The Red Dragon Race

Speel mee in RPG-herberg De Blaffende Vis. Vreemde, grappige en angstaanjagende verhalen doen hier de ronde.

Moderator: Herbergiers

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 08 okt 2006 14:05

Eenmaal in het kantoor van de havenmeester bleek dat Xyrxix de enige aanwezige te zijn. Hij liep naar de balie, en drukte op het belletje wat daar stond. Na enkele ogenblikken verscheen er een jonge vrouw. "Ik ben van de Red Dragon, " begon Xyrxix, toen de vrouw hem in de rede viel. "Ja, ja, hier, vul de formulieren maar in op deze datadrager en stuur ze maar terug. Anders nog iets, want het is lunch tijd, dus . . .," maakte ze haar zin niet af. "Nou vriendelijk is anders, dacht hij, "Euhh, nou, wat informatie over de lokale regels en wetten, en waar we bijvoorbeeld een goede werf kunnen vinden voor ons schip?" vroeg hij. "Staat allemaal daar op," zei de vrouw terwijl ze naar de datadrager gebaarde, met een "nog een prettig verblijf op Alphanor" schoot ze haar kantoortje weer in. Enigzins beduusd stapte Xyrxix weer naar buiten. Hij had al veel procedures mee gemaakt, maar hier waren ze blijkbaar wel heel gemakkelijk. Met een schouderophalen wandelde hij terug naar het schip om de formulieren in te vullen, en om de informatie over de planeet eens te bekijken.

~ Agravaìn ~

nukkie
Avonturier

Ongelezen bericht door nukkie » 10 okt 2006 13:10

Randy keek de wapensystemen na zoals Xyrxix had gevraagd en hij begon maar gelijk met de boordwapens waar hij zelf mee aan de slag was geweest. Daarna ging hij naar de torpedo luik en zag dat die behoorlijk beschadigd was. Hij haalde alles wat hij los kon maken weg. De schacht had scheuren en barsten en zou moeten worden vernieuwd. Hij maakte zijn rapport op en ging verder naar de grote frontlaser. Hij maakte de kappen zorgvuldig maar voorzichtig schoon. Hij meette het vervolgens door en dat zag er goed uit. Hij liep net terug toen Xyrxix aangelopen kwam.
"Xyr, ziet er niet goed uit. De torpedo luik heeft scheuren en is onbruikbaar. Dat moet vervangen worden. De lasers zijn wel in orde", zei Randy voor hij naar binnen liep. Eenmaal binnen ging hij naar zijn hut en fristte zich op. Hij deed schone kleren aan en kwam weer naar buiten. Inmiddels kende hij de weg wel beter aan boord, maar uit gewoonte nam hij zijn A-GPS mee. Hij keek erop en scande de omgeving van het schip. Waar is iedereen?

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 11 okt 2006 22:42

"O, maar natuurlijk!"
"Dan is dat afgesproken." Te samen met Nina liep Glitz de Red Dragon uit. De markt was al snel gevonden. Echter de winkel die Glitz zocht zou ee stuk moeilijker worden. Hij had echter niet zoveel haast en sprak daarom Nina aan. "En wat vind je van deze stad?"

Een stadsflyer schoot over de straat heen en raasde langs Nina en Glitz. Een wolk van stof sloeg rondom hun neer. Glitz spuigde de stof uit zijn mond en slikte enkele verwensingen richting de vliegmaniak in.

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 12 okt 2006 06:26

Nina wilde Glitz net antwoorden toen ze werden gehuld in een stofwolk. "O, ellendeling! Mijn haar!" Ze voelde meteen aan haar haar en merkte tot haar vreugde dat het allemaal wel meeviel. "Halve idioot dat het is! Ze moeten eens wat beter uit hun ogen kijken in die flyers van ze." Ze veegde een losse lok terug achter haar oor. Vanavond mijn huid maar eens lekker reinigen denk ik.

Het schoot haar opeens weer te binnen dat Glitz een vraag had gesteld. Ze keek hem aan met een lach. Ondanks zijn leeftijd had hij een volwassen uitstraling. "Zo op het eerste oog, vliegende idioten niet meegerekend, ziet het er wel aardig uit. Beetje oud zo hier en daar. Maar over het algemeen genomen zou ik me hier wel een weekje kunnen vermaken denk ik zo." Ze liep naar een drankautomaat en grabbelde in haar tas. "Wil je ook wat fris om het stof weg te spoelen?" Ze keek even naar de mogelijkheden en ging toen voor een Spridolight. "Verfrissend met een vleugje lemon." Sprak ze op een reclame toontje. Vervolgens keek ze Glitz aan. "En meneer? Uw keuze?"

Witch
Sterrenschipper

Ongelezen bericht door Witch » 12 okt 2006 23:48

Jammer genoeg was dit verreweg de kleinste ruimtehaven die zo ooit bezocht had hier zou ze dus waarschijnlijk geen informatie kunnen vinden over haar thuisplaneet.

Teleurgesteld overzag ze de ruimtehaven. Buiten de landingsplaatsen was er nog een groot plein waar de plaatselijke markt zich bevond, ook de schijnbaar standaard kroeg was aan het plein te vinden evenals iets wat leek op een logement voor reizigers. op de markt waren verschillende rassen aanwezig, enkele herkende ze maar anderen waren haar totaal onbekend. Voorzichtig en hopelijk onopgemerkt verdween ze in de massa. De waren aangeboden op de kraampjes konden haar niet echt bekoren, toch had ze niet veel zin om in de kroeg te gaan zitten tussen allemaal vreemdelingen en nieuwsgierigen in. Een kraampje met wapens trok haar aandacht. Eindelijk zag ze eens iets anders dan die vreemde vuurwapens en lasers, eindelijk eens normale dolken en zwaarden. Niet dat ze dolken nodig had, helemaal niet zelfs een zwaard had ze niet nodig. Nieuwsgierig boog ze zich over de uitgestalde wapens. Hmmmm de meesten waren niet veel soeps, niet zoals zij gewend was. Op Area maakten ze alle wapens zelf, het maken van je eigen wapens was een deel van haar opleiding geweest. Vele jaren had ze doorgebracht in de smidse lerend....vormgevend....vervolmakend.

Toch trok een bepaald zwaard haar aandacht, waarom nou net dat zwaard haar aandacht trok wist ze niet. Voorzichtig nam ze het zwaard van de grote lap donkerblauwe stof waarop het uitgestald lag. Het was schitterend en niet alleen perfect in balans, nee ook het ontwerp was magnifiek. Hoewel het groot was, met de punt op de grond kwam het ruim tot aan haar middel, was het niet zwaar. Hoewel het ontwerp eenvoudig efficient was waren de patronen die in het staal schenen te leven magnifiek. In het staal was net onder het eenvoudige gevest iets gegraveerd. Ze bracht zwaard korter bij haar ogen om het gegraveerde beter te kunnen bekijken.......haar hart klopte als een bezetene toen ze het teken herkende. Een Aereaalse rune! Duidelijk kon ze nu de rune herkennen, het merkteken van de maker. Net zoals zij met haar eigen wapens gedaan had had ook de maker van dit voortreffelijke zwaard er zijn of haar merkteken ingezet. Ze had weliswaar al sinds honderden jaren geen Areaal gekend die een zwaard maakte tenslotte waren de oorlogen onder haar volk voorgoed verleden tijd. Toch was het onmiskenbaar een Areaalse rune... vertaald betekende het zoveel als gevleugelde macht. Hoopvol keek ze naar de man achter de kraam. "Pardon, maar kunt u mij misschien iets over dit zwaard vertellen?? Zoals wie het waar en wanneer gemaakt heeft??" De man die een verkoop rook ging gretig op haar vragen in "Helaas vreemdelinge, het enige dat ik weet over dit zwaard is dat het gemaakt is op een verre planeet die bewoond wordt door nog vreemdere wezens. Wezens die zelden van hun planeet vandaan gaan en ook zelden buitenwerelders toestemming geven om op hun planeet te verblijven. Waar deze planeet ligt of hoe hij of zijn bewoners heten weet ik niet. Het verhaal van dit zwaard heb ik gehoord van degene waar ik het van gekocht heb." Haar hoop werd alweer eens de bodem ingeslagen, toch besloot ze om het zwaard te kopen. "Da's jammer, graag had ik meer vernomen over de maker van dit zwaard. Wat vraagt u voor het zwaard??" De man nu bijna zeker van een verkoop noemde zijn belachelijk hoge prijs. Na enkele minuten van onderhandelen wisselden enkele standaard munteenheden van eigenaar net als het zwaard trouwens evenals de schede van soepel donkerblauw leer die bij het zwaard hoorde. Ze besloot het zwaard voorlopig in haar hand te dragen, ze kon hier tenslotte haar matel niet uittrekken.

Op weg naar de kroeg werd ze aangehouden door een groepje mannen die ondanks haar mantel toch schijnbaar hadden opgemerkt dat ze een vrouw was. Een vrouw die een zwaard openlijk in haar hand droeg, weliswaar was het zwaard in de schede gestoken, toch was en bleef het een zwaard. Onmiddelijk nadat ze de hand op haar bovenarm gevoeld had schatte ze de groep voor haar in. Een groep van 5 nogal ruig uitziende kerels keken haar aan, hun aanvoerder nog steeds haar arm vasthoudend. "Zeg, wat moet een schattig vrouwtje als jijzelf nu met een zwaard? Ik weet het goedgemaakt, als jij nu eens zoals een lief vrouwtje betaamt met mij iets gaat drinken dan passen mijn maten wel op je zwaard. Als je me dan een goede tijd bezorgt krijg je je zwaard misschien zelfs wel terug." Schijnbaar had de man geen idee met wie hij te maken had, anders was hij beslist niet zo neerbuigend tegen haar geweest. Toch moest haar blauwe huid zelfs hem zijn opgevallen, ze droeg tenslotte geen handschoenen. Koel probeerde ze de hand af te schudden, dit had echter alleen tot gevolg dat de man haar nog steviger vastpakte. "Denk maar niet dat ik je loslaat schatje, jij gaat met mij mee goedschiks of als het moet kwaadschiks." Haar stem ijzig koel antwoorde ze de man "Ik stel voor dat u me onmiddelijk loslaat zoniet dan zal er niets anders opzitten dan dat ik u pijn moet gaan doen. Eerlijk gezegd doe ik dat liever niet, maar als u me geen keus laat dan zal ik niet aarzelen." De man lachte haar uit "Whahahhaha horen jullie dat maten?? Ze wil me geen pijn doen whahahahhaha. Wie denkt ze wel dat ze is whahahhahaha, eens kijken wat voor een wezen zich onder die grote mantel verbergt. Ik voel me weer een kleine jongen die op zijn verjaardag een geschenk mag uitpakken, whahahahha alleen zal hetgene dat ik nu uitpak geen nepstraalpistool zijn, maar iets waar ik echt mee kan spelen." Nog steeds lachend trok de man de kap van haar mantel naar achteren haar gezicht onthullend. "Wauw en wat een geschenk dat je bent, als de rest er net zo uitziet dan ga ik nog veel plezier aan je beleven." Haar koele zwarte ogen staarden de man aan, rustig wachtte ze af wat hij verder van plan was. Als het nodig bleek te zijn kon ze altijd nog tot actie overgaan. Terwijl de man met haar sprak was een van zijn maten achter haar gaan staan. Op een wenk van zijn leider pakte de man haar mantel bij de schouders vast en trok hem haar in één beweging uit. Op het moment dat de bescherming van de mantel wegviel reageerde ze bliksemsnel. Onmiddelijk strekte ze haar vleugels waardoor de man achter haar tegen de vlakte geworpen werd. De man die haar bovenarm had vastgehouden had deze los moeten laten op het moment dat de ander haar haar mantel uitdeed. Ondanks dat ze niet haar gevechtspak aanhad maar een van haar jurken nam ze een gevechtshouding aan. Het zwaard uit zijn schede halend bracht ze haar lichaam in een positie van opperste concentratie. Ondertussen had zich een grote groep omstaanders gevormd die allen druk speculeerden over hetgeen er nu zou gebeuren. De anderen niet uit het oog verliezend sprak ze de leider met een ijzige stem aan. "Ik had je gewaarschuwd me met rust te laten, ik ben geenszins van plan om goedschiks met jullie mee te gaan, maar als je het graag kwaadschiks wil proberen.........." Ze zag dat de man slikte, dit had hij niet verwacht. Toch wilde hij niet afgaan voor zijn maten, hj zou zich toch zeker niet te kijk laten zetten door een vrouw?! "Ik wil je geen pijn doen schatje," smaalde hij "je bent dan wel niet wat ik gedacht had, maar ik hou wel van een uitdaging. Hoe ik dat met je vleugels ga oplossen in mijn bed weet ik nog niet, maar ook daar komen we wel uit. Misschien zijn ze wel een pluspunt, ik ben wel in voor nieuwe dingen," grinnikte hij. Zijn maten duidelijk onder de indruk van het wezen dat voor hen stond lachten ongemakkelijk. Snel griste hij een zwaard van de wapenkraam en schoot naar voren in de richting van haar hand, met de bedoeling haar te ontwapenen. Over de dolken die aan haar onderarmen gebonden waren zou hij zich later wel druk maken. Die zou ze zo toch niet kunnen benutten. Verbaasd merkte hij dat ze zich niet op de plaats bevond waar hij haar verwachtte. Bliksemsnel had ze een andere houding aangenomen waarbij ze zijn ongedekte zijde verwondde met de dolk aan haar linker onderarm. Snel wervelde ze om hem heen waardoor hij gedwongen was om een verdedigende houding aan te nemen. Steeds weer wervelde ze om hem hen, verwondingen toebrengend waar ze kon zonder dat deze dodelijk werden. Tenslotte werden de slagen zo snel uitgewisseld dat de omstanders het gevecht niet goed meer konden volgen. Zijzelf zag niet alleen haar tegenstander, maar ook diens maten. Gelukkig voor haar was het door de snelheid van het gevecht niet mogelijk om met een vuurwapen op haar te schieten. Hierdoor werden ze gedwongen om haar te bestoken met alles wat ze konden vinden, stenen, fruit en zelfs enkele vreemd uitziende voorwerpen werden naar haar gegooid. Behendig ontweek ze alles zonder haar tegenstander uit het oog te verliezen. Plotseling was ze echter met 5 mannen in gevecht, iets dat zelfs zij, met haar uitzonderlijke vermogens, niet lang kon volhouden. Ze hoopte dat er een bemanningslid van de Red Dragon tussen de omstanders was, en dat diegene haar zou proberen te helpen of op z'n minst de autoriteiten zou waarschuwen. Lang kon ze dit in elk geval niet meer volhouden en haar andere vermogens kon ze nu niet gebruiken, daarvoor kon ze zich eenvoudigweg niet genoeg concentreren. Kortom ze had dringend behoefte aan hulp.

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 13 okt 2006 06:53

Achter Glitz zag Nina een samenscholing ontstaan. Het leek erop dat er iemand werd lastig gevallen. "Dat zal ook eens ergens niet..." Ze viel stil. Er werden opeens blauwe huid en vleugels zichtbaar. A'Rianna? Het moest haast wel. Hoeveel van haar soort had ze al gezien hier? Geen enkele. Ze liet haar Spridolight vallen en greep Glitz bij zijn schouder hem daarbij naar het geheel toedraaiend. "Glitz! Dat is toch A'Rianna?" Tussen de mensen door zag ze dat er een gevecht ontstond tussen A'Rianna en een aantal mannen. Twee, nee dr.. vijf!. Ze keek rond en zag een stok staan bij een van de kraampjes. Het was niet meer dan een ding om haken wat hoger op te kunnen hangen, maar het was voldoende. Nog voor Glitz kon antwoorden, besloot Nina wat er moest gebeuren. "Giltz, zoek iets van een ordedienst of zo. Ik ga A'Rianna helpen. En schiet alsjeblieft wel op." Nina rende naar de kraam en griste de stok weg. "Even lenen." riep ze tegen de verbaasde kraamhouder en ze rende met op A'Rianna af. "Opzij! Laat me erdoor." Ze worstelde zich door de mensen heen die om het gevecht heenstonden. Helpen ho maar.. stelletje... A'Rianna had een lang zwaard in haar handen. Nina keek even naar 'haar' stok, die er in verhouding magertjes uitzag als wapen. Maar aangezien ze jaren de oude vechtsport Shinto Muso-ryu had beoefend, was de stok in haar handen een gedegen wapen. Met twee handen greep ze nu de stok vast en maakte zich op voor een strijd. "Hulp nodig? Glitz is hopelijk nog meer hulp halen." Sprak ze zacht, rustig en beheerst tegen A'Rianna, terwijl de stok een eerste zwaai door de lucht maakte.

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 25 okt 2006 20:19

Ondertussen had Xyrxix op de Dragon een lijst gemaakt met bedrijven die waarschijnlijk het schip tip top in orde konden maken. "Straks nog even langs het kantoor van de plaatselijke bank," dacht hij bij zichzelf. Met een paar drukken op wat knoppen kwamen er een aantal adressen naar boven, die hij op zijn computer laadde. Hij stak de lijst in een van zijn zakken en begaf zich naar de rand van de ruimtehaven. Een snelle blik op het scherm aan zijn pols gaf de richting aan. Terwijl hij over een brede boulevard, aan weerszijden geflankeerd door grote bomen met zwarte, leerachtige bladeren, wandelde hoorde hij uit een andere hoek van de stad een rumoer opsteken. Hij hield een robotwagentje aan, en toetste het eerste adres in.

~ Agravain ~

nukkie
Avonturier

Ongelezen bericht door nukkie » 31 okt 2006 00:32

Nadat Randy de directe omgeving van het schip had gescand, ging hij verder zoeken en vond uiteindelijk twee mensen die samen een drukkere straat inliepen. Dat moeten Nina en Glitz zijn, dacht hij. "He wat gebeurd er nu?" zei hij verbaast en hardop. Hij zag dat een van de twee wegrende en iemand anders was omsingeld.O nee, ik moet er naar toe . Voor hij er erg in had was hij al vertrokken en rende naar de lokatie die zijn A-GPS aangaf.
Zijn phaser was schietklaar en hij zag in de verte al een menigte staan in een druk straatje. Hij kon nog niet zien wie het was en of hij zich er wel mee moest bemoeien. Was het iemand anders dan een van de bemanningsleden, dan kon hij wel eens echt in de problemen komen. Het zweet stroomde van zijn voorhoofd en hij voelde zijn hartslagen duidelijk. Het stof waaide lichtjes op achter zijn voeten en hij kwam steeds dichter bij de menigte. De vormen van de hoofden werden duidelijk en de spanning was duidelijk te voelen bij de omstanders. "OPZIJ, OPZIJ", schreeuwde hij. Het hielp niet echt. Dan maar zo, dacht hij, terwijl hij enkele keren in de lucht schoot. De mensen schoven plotseling wel snel opzij en hij zag Nina met een stok in haar hand en A'rianne in gevecht met enkele mannen. Hij lostte nog een schot in de lucht en hield zijn phaser gericht op een paar mannen die voor A'rianne stonden.

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 31 okt 2006 07:59

Het waren geharde vechtersbazen waar ze tegenover stonden, maar het was zeker dat ze niet zonder de nodige blauwe plekken en kneuzingen naar huis zouden gaan. Een van de mannen was al wat meer naar de achterhoede geschoven. Nina was er vrij zeker van dat ze een van zijn ribben had gebroken met een welgemikte slag van haar stok. Daarnaast moest hij veel last hebben van zijn pols, aangezien ze daar zijn wapen niet al te zachtzinnig uit had geslagen. Naast de verwondingen die A'Rianna hen toebracht, was dit een gevecht dat de mannen zeker niet snel zouden vergeten. Toen klonk er een schot in de lucht.

Dema
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Dema » 02 nov 2006 23:32

Dema liep wat verdwaald door het ruimteschip. Ze had nu niet zoveel te doen... ik ga wel opruimen. Is ook hard nodig...
Ze zocht een kamer en begon wat puin eruit te halen en dingen terug in de planken te zetten. Ze schoof alle plankjes goed zodat de spullen er niet gelijk weer uit zouden vallen en gooide afval weg.

Nadat ze een behoorlijk stukje had opgeruimd, had ze een grote zak vol met afval. Ze besloot deze, en wat andere afvalzakjes, op te ruimen en ging op zoek naar een afvaldepot.
Ze stopte alles bij elkaar in de grote zak, keek op een plattegrondje en ging op weg. De zak was erg zwaar en ze moest een behoorlijk eindje lopen. Bij het afvaldepot gooide ze de zware zak in een sluis, drukte een paar knopjes in en de zak verdween voorgoed uit het zicht. De rekening werd automatisch betaald, gelukkig was het niet zo duur. Haar schouder deed wat pijn nu en ze zag er enorm tegenop om de rest te doen. Daarom nam ze een omweg terug naar het schip.
Ze zag een gevecht en hoorde bekende stemmen heen en weer roepen. oh nee, niet Randy! En Nina en Glitz! Ze wurmde zich door de mensenmassa en keek naar het gevecht. Ze kon niets betekenen en schold zichzelf uit omdat ze zo'n zwakkeling was. Ze had haar phaser laten liggen omdat ze al genoeg moeite had met die zware zak...

Witch
Sterrenschipper

Ongelezen bericht door Witch » 03 nov 2006 00:22

Hoewel ze gemerkt had dat Nina haar hulp had aangeboden had ze het zich niet kunnen permiteren om te reageren, ze was dan ook blij dat Nina ondanks dat er een reactie van haar was uitgebleven toch deelnam aan het gevecht. Terwijl zij probeerde de vijf van haar weg te houden deelde Nina rake klappen uit met de stok die ze ergens vandaan gehaald had. Nina had nu 1 van de mannen met enkele klappen naar de achterhoede gedrongen zodat er nu nog maar 4 mannen tegenover haar stonden. Het ging er steeds beter voor de twee vrouwen uitzien, de aanvallers die duidelijk niet verwacht hadden dat een vrouw zo weerbaar en gevaarlijk kon zijn waren steeds vaker gedwongen om zich te verdedigen. Dankbaar knikte ze Nina toe terwijl ze zag dat de afgezonderde man hijgend op de grond zat. Goed zo die was uitgeschakeld! Met vernieuwde kracht hervatte ze haar aanval op het overgebleven viertal, ook Nina hervatte haar aanval. A'Rianna wervelde rond met haar zwaard en haar dolken in een snel tempo verwondingen aanbrengend terwijl Nina ondertussen het viertal vanachteren bestookte met stokslagen. Plotseling klonk er een schot, opkijkend zag ze Randy staan die een of ander wapen op haar aanvallers gericht hield. Ze wist dat ze haar aanvalssnelheid moest verminderen zonder de mannen de ruimte te geven om haar aan te vallen. Deed ze dit niet dan zou ze misschien zelf geraakt worden mocht Randy een van haar aanvallers proberen neer te schieten. Snel zorgde ze ervoor dat één van de aanvallers tussen haar en Randy te staan kwam zo werd de man automatisch door Randy onderschot gehouden waardoor hij geen kant meer opkon. Ze zag dat die man het al snel opgaf nadat hij gezien had dat Randy hem onder schot hield, goed alweer 1 uitgeschakeld dan bleven er nog maar drie voor haar en Nina over. Ook Nina had gezien dat er nog maar drie aanvallers overwaren en conctreerde haar slagen op iemand. Goed dan bleven er nog maar twee voor haar over, ondanks het feit dat ze haar gaves niet kon gebruiken waren twee aanvallers een peuleschilletje voor de goed getrainde A'Rianna. Snel en behendig rekende ze dan ook af met de laatste twee ervoor oppassend dat ze niemand blijvende schade toebracht. Plotseling weer ijzig kalm keek ze in het rond. Ook Nina had met haar tegenstander afgerekend waardoor er een einde aan het gevecht gekomen was. Kalm raapte ze de zwaardschede, die enkele meters verder vergeten op de grond lag, op en stopte het zwaard na een grondige inspectie in de schede. "Bedankt voor je hulp Nina, ik weet niet hoelang ik het alleen tegen hen had uitgehouden ik ben je iets schuldig. Ook jij bedankt Randy, je hebt ervoor gezorgd dat we dit gevecht snel en zonder dodelijke ongelukken konden beindigen." Verwonder keken de beide bemanningsleden haar aan, schijnbaar waren ze verward over het feit dat zij zo kalm en onbewogen was over het gebeurde. Ook de omstanders waren nogal onder de indruk van de vreemdelinge die zo goed met een zwaard overweg kon en die nu heel kalm en beheerst scheen alsof ze niet net een gevecht tegen een overmacht had gevoerd. De jongeman die haar mantel van de grond had opgeraapt toen het gevecht begon reikte haar beschroomd het kledingsstuk aan. "Ik....*slik*.... denk dat u dit wel terug wilt hebben...vrouwe" stamelde hij. Met een koel knikje pakte ze de mantel aan, aangezien de omstanders haar al gezien hadden zonder het kledingsstuk nam ze niet de moeite om de mantel aan te trekken. "Nina, jij zei dat Glitz al de autoriteiten was gaan waarschuwen?" "Eh ja, tenminste dat heb ik hem gevraagd" antwoorde de jonge vrouw. "Prima, dan zullen we op hen wachten. Zou je hen misschien onder schot kunnen blijven houden Randy? Ik heb eigenlijk geen behoefte om hen buitenwesten te moeten slaan zodat ze er niet vandoor gaan."

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 13 nov 2006 06:28

Nina keek door de drukte heen of ze Glitz nog zag staan. Je weet nooit wat die knul doet. Ik hoop dat hij inderdaad iemand is gaan halen.

nukkie
Avonturier

Ongelezen bericht door nukkie » 20 nov 2006 12:34

Randy schoof de sterkte van zijn phaser tot medium pijnstoot en hield de mannen op een veilige afstand onder schot. A'Rianna bedankte Nina en hem en leek niet echt onder de indruk van hetgeen was gebeurd. Terwijl Randy de mannen bijelkaar sommeerde, keek hij om zich heen.
Er was nog geen politie te bekennen en ook van Glitz was geen spoor te bekennen. Als het maar goed gaat maar dat ventje. Hij zal zich toch niet ook in de nesten hebben gewerkt? Randy vond hem aan de ene kant een verwend en eigenzinnige knaap en aan de andere kant had hij toch een mooi kunstje geflikt met die raketten. Hij was een bemanningslid, dus hij was een deel van het team en Randy liet nooit iemand achter van zijn team.
Hij keek de dames een voor een aan. Hij was verbaasd van de kunsten die Nina had laten zien en hij was blij dat er achter haar barbie uiterlijk toch iets meer inhoud school. In de menigte zag hij ook Dema staan en was opgelucht dat ze zich niet met het gevecht had gemoeid. De omstanders begonnen langzaam maar zeker weg te gaan nu er verder niets meer te zien was.

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 25 nov 2006 21:34

Na een middag lang onderhandelen met diverse reparatie bedrijven keerde Xyrxix weer terug naar de Red Dragon. Hij keek terug op een vruchtbare middag. De Dragon zou opgelapt worden, de voorraden zouden worden aangevuld, en hij had een upgrade aan het energie systeem aangeschaft. Hij was benieuwd hoe het de anderen was vergaan op deze planeet. Xyrxix had niet het idee dat het stadje rondom de ruimtehaven veel voorstelde, het leek meer een doorvoercentrum.

~ Agravaìn ~

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 26 nov 2006 11:09

Het leek wel een eeuwigheid te duren, maar uiteindelijk kwamen er een aantal ordebewakers dichterbij. Ze zagen er niet uit alsof ze door iemand waren gestuurd en keken ook verbaasd op toen ze het groepje zagen staan. "Wat is hier aan de hand?" Ze keken naar de mannen die nog licht kreunend op de grond zaten, keken naar A'Rianna en Nina en vervolgens naar Randy die met zijn phaser de mannen onder schot hield. Natuurlijk namen ze direct aan dat Randy de dames had gered van een aanval en dus richtte ze zich naar hem. "Deze mannen hebben de dames lastig gevallen? Behoorlijk lastig gevallen als ik zie hoe u ze heeft aangepakt."

Nina draaide even met haar ogen. Typisch. Nou ja, beter dan dat we moeten gaan verklaren dat we met stokken en zwaarden aan het zwaaien zijn geweest. Vervolgens knipoogde ze even naar Randy, hopend dat hij zou begrijpen dat het wel goed was. Laat ze maar lekker in die waan.

Gesloten