RPG discussie: Breeding Pit
Moderator: Herbergiers
-
- Eeuwentemmer
- Contacteer:
De eerste persoon die nu wakker word is dus ook degene die het katachtige wezen voor zich ziet. Dus veel plezier met je inleven hoe dat zou zijn. Overigens is het poeder verder uitgewerkt dus je kan gewoon weer wakker worden wanneer je dat wilt. En jullie weten uiteraard nog niet dat jullie wapens in het bootje liggen, jullie zien ten eerste ook niet het bootje maar het wezen dus is het ook niet logisch dat je eerst gelijk naar het bootje zou rennen dat komt later.
-
- Sterrenschipper
- Contacteer:
-
- Eeuwentemmer
- Contacteer:
Zoals je al hebt gemerkt is die mysterieuze kat-wezen de nieuwe personage van Lasmes. Ze is nu toegevoegd aan de eerste pagina. Ik hoop dat jullie die verrasing een beetje leuk vinden en dus ook beseffen dat niet elk karakter die jullie op je weg tegenkomen per se slecht is en direct aangevallen hoeft te worden als hij niet bij het lijstje spelers staat.
Wil je zelf ook meewerken aan een leuke verrassing voor iedereen aarzel dan niet contact op te nemen met me
Gelde altijd al, maar wou het gewoon nog een keer benadrukken.
Wil je zelf ook meewerken aan een leuke verrassing voor iedereen aarzel dan niet contact op te nemen met me

-
- Sterrenschipper
- Contacteer:

De laatste die ik vertrouwde heeft me vergiftigd en een of ander schip op gesleept. Vergeef me dat ik, achtergelaten op een vreemd eiland, in eerste instantie een beetje achterdochtig ben naar vreemde wezens.

-
- Eeuwentemmer
- Contacteer:
-
- Sterrenschipper
- Contacteer:
Hihihihi,
de enige reden dat ik reageerde is omdat ik niet het idee heb dat er situatie is geweest waarop Farola 'over the top' of vreemd heeft gereageerd.
Vreemde mannetjes die aan de deur af liggen te luisteren en die met dolken gaan gooien in mijn kamer naar iemand die op dat moment mijn vertrouwen heeft... mwa.. dat vraagt om tegenactie. De laatste die ik heb geholpen om ons te 'bevrijden', tenminste dat dacht ik toen toch, wilde vervolgens Berdy's keel doorsnijden...
Al met al dient de hulp zich niet zo overduidelijk aan blijkbaar.

*Schud Grims hand.*
Ben allang blij dat Farola straks weer uit die maffe jutte zak kan die ze nu aan heeft.

*Schud Grims hand.*
Ben allang blij dat Farola straks weer uit die maffe jutte zak kan die ze nu aan heeft.

-
- Eeuwentemmer
- Contacteer:
Om de chaos van het gevecht enigzins te verminderen hier een plaatje van de huidige situatie: plaatje
-
- Beheerder
- Contacteer:
Om het naar de RPG-ers duidelijk te maken welke herbergier welke RPG in de gaten houdt is dit in de eerste post van de discussiedraad toegevoegd. De spelleider blijft in de eerste instantie het aanspreekpunt.
Mocht een van de herbergiers langere tijd afwezig zijn (vakantie of iets dergelijks), dan neemt de overgebleven herbergier uiteraard de taken over. Voor algemene vragen kun je uiteraard ook bij beide herbergiers terecht.
~ Agravaìn ~
Mocht een van de herbergiers langere tijd afwezig zijn (vakantie of iets dergelijks), dan neemt de overgebleven herbergier uiteraard de taken over. Voor algemene vragen kun je uiteraard ook bij beide herbergiers terecht.
~ Agravaìn ~
-
- Eeuwentemmer
- Contacteer:
Was jij niet de dnd fanaat?Grimreaper schreef:Uhm...huh? Oftewel wat is dat en wat doet dat?Voor Grim: Vile Lance.

Sorry, ik had er niet van uit moeten gaan dat wie dan ook alle spells in de hele dnd wereld herkent.
Goed, citaat uit "The Book of Vile Darkness"
Vile Spear/Vuile speer:
Evocatie [Evil]
level: Cleric 3
Range: touch
Duratie: 10min/lvl
Vile Lance creërt een wapen van zwartheid die de speler met expertise (lees: Proficiency) kan gebruiken. The speler kan hem gooien, maar als hij dat doet eindigt de spreuk nadat de speer is gegooid.
De Vile Lance komt overeen met een (+2) korte speer, behalve dat hij Vile/Vuile schade doet.
Vile/vuile schade: Vuile schade laat een hevig onstoken wond achter, welk niet uit zichzelf geneest.
-
- Eeuwentemmer
- Contacteer:
-
- Sterrenschipper
- Contacteer:
-
- Eeuwentemmer
- Contacteer:
Het dit plaatje is reeds ge-update-d.
Na mijn laatste post weer ge-update-d.
Na mijn laatste post weer ge-update-d.