RPG discussie: Breeding Pit

Speel mee in RPG-herberg De Blaffende Vis. Vreemde, grappige en angstaanjagende verhalen doen hier de ronde.

Moderator: Herbergiers

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 12 jan 2006 20:27

De eerste persoon die nu wakker word is dus ook degene die het katachtige wezen voor zich ziet. Dus veel plezier met je inleven hoe dat zou zijn. Overigens is het poeder verder uitgewerkt dus je kan gewoon weer wakker worden wanneer je dat wilt. En jullie weten uiteraard nog niet dat jullie wapens in het bootje liggen, jullie zien ten eerste ook niet het bootje maar het wezen dus is het ook niet logisch dat je eerst gelijk naar het bootje zou rennen dat komt later.

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 13 jan 2006 08:11

@Waylander.. Je had je naam toch niet genoemd terwijl we op het schip zaten toch? Ik ben ervan uitgegaan dat ik je naam nog niet ken. Vandaar 'vreemdeling' en 'jonge man'.

aphrael
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door aphrael » 13 jan 2006 11:32

Ik ben er weer!

Lasmes
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Lasmes » 13 jan 2006 11:48

YAY :feest: Welkom terug op het internet :)

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 16 jan 2006 19:31

Zoals je al hebt gemerkt is die mysterieuze kat-wezen de nieuwe personage van Lasmes. Ze is nu toegevoegd aan de eerste pagina. Ik hoop dat jullie die verrasing een beetje leuk vinden en dus ook beseffen dat niet elk karakter die jullie op je weg tegenkomen per se slecht is en direct aangevallen hoeft te worden als hij niet bij het lijstje spelers staat.

Wil je zelf ook meewerken aan een leuke verrassing voor iedereen aarzel dan niet contact op te nemen met me :) Gelde altijd al, maar wou het gewoon nog een keer benadrukken.

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 18 jan 2006 08:14

:( Wie heeft de katachtige aangevallen dan? Dat Farola een dolk paraat hield om zichzelf (ok en Berdy) mee te verdedigen vind ik niet meer dan normaal.
De laatste die ik vertrouwde heeft me vergiftigd en een of ander schip op gesleept. Vergeef me dat ik, achtergelaten op een vreemd eiland, in eerste instantie een beetje achterdochtig ben naar vreemde wezens. :P Farolaphadel was alleen maar allert en voorzichtig. :-D

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 18 jan 2006 13:05

Beetje verkeerd over gekomen zie ik. Nu is er inderdaad goed gereageerd maar een vorige paar keer bijvoorbeeld niet. Jullie hebben 2x al hulp vermoord namelijk, al dan niet begrijpelijk ;) Maar goed het was meer een algemeen advies dan echt op deze situatie bedoeld, sorry voor de onduidelijkheid.

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 19 jan 2006 07:52

Hihihihi, :$ de enige reden dat ik reageerde is omdat ik niet het idee heb dat er situatie is geweest waarop Farola 'over the top' of vreemd heeft gereageerd.
:lol: Vreemde mannetjes die aan de deur af liggen te luisteren en die met dolken gaan gooien in mijn kamer naar iemand die op dat moment mijn vertrouwen heeft... mwa.. dat vraagt om tegenactie. De laatste die ik heb geholpen om ons te 'bevrijden', tenminste dat dacht ik toen toch, wilde vervolgens Berdy's keel doorsnijden... :P Al met al dient de hulp zich niet zo overduidelijk aan blijkbaar. :-D ;)
*Schud Grims hand.*
Ben allang blij dat Farola straks weer uit die maffe jutte zak kan die ze nu aan heeft. :dans:

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 27 jan 2006 16:20

Om de chaos van het gevecht enigzins te verminderen hier een plaatje van de huidige situatie: plaatje

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 28 jan 2006 17:01

Om het naar de RPG-ers duidelijk te maken welke herbergier welke RPG in de gaten houdt is dit in de eerste post van de discussiedraad toegevoegd. De spelleider blijft in de eerste instantie het aanspreekpunt.

Mocht een van de herbergiers langere tijd afwezig zijn (vakantie of iets dergelijks), dan neemt de overgebleven herbergier uiteraard de taken over. Voor algemene vragen kun je uiteraard ook bij beide herbergiers terecht.

~ Agravaìn ~

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 07 feb 2006 18:18

Voor Grim: Vile Lance.
Uhm...huh? Oftewel wat is dat en wat doet dat?

Waylander
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Waylander » 07 feb 2006 18:44

Grimreaper schreef:
Voor Grim: Vile Lance.
Uhm...huh? Oftewel wat is dat en wat doet dat?
Was jij niet de dnd fanaat? :P
Sorry, ik had er niet van uit moeten gaan dat wie dan ook alle spells in de hele dnd wereld herkent.
Goed, citaat uit "The Book of Vile Darkness"

Vile Spear/Vuile speer:
Evocatie [Evil]
level: Cleric 3
Range: touch
Duratie: 10min/lvl

Vile Lance creërt een wapen van zwartheid die de speler met expertise (lees: Proficiency) kan gebruiken. The speler kan hem gooien, maar als hij dat doet eindigt de spreuk nadat de speer is gegooid.
De Vile Lance komt overeen met een (+2) korte speer, behalve dat hij Vile/Vuile schade doet.

Vile/vuile schade: Vuile schade laat een hevig onstoken wond achter, welk niet uit zichzelf geneest.

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 08 feb 2006 18:35

Ja ik hou van dnd en heb veel boeken ervan, maar niet allemaal. Hoewel ik wel van het bestaan van 'the book of vile darkness' afweet heb ik hem zelf niet ;) Hoewel ik er wel heb aan zitten denken :s Maar ja ik geef al te veel geld uit enzo, maar goed de speer/spreuk is prima.

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 09 feb 2006 08:42

Uuuu... ik ben de telling kwijt. Hoeveel wezens zijn er nog over? Lasmes heeft haar kat-wezen er al een aantal laten vermoorden (2? 3?) geloof ik.
Frits is druk in gevecht, Ammerilia is Berdy aan het beschermen en Astryan is verdacht stil. (Zo ook Berdy trouwens.)

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 09 feb 2006 10:38

Het dit plaatje is reeds ge-update-d.
Na mijn laatste post weer ge-update-d.

Gesloten