RPG discussie: Breeding Pit

Speel mee in RPG-herberg De Blaffende Vis. Vreemde, grappige en angstaanjagende verhalen doen hier de ronde.

Moderator: Herbergiers

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 13 mar 2006 08:30

@Lasmes: Zeg.. Farola loopt niet naakt rond hoor. Ze heeft haar mantel aan. Haar naaktheid was van korte duur. (Tot ze bij de boot was.)

Lasmes
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Lasmes » 13 mar 2006 17:05

woeps sorry, Zal het snel even veranderen.

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 13 apr 2006 14:33

Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben zitten we een beetje in een dipje. Geen nood spoedig zullen we weer verder gaan. Helaas is het wel zo dat waar gewerkt wordt spaanders vallen (ofzo). Aphrael gaat ons (tijdelijk) verlaten, ze heeft het gewoon te druk maar zal nog een laatste post maken waarop ik een post zal plaatsten waarna het aan Aphrael is wanneer en hoe ze terug wil komen (en of ze wil terugkomen).
Van Beriador heb ik al lang niets meer gehoord en dat lijkt zo te blijven. Ik geef hem nog tot dit weekend (of aphrael's post ligt eraan welke later komt) om ook maar iets van zich te laten horen anders schrijf ik hem eruit.

Witch
Sterrenschipper

Ongelezen bericht door Witch » 31 mei 2006 21:43

*schopt topic omhoog*

Hallo........ is er nog iemand aanwezig??

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 31 mei 2006 23:04

Tsja het wachten is een beetje op Waylander helaas, ik heb hem niet zo heel lang geleden een tweede pm gestuurd (28 mei) hij heeft hem wel gelezen dus ik verwacht binnen enkele dagen een reply anders moet ik maatregelen nemen ben ik bang. En er zijn al wat mensen afgevallen. Als we Way kwijtraken zit ik op 3 actieve spelers op hem moment, niet echt bijster veel zeker omdat Witch nog eens apart zit.
Ik geef Waylander nog tot dit weekend om te reageren (post in het verhaal of gewoon melden wat er aan de hand is). Ik ga er voorlopig van uit dat hij helaas niet zal reageren, aangezien hij het pm'tje al wel gelezen heeft, dus ik ga dit weekend brainstormen over hoe ik nu verder wil met deze RPG.
Ik denk dat het het beste is als de groep weer samen komt maar dat is verhaaltechnisch erg ingewikkeld dus daar moet ik nog even over denken dit weekend.

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 01 jun 2006 07:05

Voor het geval dat volgende week ineens het verhaal weer gaat rollen, zal ik even zeggen dat ik tussen 11 en 26 juni op vakantie ben. Dus dan valt er even een stilte aan mijn kant in die twee weken.

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 06 jun 2006 09:54

Tot mijn spijt moet ik mededelen dat Waylander nog steeds geen enkele reactie heeft gegeven. Dit terwijl hij wel aanwezig is geweest op Aeon. Ik ga er dus maar vanuit dat hij klaarblijkelijk geen zin/tijd/o.i.d. heeft om verder te gaan. Met ingang van nu neem ik zijn karakter over, net iets anders als hij nu is maar dat merken jullie wel in de RPG, en heb ik al weer een idee voor het verdere verloop van de RPG.

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 08 jun 2006 06:50

@Lasmes: "De rest" van de groep... Dat ben ik! :lol: Iedereen is verder gesneuveld/verdwenen of getransformeerd. Aaa.. maar heb je tijdens je bewusteloosheid natuurlijk allemaal niet meegekregen. Zou nu wel op moeten vallen dat ik er sta met mijn lichte mantel tegenover Versalitas met zijn donkere uitstraling en verder.... niemand.

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 08 jun 2006 08:56

Astriyan (Beriador) is er ook nog hoor. Hij ligt wel op de grond en kan niet bewegen maar leeft nog wel. Beriador komt nog terug namelijk, gelieve tot die tijd zijn karakter mee slepen aub :P

Lasmes
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Lasmes » 08 jun 2006 15:13

@Lasmes: "De rest" van de groep... Dat ben ik! Iedereen is verder gesneuveld/verdwenen of getransformeerd. Aaa.. maar heb je tijdens je bewusteloosheid natuurlijk allemaal niet meegekregen. Zou nu wel op moeten vallen dat ik er sta met mijn lichte mantel tegenover Versalitas met zijn donkere uitstraling en verder.... niemand.
:) ..... :( ..... :duizel: .... :'(

Sta ik daar met een halfnaakte vrouw en een groot monsterachtig type en een verlamde man... :P
Ik zal het snel even veranderen.

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 08 jun 2006 16:43

Grimreaper schreef:Astriyan (Beriador) is er ook nog hoor. Hij ligt wel op de grond en kan niet bewegen maar leeft nog wel. Beriador komt nog terug namelijk, gelieve tot die tijd zijn karakter mee slepen aub :P
O .. uuu.. hum.. ok heb ik het woord levenloos verkeerd begrepen. :)
Grimreaper IC schreef:Ondertussen kreeg Astriyan een klein pijltje in zijn nek en viel levenloos om.
*Loopt weg om de karakterbeschrijving van Astriyan nog even door te lezen*
Lasmes schreef:Sta ik daar met een halfnaakte vrouw ...
Als je dan zo vriendelijk bent mij mijn kleding te brengen... :P Broek en top. Niet te missen... erg licht van kleur (zilvergrijs waren ze geloof ik). Schoenen zouden ook best praktisch zijn :s denk ik.

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 06 jul 2006 13:17

Witch, de verblinding is maar tijdelijk daarna zie je overduidelijk het portaal:
Afbeelding
Voor de flits was hij vanbinnen doorzichtig.

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 16 aug 2006 06:43

Vooruit dan laten we gaan, leidt de weg .. hoe heet u eigenlijk?"
:) Die vraag was bedoelt voor degene die de weg moest leiden.. dat Versalitas Versalitas hete, dat wist ik al een hele poos. Alleen dat katwezen van Lasmes is nog niet met naam genoemd volgens mij. (Of heb ik scheel zitten lezen, kan natuurlijk ook altijd nog. :P )

Lasmes
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Lasmes » 16 aug 2006 12:19

:duizel: eigen naam vergeten aaahhh :P

ik verander het.

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 16 aug 2006 16:19

Aha, ik dacht al dat ik het gezegd had :P

Gesloten