RPG discussie: The Red Dragon Race

Speel mee in RPG-herberg De Blaffende Vis. Vreemde, grappige en angstaanjagende verhalen doen hier de ronde.

Moderator: Herbergiers

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 30 jul 2004 14:58

Klopt Agravain. Het moet natuurlijk wel leuk en spannend blijven.

Milamber
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Milamber » 30 jul 2004 15:01

Qemwen is dus een tijdje weg he dus hij kan die test niet doen, nog vrijwillegers die dat willen doen?

Chaman
Hemelkenner

Ongelezen bericht door Chaman » 30 jul 2004 15:08

Ik ben zo weg, maar ik wil het wel doen als ik terug ben... (dat betekent vanavond ergens), maar een van jullie mag t ook wel doen hoor :P

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 30 jul 2004 15:25

Is al gedaan door Glam. Nog even voor de duidelijkheid:

in The Red Dragon Race heet mijn karakter Xyrxix (Niet Agravain Glam!!!)
in Flame and Terror heet mijn karakter Lugar
in Belegering van de Stad heet mijn karakter Agravain

en in de nieuwe RPG zal ik waarschijnlijk Glovigin gaan heten.

Waarom ben ik dan de enige die steeds Agravain in de rpg's (buiten BvdS) genoemd wordt???? :s

~ Agravain ~

Dema
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Dema » 30 jul 2004 15:36

Omdat het heel onlogisch is om mij of Waylander ofzo Agravain te gaan noemen :P

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 30 jul 2004 15:38

[ :-D ]

wat zijn we weer scherp met dit warme weer

[/ :-D ]

~ Agravain ~

glamdring
Kosmonaut
Contacteer:

Ongelezen bericht door glamdring » 30 jul 2004 15:42

Woops, heel erg excuseert, zal het meteen veranderen. Jij komt gewoon zoveel voro inde rpg's dat ik er niet meer mee nadenk. Je naam klinkt ook al heel goed voor in een rpg, dus prachtig.

Maar zal het meteen veranderen hoor! :lol:

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 30 jul 2004 17:26

En jullie zijn gelanceerd. Behalve Alynn (Qemwen) dan :-D. Hoop dat jullie het wat vinden.

glamdring
Kosmonaut
Contacteer:

Ongelezen bericht door glamdring » 30 jul 2004 18:38

Ik vond het heel origineel, hoop alleen maar dat je ze er terug in kan schrijven Ys :lol:

Ik zie alleen niet in waarom we een verschillende koers moeten volgen door jou of waarom je dingen doet die we niet mogen?

Chaman
Hemelkenner

Ongelezen bericht door Chaman » 30 jul 2004 22:36

Ik krijg, heel vreemd, nu onmiddellijk de stuipen, omdat het beestje vliegt zonder dat wij iets doen. Dat kan enkele dingen betekenen, een daarvan is een indringer, dus wat doe ik? Ik keer het hele schip binnenstebuiten totdat ik iemand gevonden heb. Ik vind die iemand, we kennen de Red Dragon immers van binnen en van buiten, en gooi hem eruit, en pikken daarna eventueel Alynn nog op, als we haar kunnen vinden. Ik vind het idee erg origineel, maar niet helemaal kloppen. Misschien dat ik een paar kleine details erin edit (zoals de verplichting om te vertrekken omdat het startsignaal gegeven is of zoiets, maar dat lijkt me dan ook niet helemaal logisch, gezien de crew op tijd van te voren de RD in is gegaan). Iemand een oplossing?

Waylander
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Waylander » 30 jul 2004 22:51

Ik zou Ulix zijn speciale vaardigheden gebruiken om het op te lossen, maar die wou ik eigenlijk later pas tonen...

Chaman
Hemelkenner

Ongelezen bericht door Chaman » 30 jul 2004 23:29

En wat zijn die speciale vaardigheden? Hard lachen en salto's maken? ;) :P

Waylander
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Waylander » 30 jul 2004 23:33

:lol:

Ik vertel nog niets...

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 31 jul 2004 00:20

glamdring schreef:Ik vond het heel origineel, hoop alleen maar dat je ze er terug in kan schrijven Ys
Dank je en dat van dat er weer inschrijven is een makkie (zie iets verder op in deze post).
glamdring schreef:Ik zie alleen niet in waarom we een verschillende koers moeten volgen door jou of waarom je dingen doet die we niet mogen?
Laat ik zeggen dat Glitz een opdrachtgever heeft die de race wat interresanter wil maken.
Leek me wel leuk een beperking in de snelheid in de race. Is gewoon een soort van wedstrijdregel net als bijvoorbeeld bij een werkelijke autorace waarbij je maar een bepaald aantaal pk mag hebben en dergelijke, zodat de race eerlijk blijft. Hetzelfde geld natuurlijk ook voor de tegenpartij. Daarnaast kan één van jullie bijvoorbeeld gaan reageren op dat berichtje dat jullie blijkbaar gaan ontvangen. ;) En wie weet zijn jullie intrumenten wel een beetje in de war geraakt. Ik zou zeggen fantaseer er op los.
Chaman schreef:Dat kan enkele dingen betekenen, een daarvan is een indringer
Goh, jij bent snel. :P
Chaman schreef:dus wat doe ik? Ik keer het hele schip binnenstebuiten totdat ik iemand gevonden heb. Ik vind die iemand, we kennen de Red Dragon immers van binnen en van buiten, en gooi hem eruit
Misschien heb je mijn stukjes niet gelezen maar Glitz maakt gebruik van een camouflage module. Dat is niet voor niets, want hij wil nog niet gevonden worden. (of om precieser te zijn ik wil dat hij nog niet word gevonden omdat ik ik namelijk niet wil dat wanneer ik straks op vakantie ben jullie mijn personage afmaken of uit het ruimteship gooien, waardoor ik niet normaal meer kan meedoen aan dee RPG. Waarschijnlijk wil Glitz de hele reis niet worden gevonden, maar ik zorg er wel een keer voor dat het niet anders kan, is dat goed?
Chaman schreef:en pikken daarna eventueel Alynn nog op
Qemwen is op vakantie en wou dat er iets met haar gebeurde (en dan bedoelde ze waarschijnlijk niet dat haar personage mocht omkomen). Nu ze dus niet bij de lancering mee is, staat haar personage op non-actief. Ze kan zich er later dan gemakkelijk inschrijven door bijvoorbeeld te schrijven dat ze d.m.v. een shuttel of hub naar jullie toekomt.

Ik probeer het verhaal wat interresanter te maken dan alleen maar:
- stukje vliegen
- op planeetje landen
- planeetje onderzoeken om zodoende een voorwerp of iets dergelijks te bemachtigen
- en dan weer van vorenafaan maar dan naar/ op ander planeetje
Gebruik gewoon je fantasy en probeer je een beetje in te leven in wat er nu is gebeurd (dat kun je vast wel) en reageer daar op, dan reageer ik weer op jouw reactie (of iemand anders natuurlijk die mij voor is). Dat is toch zo'n beetje de bedoeling van de RPG. Zo niet dan heb ik mij vergist en pas ik me daarop aan.

Chaman
Hemelkenner

Ongelezen bericht door Chaman » 31 jul 2004 00:42

oke! oke! I resign!

Gesloten