RPG discussie: Breeding Pit

Speel mee in RPG-herberg De Blaffende Vis. Vreemde, grappige en angstaanjagende verhalen doen hier de ronde.

Moderator: Herbergiers

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 17 nov 2005 21:50

:? Uuu.. de dolk die de man had gegooid ligt al lang onder Farolaphadels achterste. Die had ze namelijk al direct naar zich toe gehaald. Of hebben we het over een andere dolk?
En wie zegt dat ik de man met een dolk zou gaan blokkeren? :-D

Waylander
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Waylander » 23 nov 2005 21:17

Op hoop van zegen :P
Als je nu van plan bent om een dolk te gooien, is de kans groot dat je frits raakt.

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 23 nov 2005 21:25

Ja hallo dit kan dus niet he.
1. Hoe wil je je huid open trekken zonder hulp? Je kunt met je nagels niet aan jezelf zitten als je in handboeien zit.
2. Met een stukje huid minder kun je nog niet een handpalm dubbelvouwen, daar zit nog bot en is dus anotomisch niet mogelijk.
3. Er zijn geen kettingen, slecht handboeien aan 1 lange stalen buis.
4. Je neemt veel te veel acties in één post. Los wurmen en al een heel gevecht opzetten en gedeeltelijk uitvoeren.

Sorry maar dit kan ik dus niet goedkeuren, ik wil je dan ook vriendelijk vragen je post aan te passen of te verwijderen.

Waylander
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Waylander » 23 nov 2005 21:32

1. Hij trekt zijn huid niet open, dat gebeurd door het lostrekken.
2. Zo bedoelde ik het niet precies, maar het doet er niet echt toe.
3. Ok, mijn fout.
4. Ok

Zal gebeuren :)
Mijn probleem is alleen, dat ik het niet leuk vind om mezelf er met godly powers uit te krijgen, dus eigenlijk kan ik dan niets...
Waar opzich niets mis mee is.

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 23 nov 2005 21:36

Het zijn gewoon normale handboeien, daar trek je je huid niet aan open. Hoe het zit met botten en dergelijke weet ik ook niet percies, maar goed iemand die in handboeien zit komt niet zomaar vast. Daar zijn handboeien voor, ik ken niemand die zomaar uit handboeien kan komen en dit lijkt me geen manier waarop. Maar goed ik zal eens kijken hoe je post word.

EDIT: In het vervolg, en dat geld vrijwel overal, niet zeggen dat iets of iemand iets of iemand anders raakt maar dat je erop mikt of dat die die richting opgaat. Dit om wat ruimte voor de andere te creeëren.
Laatst gewijzigd door Grimreaper op 23 nov 2005 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Waylander
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Waylander » 23 nov 2005 21:39

Houdini! Of hoe je z'n naam ook spelt :P
Maar nu ga ik off-topic.
De post zal zo wel goed zijn.

Edit: Het raken van iemand die je niet ziet lijkt me toch niet zo moeilijk?

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 24 nov 2005 07:59

Grimreaper schreef:3. Er zijn geen kettingen, slecht handboeien aan 1 lange stalen buis.
:evil: Om effe lekker te pesten Grim... Je moet je eigen post beter lezen :P
IC Grimreaper schreef:De groep werd wakker vastgeketend aan armen en benen aan kettingen die vast zaten aan een metalen buis die weer vast zat aan de houten muur.
Ik heb het in ieder geval altijd over kettingen gehad. :) Maar goed, zelf Farolaphadel met haar ranke handen kon er niet uit. *Stelt voorstelling van de situatie bij*
Waylander schreef:...dus eigenlijk kan ik dan niks...
.
Da's een beetje het algemene probleem. Iedereen zit vast zonder al te veel kans om los te komen en dus kan eigenlijk niemand veel (lichaamlijks). Tenminste... mijn fantasie is zover even nog niet. (Maar het is nog vroeg.)
:s Houte muur he?! Fikkie stoken!! O nee, we zitten op een schip. Niet zo handig dan. Mmmm.

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 25 nov 2005 17:40

Waylander schreef: Edit: Het raken van iemand die je niet ziet lijkt me toch niet zo moeilijk?
In dit geval ok, maar wezens (zeker NPC's) kunnen bepaalde gaves hebben wat ze in staat stelt speciale dingen te doen. Hier bijvoorbeeld het geluid van de aankomende vogel aankomen of zelfs een wezen voelen aankomen.

Maar goed, je wilt wel heel graag uit die boeien hé? Een gewoon vogeltje die zomaar even door een flinke ketting heen pikt? En dan ook nog eens in een paar seconden? Nee, een vogel kan dat niet.
Gewoon nog even volhouden en jullie komen vanzelf 'los'.

Waylander
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Waylander » 25 nov 2005 17:43

Euhm, versalitas, of in dit geval, "De meeuw", is een god (met maar 1 aanhanger).
het lijkt me geen probleem voor hem om door 2 boeien heen te komen...

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 25 nov 2005 17:47

En wanneer was je van plan te melden dat je eventjes een god fysiek in het spel bracht! Dat is een nogal drastische ingreep op het verhaal namelijk. Eéntje die je niet zomaar op eigen houtje kan beginnen. Ik, als spelleider zijnde, kan anders geen plannen maken en dat vind ik jammer. Ik heb nogal wat tijd in het huidige plot gestoken en op deze manier kan dat niet doorgaan.

Waylander
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Waylander » 25 nov 2005 17:57

Sorry, ik heb geen idee van het plot en dus ook niet wat ik wel en niet kan doen in het verhaal.
Ik zal het aan passen...

Edit: heb m'n bericht verwijderd, en heb geen idee om wat te posten.

aphrael
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door aphrael » 27 nov 2005 11:58

Ik wil even verschrikkelijk sorry zeggen voor mijn voortdurende afwezigheid, maar mijn provider heeft in al haar wijsheid besloten, GRRRRRRRR, dat ik niet meer mag internetten. Ze hebben me dus afgesneden! :'( Het duurt drie weken voordat ik een ander abo kan krijgen bij een andere provider dus ik ben voorlopig nog wel even offline. Ik zit nu op mijn moeders kantoor te werken en hoop dat volgende week ook te kunnen doen, maar je snapt, ik baal als een stekker. Lang leve Versatel :x

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 05 dec 2005 23:30

Nav het gesprek op de chat met Waylander:
Zou je alvast een soort portefolio kunnen maken van je god (waar hij voor staat enzo) en wat beschrijvingen van wat belangrijke dingen (gebeurtenissen, relieken enz). Zodat we daar later in het verhaal wel die goddelijke connectie kunnen gebruiken ;)

@aphrael
Staat het er nu nog hetzelfde voor? En kun je misschien al inschatten hoe lang het nog gaat duren?
@Rest, dat word dus een half-bewusteloze meeslepen :P

@Witch (en rest)
Zou je in de RPG een gesprekje kunnen aangaan met de rest (of iemand met haar)? Ik heb nog wat tijd nodig om wat dingetjes uit te schrijven zodat we verder kunnen.

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 06 dec 2005 07:41

Voor zover ik weet heb ik (Farola) al een vraag gesteld..

Waylander
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Waylander » 06 dec 2005 07:50

Grimreaper schreef:Nav het gesprek op de chat met Waylander:
Zou je alvast een soort portefolio kunnen maken van je god (waar hij voor staat enzo) en wat beschrijvingen van wat belangrijke dingen (gebeurtenissen, relieken enz). Zodat we daar later in het verhaal wel die goddelijke connectie kunnen gebruiken ;)
Dat word erg kort :P

Gesloten