RPG Discussie: Red Dragon Race II: Het Parallelle Universum

Speel mee in RPG-herberg De Blaffende Vis. Vreemde, grappige en angstaanjagende verhalen doen hier de ronde.

Moderator: Herbergiers

Agravain
Beheerder
Contacteer:

RPG Discussie: Red Dragon Race II: Het Parallelle Universum

Ongelezen bericht door Agravain » 17 apr 2007 20:38

De Herbergier voor deze RPG is: Agravain

Uiteraard hoort er bij een nieuwe topicnaam ook een nieuwe discussiedraad. Mocht je vragen of opmerkingen hebben over De Red Dragon Race II: Het Parallelle Universum hebben dan kun je ze hier kwijt.

~ Agravaìn ~
Laatst gewijzigd door Agravain op 18 apr 2007 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Dema
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Dema » 18 apr 2007 09:06

Nukkie, how about a body switch :P ?

nukkie
Avonturier

Ongelezen bericht door nukkie » 18 apr 2007 11:26

Wat had je in gedachten dan?

Dema
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Dema » 18 apr 2007 14:00

Oh, beetje standaard verhaal :P
Net zoals bij de Scooby Doo film en die nieuwe film die binnenkort uitkomt en die ene film waarin lindsey lohan met haar moeder switched enzo...

Zeg maar, dat op het moment dat we het paralelle universum zijn ingegaan we in het verkeerde lichaam zitten ofzo? Dat je jezelf ziet liggen? En dan op een gegeven moment iets vinden om weer terug te komen, dat wel.

Of is het helemaal niks? Kan ook :P Of Agr vindt het te fantasy en niet sf genoeg :P
Just asking ;)

nukkie
Avonturier

Ongelezen bericht door nukkie » 18 apr 2007 15:16

Haha, leuk, maar weet dat je je lichaam niet echt ongeschonden terug krijgt :P

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 18 apr 2007 18:22

Als je het maar een beetje wetenschappelijk onderbouwd kun je er vast wel wat van maken. Overigens geldt ook in dit Universum dat magie niet mogelijk is. Het moet wel een SF RPG blijven.

~ Agravaìn ~

Dema
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Dema » 18 apr 2007 20:19

@nukkie, wat was je van plan? :duizel:

@Agravain, ik dacht aan iets met dat het bij de overgang naar parallel universum niet helemaal goed gegaan was ofzo. Maar ik ben niet zo goed in SF dingen verzinnen :$ Deze hele RPG is één grote uitdaging ;)

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 18 apr 2007 20:45

Ik meen me te herinneren dat in een film eens werd verwisseld door het gelijktijdig onder stroom staan of zoiets. Maar je kunt er ook van maken dat jullie elkaar aanraakten tijdens de rit naar het parallelle universum, en misschien weten jij of Nukkie iets nog SF-achtigers te verzinnen dan ik nu even snel uit de losse pols doe.

~ Agravaìn ~

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 19 apr 2007 06:57

Gut... wat moet ik me voorstellen bij een parallel uiversum. Gaan we onszelf nog een keer tegenkomen of zo?

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 19 apr 2007 17:45

Mmzzz dat zou dus kunnen ja.

Maar je kunt ook denken aan zaken als geschiedenis die net een beetje (of heel erg) anders is. Bijvoorbeeld dat in dit universum de neanderthaler nooit is uitgestorven, maar samen leeft met mensen. Of dat de mensen zoals wij het niet gehaald hebben in de evolutie.

~ Agravaìn ~

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 19 apr 2007 18:01

Of primitievere of juist superieurdere wapens.
Of dat de race in deze wereld niet hetzelfde is maar veel gevaarlijkere regels kent (meer oorlogsgame dan race).
Of een totaal andere cultuur door dat er een ander soort bestuurstructuur is (soort van oosters kijzerrijk in plaats van republiek/democratie). Wat ook totaal andere groeperingen met zich mee brengt.
Zonnestelsels die totaal anders zijn opgebouwd doordat deze totaal anders gevormd is over de tijd doordat krachten anders werkten.
Enz.

after_eden
Eeuwentemmer

Ongelezen bericht door after_eden » 19 apr 2007 18:02

Dat er ineens nieuwe mensen ten tonele verschijnen.

Onee, dat kan altijd. :P

Witch
Sterrenschipper

Ongelezen bericht door Witch » 20 apr 2007 11:57

Nice :-D

Star Trek fans?? Wat dachten jullie hiervan..... in dit universum is de tweede wereldoorlog heel anders afgelopen waardoor er een rijk is ontstaan van tirannieke machtshebbers. Verder zijn goed en kwaad hier omgedraait waardoor onze alterego's het ultieme kwaad vertolken (aangezien de meesten van ons toch wel vanuit het "goede"opereren). Overal waar we komen is dan ook bijna iedereen bang voor ons. Ik zeg bijna, want er zijn natuurlijk de nodige rebellen. Naar wat blijkt zijn onze tegenstanders hier een bemanning van rebellen die koste wat koste willen winnen om zo het machtsevenwicht te kunnen verschuiven binnen dit universum.

Hmmmm bodyswitch...denk....denk....denk Oke wat dachten jullie hiervan
Op het moment dat we het andere universum binnen kwamen (via de vortex) werden we allemaal gedemeterialiseerd en doordat Nukkie en Dema kort bijelkaar in de buurt waren heeft de beschadigde Dragon hen verkeerd gematerialiseerd...

nukkie
Avonturier

Ongelezen bericht door nukkie » 20 apr 2007 12:05

Haha, goed gevonden Witch.
Dema en ik werken aan een leuke twist en zullen het spoedig delen met jullie.

Dema
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Dema » 01 mei 2007 20:14

Mensen, ik meld het even, donderdagavond 3 mei ga ik weg en ik kom pas zondagavond 13 mei weer terug.
Just so you know I will be gone and internetless for 10 days. Ik reken erop veel te moeten bijlezen als ik terug ben hoor!

Eventueel kunnen jullie mijn rol even erbij doen als ik weg ben :)

Plaats reactie