep 2006 19:28

Van harte welkom op Aeon!
Ysgrublaidd schreef:Ten aanzien van die Aeonium: Die kun je alleen gebruiken bij Monster Mania. Dus als jou dat niets lijkt dan heb je niets aan die Aeonium.
Of je geeft het aan iemand die wél een online diertje te verzorgen heeft *kuch*Dino*kuch* :fluit:

- Christine -

Witch
Sterrenschipper

Ongelezen bericht door Witch » 26 sep 2006 21:14

Hay,

Welkom, dat je hier maar veel plezier mag beleven met lezen en posten!!

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 27 sep 2006 06:59

*Zwaait*Wees welkom! Dat je veel plezier mag gaan beleven op het forum hier.

Wendekind
Toerist

Ongelezen bericht door Wendekind » 27 sep 2006 12:38

Christine schreef:Van harte welkom op Aeon!
Ysgrublaidd schreef:Ten aanzien van die Aeonium: Die kun je alleen gebruiken bij Monster Mania. Dus als jou dat niets lijkt dan heb je niets aan die Aeonium.
Of je geeft het aan iemand die wél een online diertje te verzorgen heeft *kuch*Dino*kuch* :fluit:

- Christine -
Ik heb het toch maar geprobeerd. Ik heb een Sirene geadopteerd. Ben benieuwd.

Iedereen: dank voor dit hartelijke welkom.

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 27 sep 2006 18:15

Hoi Wendekind,

Welkom op Aeon. Ik hoop dat je veel lees- en postplezier zult hebben hier. Als je wilt beginnen in een kleinere RPG, om te oefenen, dan kun je in de Herberg terecht.

~ Agravaìn ~

Wendekind
Toerist

Ongelezen bericht door Wendekind » 27 sep 2006 21:06

Agravain schreef:Hoi Wendekind,

Welkom op Aeon. Ik hoop dat je veel lees- en postplezier zult hebben hier. Als je wilt beginnen in een kleinere RPG, om te oefenen, dan kun je in de Herberg terecht.

~ Agravaìn ~
Ja, dat ga ik vast en zeker doen, ik moet even broeden op een personage met een verhaaltje erom heen. Ik kom er op terug als het klaar is.
.. ge moet het eenzaam laten.. om maar met mevrouw Gerhard te spreken.

Shadar-Kai
Hemelkenner

Ongelezen bericht door Shadar-Kai » 28 sep 2006 07:28

Hartelijk welkom op Aeon.

Jo0st
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jo0st » 28 sep 2006 16:47

Hartelijk welkom hier, ik hoop dat je het hier naar je zin gaat hebben, maar dat gaat vast wel goedkomen, ik wens je dus maar veel plezier toe.

Nog een vraag aangezien ik geloof dat niemand die al gesteld heeft, sport je en zo ja welke sporten beoefen je?:P

Plaats reactie