Breeding Pit

Speel mee in RPG-herberg De Blaffende Vis. Vreemde, grappige en angstaanjagende verhalen doen hier de ronde.

Moderator: Herbergiers

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 13 nov 2006 15:13

Bij Ammerilla
"Ik weet nog wel een manier," zei Versalitas met een blank gezicht, "ik kan een levenslijn creeëren tussen hem en één van jullie. Ikzelf kan deze verbintenis niet aan, dit lichaam is te veel belast. Het is niet zonder risico maar zo kan hij wel in leven gehouden worden. Degene die het aan gaat zal moeten eten voor twee personen, en als de ene dood gaat dan gaat degene aan de andere kant van de levenslijn ook dood." Versalitas was weer stil en keek de twee wezens aan.
Laatst gewijzigd door Grimreaper op 04 dec 2006 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 22 nov 2006 15:33

Farolaphadel draaide met haar ogen. Dat zul je net weer zien. Moet eenn van ons er weer voor opdraaien. Eten voor twee, welk eten? Aan haar gezicht was duidelijk te zien dat ze niet gecharmeerd was van het idee voor twee te moeten gaan eten en drinken. Ze keek naar Astriyan, al haar instincten riepen dat ze het niet moest doen. Ze had zich al teveel gehecht aan dat kind. Verbonden zijn met iemand was gevaarlijk. Je kreeg dan opeens verantwoordlijkheden erbij en de enige verantwoordelijkheid die Farolaphadel wilde hebben was die voor zichzelf. Verder kende ze de man niet en had hij tot dusver ook niets voor haar gedaan. Als ik die kerel in mijn handen krijg die me hierin gesleept heeft...

Lasmes
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Lasmes » 23 nov 2006 16:36

"Ik zal het doen." Zei Ammerilla zonder aarzelen. "Als op die manier, niet nog een van de bewoners van die eiland dood hoeft te gaan..."
Met haar hand stopte ze een pluk van haar lange haar achter haar oor. "We zien wel hoe ver we ermee komen. Hij zal hier veilig zijn als we hem in een hoek verstoppen onder een paar bladeren. Ik heb altijd voor mijn eigen eten gezorgd voor twee eten zal wat harder werken zijn, maar zo is het dan eenmaal."
Ze keek de god aan. "Ga u gang."

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 04 dec 2006 15:04

Bij Ammerilla
Versalitas handen begonnen te gloeien, zodat het leek of hij geen handen meer had maar alleen maar gloeiende bollen licht. Hij ging geknield voor Astriyan staan en legde zijn hand op de buik van de vergiftigde man. Langzaam smolt de hand van de god in de buik van Astriyan terwijl de hele grot gevuld werd met een goud gele gloed. Toen de hand weer uit de buik kwam hield Versalitas een soort wit touw vast. Hij liep naar Ammerilla toe en stopte de levenslijn in haar buik. De wit gloeiende lijn was nog enkele tellen zichtbaar totdat deze vervaagde samen met de magische gloed in de kamer. "Het is gedaan."

Witch
Sterrenschipper

Ongelezen bericht door Witch » 08 dec 2006 16:21

Carceri

Behoedzaam naderde ze de wezens.

"Gevangenis? Ik weet niet waar jullie over spreken, ik ben enkel opzoek naar mijn echtgenoot die verdwenen is. Op de een of andere manier ben ik hier terecht gekomen. Ik heb geen kwaad in zin ik wil alleen mijn echtgenoot terug."

Met een gespeeld smekende blik keek ze de wezens aan erop lettend dat haar magie zich niet manifesteerde. Ze wist niet wie of wat deze wezens waren, maar als zij de bewakers waren van de gevangenis waarin hij gevangen werd gehouden moest er meer met hen aan de hand zijn dan je op het eerste gezicht zou zeggen. Voorzichtigheid was dan ook geboden....voorzichtigheid en misleiding.

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 08 dec 2006 17:42

Carceri
"Ben jij niet helemaal wijs of zo? Dit is Carceri, deze hele planeet is een gevangenis. En wij zijn de bewakers. Niemand is nog ooit van deze planeet afgekomen zonder onze toezegging, en jij bent daar geen uitzondering op juffie." Sprak de grootste van het stel weer.

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 10 jan 2007 08:28

Bij Ammerilla
"Mooi. geweldig dat je dat voor hem doet Ammerilla. Laten we dan maar zo snel mogelijk op pad gaan om te doen wat er gedaan moet worden." Farolaphadel zag wel in dat er geen ontkomen aan was, tenzij ze hier op dit verdoemde eiland wilde blijven zitten zou ze de God moeten volgen. Ze hoopte dat Versalitas wist waar hij aan begon. Ze keek opnieuw naar Astriyan. Met een lichte beweging van haar hand, schoof een deken over hem heen. Ze keek rond en wat losse zaken schoven voor hem. Astriyan verdween uit het zicht. Ze bewoog haar vingers en haalde diep adem.

Lasmes
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Lasmes » 06 feb 2007 11:39

Toen de hand van de god in haar buik verdween voelde Ammerilla zich even misselijk worden. Niet omdat het pijn deed of omdat het een vreemd gevoel was, maar omdat de aanblik zo raar was. Het voelde alsof er een zachte haak zich om haar wervelkolom vasthaakte. Ze zou zweren dat ze de klik kon horen. Zodra de witte lijn verdween verdween ook het drukkende gevoel van de haak.
Ze wreef even over haar gezicht, ze moest haar gedachten even op een rij krijgen. Ze hoorde Farolaphadel pas toen ze uitgesproken was. "Verdergaan... ja inderdaad." Mompelde ze. Ze pakte zo veel mogelijk slierten gedroogd vlees en stopte ze in haar zakken. "Er is hier in de buurt een bron. Laten we daar nog even goed drinken." Ze klom de ondergrondse grot weer uit, nog even keek ze naar de man met wie ze een leven deelde. Ze voelde geen medelijden met hem, ze hoopte alleen dat hij in leven zou blijven en op die manier zij ook.

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 08 feb 2007 16:38

Bij Ammerilla
"Drinken? Nu? Stervelingen... "Goed dan, als jullie dat nodig hebben. Maar we moeten daarna wel verder." Zei Versalitas emotieloos. Koeltjes klom hij de grot uit, eenmaal buiten begonnen groene winden om hem heen te waaien. Allerlei dieren in het bos schoten in acties. Toen ook Farolaphadel uit de grot was zei hij: "Ik heb wat verkenners vooruit gestuurd."

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 09 feb 2007 08:26

Bij Ammerilla
Water, inderdaad een goed idee. Farolaphadel keek rond op zoek naar iets waar ze water in mee kon nemen. Ze zag een lege waterzak liggen en stak haar hand uit. In een mum van tijd had ze de lege waterzak in haar hand. Van een losse doek maakte ze een soort draagzak die ze over haar schouder gooide. Naast de waterzak stopte ze er nog wat gedroogd vlees in. Ze beet even op haar lip, terwijl ze nadacht of er nog zaken waren die ze mee moest nemen. Nog iets? O, wacht een extra doekje. Zowel Ammerilla als Versalitas waren al naar buiten, ze schudde even haar hoofd en volgde hen. Voor de grot knikte ze even als reaktie op Versalitas opmerking. Verkenners? Ja, natuurlijk. Ze vroeg zich niet echt af wie die verkenners dan wel moesten zijn, het was immers een God en met Goden wist je het nooit. Met het doekje plukte ze wat van de planten waar Ammerilla voor had gewaarschuwd. Ze wikkelde de doek er goed omheen en knoopte het bundeltje dicht. Je weet nooit of het van pas komt. Even voelde ze achter zich op haar rug. Haar stok zat keurig op zijn plek. "Ammerilla, ga je gang. Ik volg wel."

Witch
Sterrenschipper

Ongelezen bericht door Witch » 08 mei 2007 22:05

"Dus dit is een gevangenis?? Dan moet er haast wel een vergissing in het spel zijn. Waarom zou een onschuldige persoon op een gevangenis planeet vastgehouden worden?? De enige verklaring die ik kan geven is dat hij door het zelfde portaal waardoor ik hier gekomen ben ook heir terecht is gekomen. Weten jullie misschien of er de laatste tijd nog iemand hier op een vreemde manier gearriveerd is?"

Informatie was het eerste waar ze behoefte aan had, dan kon ze daarna proberen uit te vinden of er misschien iets te regelen viel met deze "bewaarders". Afwachtend keek ze weer naar het wezen dat eerder tegen haar gesproken had en schijnbaar de leiding had over deze groep.

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 10 mei 2007 07:33

Het eiland
Wat een naar eiland is dit toch.Farolaphadel volgde Ammerilla naar de bron. Daar aangekomen zag ze een verfrissend vriendelijke plaats. Helder water glinsterde in de bron en werd aangevuld door een subtiel watervalletje. Snel knielde ze langs de oever, vulde een waterzak en dronk. Mijn god, wat zou ik me graag goed wassen. Naast het heldere water voelde ze zich stoffig en grauw. Zich bewust van het onbegrip dat Versalitas scheen te hebben voor hun behoefte aan water dronk ze zo snel mogelijk. Ze spetterde nog vlug wat water in haar gezicht en stond weer op. "Goed, laten we nu snel gaan doen wat we blijkbaar moeten doen. Ik wil eigenlijk wel terug naar mijn eigen leven." Voor zover mogelijk. "En dat gaat niet lukken door hier te blijven staan."

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 10 mei 2007 13:14

Bij de waterbron
Versalitas keek hoe gulzig de stervelingen het water tot zich nemen. Die hebben ongetwijfeld straks meer nodig, dacht hij bij zichzelf. Dit werd bevestigd toen Farolaphadel een waterzak vulde. Toen ook Amerilla klaar was met drinken sprak hij weer kalmpjes. "Laat die waterzak maar achter, het zal je alleen maar vertragen." Daarop deed hij zijn handen omhoog en het water stroomde omhoog in een kleine bal. Het water bleef maar in de onmogelijke kleine bal stromen, totdat er uiteindelijk een klein kristal overbleef. "Dit lijkt mij wel voldoende voor de hele reis. Kunnen we?"

Carceri
"Ha, dus jij denkt zonder schuld te zijn? Tsja je kunt het bij Klurichir proberen, maar als hij je toch schuldig bevind word je straf alleen maar meer. En tot nu toe heeft hij altijd iedereen al schuldig bevonden. Zelfs die god die hier laatst kwam, dus ik denk dat je je beter bij je lot kan neer leggen juffie." Sprak de bewaker met een grote grijns.

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 24 mei 2007 13:47

Bij de waterbron
Farolaphadel keek verbaasd naar het water dat een of ander zwevend bolletje in zweefde. Ze keek naar haar waterzak. Nou ja, waarom ben ik eigenlijk zo verbaasd? Het is een God, daar kan ik ondertussen niet meer omheen. Willen of niet, om geloven in Versalitas kan ik niet meer heen. Ben alleen wel nieuwsgierig waar hij voor staat. Ze liet de waterzak op de grond zakken. Ergens twijfelde ze of dat een goed idee was. Als Versalitas zou verdwijnen om wat voor reden dan ook, dan zou het water waarschijnlijk ook spontaan weg zijn. Ze veegde een lok haar uit haar gezicht en keek op van de waterzak. "Nu, wat mij betreft kunnen we vertrekken naar... um, waar we ook naar op weg zijn."

Gesloten