RPG discussie: The Red Dragon Race

Speel mee in RPG-herberg De Blaffende Vis. Vreemde, grappige en angstaanjagende verhalen doen hier de ronde.

Moderator: Herbergiers

Milamber
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Milamber » 05 aug 2004 21:08

He anders wil ik ook wel een 2e faserpistool :P

glamdring
Kosmonaut
Contacteer:

Ongelezen bericht door glamdring » 05 aug 2004 21:11

aja,nu moet je zo niet afkomen eh :lol:

Wel ik moet zeggen chaman: jij steekt we erg veel gedachteskracht in de rpg, i like that, i like that very much. 8)

zeg es, die M5, bestaat die echt?

Chaman
Hemelkenner

Ongelezen bericht door Chaman » 05 aug 2004 21:23

@ Milamber: Zeg, Rjak is maar een ondergeschikte he! We kunnen niet hebben dat iedereen de captain evenaart of overschreid!
@ Glamdring: Ik vind het een uitstekend idee, deze rpg... (heb ook al een paar ideeen voor als we uit de Red Dragon zijn...) De M5 is een semi-automaat, die doorgaans door SWAT-teams (op uitzonderlijke missies), Rangers en Special Forces (en ook nog een aantal andere afdelingen, maar dit zijn de bekendste) gebruikt wordt. Ik zal eens kijken of ik er een plaatje van kan vinden.

Edit:
Afbeelding

Waylander
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Waylander » 05 aug 2004 22:24

Het wapen van Ulix:

ALR III "Gosthunter"

Afbeelding

De Altanic Laser Rifle (ALR) word alleen door de Altanen, het ras waar Ulix deel van uitmaakt, gemaakt en gebruikt.
Het geweer heeft twee opties: Een snelle, auto-fire mode met lichte laser kogels en een single-shot mode met een kleine laser granaat. De snelle laser kogels zijn wat minder schadelijk voor mensen, maar bijde modes doen daarintegen ook schade aan spirituele entiteiten die onvatbaar zijn voor normale wapens en als het wapen een laser granaat afschiet is hij voor een korte tijd onbruikbaar. Hij heeft een Altanic vision sniper mode die buiten normale wezens ook spirituele entiteiten aantoont.
De ALR gebruikt geen energie cellen als ammunitie zoals vele andere laser geweeren, maar put zijn energie uit de spiritueele capaciteiten van zijn drager. Daardoor zijn de Altanen bijna de enigen die ze kunnen gebruiken (spirituele capaciteiten zijn bij andere rassen onnatuurlijk, maar niet ongekent.) Natuurlijk komt er op een gegeven moment een einde aan de spirituele energie van een persoon. Die energie word door een goede nachtrust gewoon weer aangevuld, maar als een spiritueel begaaft persoon door al zijn reserves heen is kan het gebruik van een ALR lijden tot black-outs en korte termijn geheugenverlies.

Ulix is dus een Altaan en heeft spirituele gaven ;) :)

Chaman
Hemelkenner

Ongelezen bericht door Chaman » 05 aug 2004 22:49

Om is een Dayron en heeft een hell of a conditie... (Dayrons staan erom bekend dat ze de beste conditie hebben...) Voor de spiri-vijanden schakelen we jou in, voor vijandige ruimteschepen en evil creatures en andere wezens mijn M5 (unbeatable in Max Payne 2!)

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 06 aug 2004 08:04

Geef mij maar gewoon een Rifle, kan ik overigens bij het schip blijven om dit te bewaken? Ik heb komende paar dagen weinig tijd om te posten.

~ Agravain ~

glamdring
Kosmonaut
Contacteer:

Ongelezen bericht door glamdring » 06 aug 2004 13:30

Dan moeten we wel eerst aankomen eh! niemand post :'( :'(

Zeg jongens: wapens beschrijven of uitvinden, ok, maar IN GODSNAAM WAY!

waar houdt jij je de vakantiedagen mee bezig :-D

ik zal maar bij mijn faserpistolen blijven zeker. ;)

Chaman
Hemelkenner

Ongelezen bericht door Chaman » 06 aug 2004 14:39

Gepost... Maar we staan nog niet op de planeet ;)...

glamdring
Kosmonaut
Contacteer:

Ongelezen bericht door glamdring » 06 aug 2004 15:06

God jongens, post Ys nog wel eigenlijk? is al zo lang geleden, of is hij op vakantie ofzo?

wie weet waar ie uithangt? :lol:

het zal dus nog wle ff duren eer we landen ;)

Dema
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Dema » 06 aug 2004 15:51

Wow, 1 dagje niet online en er zijn hier heel veel posts bij ;)

Ik ben happy hoor, met een duffer, mijn brave karaktertje gaat toch geen wezens doodmaken? :lol: En ik ben maar een gewoon simpel mens dus iets heel bijzonders zit er ook niet in :)

Maarrum... moet ik nou instructies geven enzo om dat kruis te vinden? Ik dacht dat ik vooral was om een raadsel ofzo op te lossen, ofzo.. maar zoeken vind ik ook goed hoor :-D

Milamber
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Milamber » 06 aug 2004 19:14

Euh, hoe zit het trouwens met vervoer op de planeet, als er zoveel water is...
Maken we groepjes en houden we contact met 1 of ander supersonisch iets?

Chaman
Hemelkenner

Ongelezen bericht door Chaman » 06 aug 2004 20:20

lionlover schreef:Ik ben happy hoor, met een duffer, mijn brave karaktertje gaat toch geen wezens doodmaken? :lol: En ik ben maar een gewoon simpel mens dus iets heel bijzonders zit er ook niet in :)
Dat dacht ik al, dus verzon ik de duffer voor Dema en Nina...
lionlover schreef:Maarrum... moet ik nou instructies geven enzo om dat kruis te vinden? Ik dacht dat ik vooral was om een raadsel ofzo op te lossen, ofzo.. maar zoeken vind ik ook goed hoor :-D
Tja, t is een RPG, dus we verzinnen alles lijkt me...

@ Milamber: Geen idee, maar we verzinnen wel iets leuks lijkt me ;).

Milamber
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Milamber » 07 aug 2004 07:38

Dus we verzinnen wel iets leuks? Kick :-D
Euh, wie verzint het :P

Chaman
Hemelkenner

Ongelezen bericht door Chaman » 07 aug 2004 13:19

eh... Jij, ik... iedereen die dat wilt denk ik... iig, dat is wat ik van de Herberg begrepen heb...

glamdring
Kosmonaut
Contacteer:

Ongelezen bericht door glamdring » 07 aug 2004 13:34

Wel goed, dan doen we hier ff een soort van polletje om te zien wat "het kruis" nu eigenlijk is :lol: iedereen kan zijn ideen geven en dan stemmen we erover, goed?

Ondertussen: kan iemand contact opnemen met Ys of weet iemand waar hij is. want zijn karakter is nu in het verhaal gegooid.

Gesloten