RPG discussie: Breeding Pit

Speel mee in RPG-herberg De Blaffende Vis. Vreemde, grappige en angstaanjagende verhalen doen hier de ronde.

Moderator: Herbergiers

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 19 jun 2005 16:57

Beetje actie voor me met de huifkarretjes vertrekken is niks mis mee, maar een spion voor lange termijn zit er (nog) niet in, later zal wel duidelijk worden waarom niet. Maar voor die tijd komen we die mysterieuze man nog wel tegen, doet me denken had je al een idee in je hoofd voor die man (pm)?

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 20 jun 2005 06:42

Ik denk... ik gooi de deur open en dan kijk ik wel wie het visje (uu mannetje) vangt (en hoe)... :evil:
PM onderweg.. (Had alles hier al in zitten kloppen)

Lasmes
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Lasmes » 21 jun 2005 22:00

Ik ga het ook eens proberen..

Ik hoor het wel weer als het niet kan :P

Hehe.
Groetjes Lasmes.

• Naam personage: Hanter Asulta
• Ras: Mastix
• Leeftijd: 20
• Bezittingen: een klein mes(waar hij erg handig mee is), een waterzak, wat eten, wat muntstukken.
• Uiterlijk: Lang, al loopt hij iets gebogen. Blond haar, grijze ogenm iets te grote oren. Zijn kleding is oud en gescheurd. Alsof hij al jaren met dezelfde kleding doet. In de zon heeft zijn huid een paarse gloed.
• Eventueel beroep: exsoldaat, verdiend nu geld met het doen van rotklusjes.
• Andere relevante zaken: De paarse gloed rond zijn lichaam kan hij giftig maken voor vijanden. Hanter heeft in zijn diensttijd ooit eens een hele harde klap op zijn achterhoofd gehad, waardoor hij een beetje gek is geworden. Flauwe humor, vreemde opmerkingen enz… Soms overdreven vrolijk, soms ernstig gedeprimeerd of chagrijnig. Hij kan zich in een gevecht aardig redden.

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 22 jun 2005 00:09

Ik stel voor dat je dan vergezeld door één van Anduzân wachters naar de kamer toe loopt en dan, op het moment dat wij de vreemdeling met kwade bedoelingen aan het aanvallen zijn, die vreemdeling met behulp van de wachter ook aanvalt.

Lasmes
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Lasmes » 22 jun 2005 14:41

Hoe zit het pressies? Ik lees dat er hier soms ook wel wat dingen van andere pesonages worden toegvoegd door iemand anders, mag ik een wachter zomaar laten lopen? Of moet ik dat dan eerst vragen dat jij de wachter laat lopen?

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 22 jun 2005 14:48

Normaal gesproken niet, maar ze hebben al een opdracht. Een altijd geldige bevel om Anduzân te beschermen (en dus die vreemdeling aan te vallen) en het huidige bevel om mensen die mee willen op de reis naar Anduzân te brengen. Dit is ze opgegeven om te doen en daarom mag je er vanuit gaan dat ze dat dus ook doen. Andere dingen (inclusief humeur van wachter bijv, of andere taken) zul je wel eerst moeten vragen.

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 23 jun 2005 15:33

*klopt tegen de monitor* Gaan we de man laten ontsnappen, of wat? Strijdlustige dames genoeg toch? :evil:
Enne Lasmes... welkom in ons reisgroepje.

Lasmes
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Lasmes » 23 jun 2005 15:34

Dank je, ja als je er eenmaal inrolt is het verslavend he :)

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 23 jun 2005 15:36

Hou op... Ik moet echt opletten dat ik niet in teveel rpg's ga meedoen. ( :s Te laat vrees ik. :lol: )

*Edit* Uuu, Grim? Farolaphadel is niet van haar plek af gekomen om de deur open te doen. Ze sprak alleen even voordat ze met magie de deur open deed.
terwijl Farolaphadel de deur open ging doen.

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 01 jul 2005 06:53

*Sorry dubbelpost... zo breng ik het weer even onder de aandacht.*

Gaan Ja'Daana en Aimee (en Berdy) die man met het vierkant op zijn voorhoofd helemaal aan Farolaphadel overlaten?
M.a.w. zijn jullie er nog? *klopt nog eens tegen de monitor*

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 12 jul 2005 14:46

*en nog een dubbelpost...of is het nu een triple-post? :-D *

Ja'Daana, Aimee, Berdy ... dames... Jullie laten die opmerking van Hanter toch niet over jullie kant gaan zeker!??! Grijp hem! :evil:

Lasmes
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Lasmes » 12 jul 2005 14:50

IEEEKK!!!!

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 12 jul 2005 15:17

Ik neem ff contact op met Aisling, aangezien ze niet echt meer post de laatste tijd.

Waylander
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Waylander » 18 jul 2005 00:28

Ik doe mee :-D

# Naam personage: Frits
# Ras: Mens
# Leeftijd: 28
# Bezittingen: Bruine mantel, 2 paar simpele beige kleding, een lederen rugzak, een simpele, houten stok, een paar geldstukken (twee dus) en wat voedsel (lomp kaas, stuk brood, repen gedroogd vlees)
# Uiterlijk: Frits ziet er erg onverzorgd uit, alsof hij zo uit de goot is geplukt. Hij heeft lang bruin haar dat in ongeborstelde lokken langs zijn hoofd hangt, zijn baard reikt tot op zijn borst, en ziet er net zo slecht uit als zijn haar. Ondanks zijn uiterlijk ziet hij er niet ondervoed uit, en zijn lichamelijke conditie vertoond trekken van een vroeger boeren bezoek.
# Eventueel beroep: Bedelaar, of voor welk ander werk hij ook word aangetrokken.
# Andere relevante zaken: Hij weet niet veel meer van z'n achtergrond, en het kan hem ook niet veel schelen. Hij leeft per dag en ziet dingen op de korte termijn, de mening van anderen kan hem niet veel schelen, al helemaal als ze zich met "wijsheden" en andere nutteloze dingen bezighouden. Om zich staande te houden in de plekken waar hij leeft kan hij wat beter hand tot hand vechten, en wapens ontwijken, maar vooral zo snel mogelijk weg zijn als er gevaar dreigt.

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 18 jul 2005 23:52

Een leuk karakter Waylander en bij deze ook goedgekeurd.

Gesloten