RPG discussie: The Red Dragon Race

Speel mee in RPG-herberg De Blaffende Vis. Vreemde, grappige en angstaanjagende verhalen doen hier de ronde.

Moderator: Herbergiers

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 13 dec 2005 21:24

In overleg met Agravain (huidige spelleider van RDR) heb ik Glitz laten doen wat deze zou hebben gedaan. Mijn excusses voor het eventuele overlast voor Waylander. Echter zijn char lokte deze actie toch echt uit en ik hoop dus dat Way hier begrip voor heeft. Echter is mijn bedoeling Glitz weer snel te laten herstellen en in ieder geval het spraak gedeelte van Uziel snel actief te maken. In eerste instantie betekend dit ook dat Uziel zijn lichaam niet kan gebruiken. Daarnaast zal zijn programmering in eerste instantie gelijk zijn aan nu. Echter na verschillende stappen van programmering zal deze veranderen. Ik zie dus zelf verschillende confersaties tussen in ieder geval Glitz en Uziel. In een later stadium zal Glitz het lichaam van Uziel aanpakken.

@Waylander laat even weten of jij nog enkele ideeën hebt.

Waylander
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Waylander » 13 dec 2005 21:41

Ik vind het best (Ookal ben ik er niet echt tevreden over dat ik niet van te voren ben ingelicht, maar dat terzijde).

Voor wat ideën: in ieder geval zijn houding wat dempen. En hem wat gehoorzamer maken. Ik zou het alleen wel ontzettend jammer vinden als Uziel in een robot veranderd die alles doet wat hem word opgedragen, of zijn gevechtsmogelijkheden zouden worden uitgeschakeld.

Mijn voorstel is om hem rationeler te maken, compleet volgens logische wegen te laten denken en loyaal te laten zijn aan de crew+rdr.

En mij lijkt het verder best interresant om hem dialogen met glitz te laten voeren.

Nog wat over Uziel zelf (dit waren dingen die ik eigenlijk later aan het licht wou laten komen, maar aangezien Glitz er toch wel achter zal komen als hij aan Uziel gaat sleutelen).
Ulix was geen mens, en Uziel bevat ook wat Altanische technologie. Hij loopt niet op "Normale" energie, maar op spirituele energie (het spul waar de ALR Ghosthunter op draait) die er door Ulix met bepaalde technologien is ingestopt. Tenzij glitz bekent is met de technologie van de Altanen zal het voor hem onbekend zijn, daarbij is het redelijk gecompliceerd.

Dema
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Dema » 21 dec 2005 23:01

Is iedereen al op vakantie ofzo? :?
Het is zo rustig...

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 21 dec 2005 23:04

Eeeeeeh tja, ik zit te wachten op Agravain en Waylander met mij.

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 22 dec 2005 07:47

Ik zit geloof ik in een winter-pc-dip.. Heb even niet zoveel amibitie om veel achter de pc te zitten geloof ik.. Trekt weer wel bij hoor..

Bij de weg... Nukkie?? We waren buiten hoor.. We zijn ergens naar buiten gegaan want de herdenking die Nina deed was volgens een eerdere post buiten rond de graven. En ik dacht toch echt dat je erbij was.. :fluit:
Glitz was achter de rest aan gelopen naar de bult van aarde waar de lichamen lagen van de overledenen. De dienst was kort maar krachtig geweest.

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 22 dec 2005 13:15

En daarna weer naar binnen:
Ysgrublaidd schreef:Toen de rest naar binnen was gegaan was Glitz nog even blijven staan.
Maar de post van Nukkie klopt inderdaad niet helemaal.
In ieder geval zijn de meeste nu binnen.

Dema
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Dema » 22 dec 2005 14:29

Ik dacht dat ik en Nina alweer buiten waren inmiddels :P Dus dan zijn de meeste alweer buiten :P

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 23 dec 2005 10:13

Vanavond hoop ik weer een post te kunnen plaatsen, het zelfde geldt voor de Barudas en Maanleven.

~ Agravaìn ~

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 01 jan 2006 14:40

Ik zou graag uiterlijk tegen het einde van deze week wel weer de ruimte in willen met de Dragon. Witch zit hierop te wachten (ik neem aan dat ze nog steeds interesse heeft om mee te doen), zodat ze goed kan instappen. Het is namelijk al weer enige tijd geleden dat zij haar post heeft geplaatst.

~ Agravaìn ~

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 01 jan 2006 15:23

Goed idee. Glitz kan nu niet veel en Uziel is ook tijdelijk uitgeschakelt voor werkzaamheden. Dus ik zou zeggen zorg dat de laatste reparaties worden uitgevoerd of dat er toch wordt besloten richting de stad te vliegen naar een reparatiedok.
Tweede lijkt me handig zodat je nog over de planeet heen moet vliegen en zodoende Witch haar gecrashte ruimteschip tegenkomt (of was er ondertussen een andere manier van inschrijven bedacht?).

EDIT: Kunnen we misschien ook meteen proviant en bruikbare materialen inslaan ;).

Dema
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Dema » 02 jan 2006 11:55

@Agravain, ik heb ook vaak de neiging om het te doen, maar Nukkie is de forumnaam en Randy is zijn RPG-naam ;)

@Nahima: ik heb weer wat vrijheden genomen en je karakter wat bestuurd, sorry :$ Als je klachten hebt, gewoon pm-en ofzo en dan verander ik het :)

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 02 jan 2006 18:41

WAT!!!! :duizel: Mijn Nina overgenomen!!!???
:-D Geeft niks. Prima hoor... Anders wordt het toch een behoorlijk onhandige les toch? ;)

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 02 jan 2006 21:08

Whaaaa, dat ik zo'n fout maak zeg. :$ . Maar goed, het is gecorrigeerd. Randy is mij nu netjes aan het helpen, en Nukkie is weer upgebeamed naar Aeon. ;).

~ Agravaìn ~

Witch
Sterrenschipper

Ongelezen bericht door Witch » 07 jan 2006 15:44

Hay,

Jazeker heb ik nog interesse om mee te doen!! Ik merk wel als jullie me gevonden hebben.

Groetjes Witch

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 07 jan 2006 21:56

@Witch: Was jij nou neergestort op de planeet of zweefde je ergens in de ruimte rond? Er staat iets van bij dat het 't laatste was, maar ik kan je post niet vinden.

~ Agravaìn ~

Gesloten