Instrumenten
Moderator: Beheerders
- Ysgrublaidd
- Forum admin
- Contacteer:
Vanaf mijn 15 speel ik gitaar.. (Electrisch en acoustisch).. Ook speel ik wel eens op een mandoline of een ukelele.. Heb nog even basgitaar gespeeld in het verleden..
Verder kan ik wel zingen.. Zing wel mee met Evanescence en WT.. Maar verder dan mee zingen met de cd/radio kom ik niet.. Beetje te verlegen voor..
Verder kan ik wel zingen.. Zing wel mee met Evanescence en WT.. Maar verder dan mee zingen met de cd/radio kom ik niet.. Beetje te verlegen voor..

Net als vele begonnen met een jaartje blokfluit
Daarna me met veel jeugdig ongeduld op de acoustische gitaar gestort
Jaartje of 5 a 6 les gehad, maar was het toen wel aardig zat om naar de pijpen van de docent te dansen
Daarna tot nu pak ik het ding nog regelmatig, en als ik een keer een mooi nummer langs hoor komen op radio/tv, probeer ik die onder de knie te krijgen (wat meestal heel aardig lukt).
Maar moet zeggen, de tijd die ik ervoor neem wordt jammergenoeg steeds minder. Weet niet precies hoe dat komt eigenlijk.
Maar nooit in bandjes gespeeld hoor, en zingen kan ik al HELEMAAL niet
Ik rommel liever lekker een beetje aan voor de hobby
Daarna me met veel jeugdig ongeduld op de acoustische gitaar gestort
Jaartje of 5 a 6 les gehad, maar was het toen wel aardig zat om naar de pijpen van de docent te dansen
Daarna tot nu pak ik het ding nog regelmatig, en als ik een keer een mooi nummer langs hoor komen op radio/tv, probeer ik die onder de knie te krijgen (wat meestal heel aardig lukt).
Maar moet zeggen, de tijd die ik ervoor neem wordt jammergenoeg steeds minder. Weet niet precies hoe dat komt eigenlijk.

Maar nooit in bandjes gespeeld hoor, en zingen kan ik al HELEMAAL niet

Ik rommel liever lekker een beetje aan voor de hobby
-
- Sterrenschipper
- Contacteer:
Na 15 lessen blokfluit ben ik er mee gestopt omdat mijn lerares me op mijn handen sloeg als ik iets verkeerd deed. Dwarsfluit heb ik ook nog gespeeld maar eigenlijk door de prof-muziek cariere van mijn pa hadden mijn broer en ik al helemaal niks meer met muziek spelen. Mijn vader was veel te streng met muzieklessen aan mij en mijn broer. Best zonde eigenlijk.
-
- Fortuinzoeker
-
- Eeuwentemmer
-
- Toerist