RPG discussie: De Barudas burcht

Speel mee in RPG-herberg De Blaffende Vis. Vreemde, grappige en angstaanjagende verhalen doen hier de ronde.

Moderator: Herbergiers

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 22 nov 2004 18:44

In de eerste post van de rpg staat dat Xaviero er enkele uren over deed om van de burcht bij de herberg te komen. Ga er vanuit dat het hierbij gaat om de korste weg. De omweg zie ik meer als een sluiproute. De kortste weg is via de wegen, de langere weg via het bos en dergelijke. Zelf ga ik uit van een uur of 7 voordat we de burcht bereiken. Mits er geen onverwachtse moeilijkheden op onze weg komen. We lopen nu dus de langere route.

glamdring
Kosmonaut
Contacteer:

Ongelezen bericht door glamdring » 22 nov 2004 21:13

How how, ik snap er niks meer van: hebben we nu twee groepjes die apart naar de burcht gaan, of is het nog altijd één grote groep?

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 22 nov 2004 22:11

Volgens mij is de situatie nu zo: Xaviero (Ysgrublaidd), Reidin (Grimreaper), Andine (Aphreal) en Taise (Qemwen) zijn vlak bij elkaar en Zain (Agravain) komt daar nu bij.
Ai'klar (Fingolfin) zit ergens in het bos en waar X'Yndra (Witch) nu is geen idee.
Talima (Nahimana Tala) loopt nu apart naar de burcht, ze heeft nog geen contact gemaakt met de groep. Net als Perradarn (Glamdring).

Correct me if i'm wrong.

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 23 nov 2004 07:25

You are so right... Talima loopt in haar eentje door het bos richting burcht. Ik ben al wat verder dan de groep. Ik heb nog helemaal niemand gezien of gesproken. Alleen Zain heeft mij wel gezien voordat hij werd afgeleid door het aankomen van de groep. Daarna is de afstand tussen Talima en de rest alleen maar groter geworden.
Alleen als ik de laatste posts lees zit de groep nu op de weg en niet in het bos.. Maar dat even terzijde. :-D

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 23 nov 2004 08:28

De weg zal vast wel door het bos lopen :D (maar dat zal vast wel een open deur zijn :D)

~ Agravain ~

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 23 nov 2004 11:06

OOOOO, da's dan een andere weg dan de korste weg? Ships! Dan moet Talima nog gaan rennen om eerder aan te komen.
Mmm, zouden de uitspraken over haarkeur dan toch kloppen in mijn geval? :s Ik dacht: Kortste route: over de weg. Sluiproute: dwars door het bos en struikgewas. (bospadje dat nauwelijks herkenbaar is als pad.) :fluit:

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 23 nov 2004 11:22

Mwa wegen hebben (hadden vroeger) de neiging om de makkelijkste weg te volgen (minder bergjes etc) en hoeven dus niet per definitie de kortste of de snelste weg te zijn. Maak je dus maar niet ongerust dat je wordt ingehaald door ons. Zain hinkt nl een beetje (of misschien wel heel erg). :D, anders lijkt het gevecht niet overtuigend :D.

~ Agravain ~

Witch
Sterrenschipper

Ongelezen bericht door Witch » 23 nov 2004 11:49

Sorry allemaal,

:'( Heb nu geen eigen pc meer :'( en kon dus niet eerder posten.

Heb mezelf er weer ingeschreven. Ga er maar vanuit dat X'Yndra bij de hoofdgroep blijft. Heb er geen problemen mee dat iemand mijn char iets laat doen (Nu niet meteen allemaal gekke dingen gaan bedenken he!!) denk er wel aan, ze kan de energie uit de wereld rondom haar manipuleren op verschillende manieren. Eigenlijk mag ze zich niet zoveel bemoeien met de zaken. Behalve als het echt nodig is. Om te genzen kunnen jullie altijd een beroep op haar doen.

Probeer zo vaak mogelijk bij mijn ouders te posten :-D

Groetjes Witch

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 23 nov 2004 11:56

Geeft niets hoor Witch. Als het moet sleep ik X'Yndra wel mee. Het is trouwens prettig dat je dit komt melden, dan kunnen we er rekening mee houden. (Stille hint voor de anderen, mochten deze in de toekomst ook iets dergelijjks onder vinden t.a.v. internet) ;)

Edit: Is goed Qemwen. Zo blijft het verhaal in ieder geval niet steken op één karakter, waardoor anderen niet verder kunnen.
Laatst gewijzigd door Ysgrublaidd op 23 nov 2004 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Qemwen
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Qemwen » 23 nov 2004 11:56

Ik zal Ai'Klar, Fin's character, maar weer overnemen, want die heeft alweer een minder actieve periode op Aeon. Ga er bij hem ook maar vanuit dat hij braaf de rest volgt, en als hij af en toe iets geks doet, post ik dat wel. En Fingolfin zelf natuurlijk, als hij online is.

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 23 nov 2004 12:00

Kan iemand (Witch zelf als ze instaat is?) het laatste postje van Witch aanpassen, Perradarn (Glamdring) is de Nachtkruiper, die is nog steeds verscholen, en Zain (ikke dus) is half Vampier en heeft bloed nodig voor magie, Zain krijgt nu aansluiting bij de groep (hoop ik ;)) Overigens laat ik in het midden of Zain wel of niet een goodguy is. ;)

~ Agravain ~

Witch
Sterrenschipper

Ongelezen bericht door Witch » 23 nov 2004 12:01

@Ys, als je me meesleept: PAS OP MET DE VLEUGELS!!! :lol:

@ Agravain, Is al aangepast!! Sorry voor de verwisseling :$

Dema
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Dema » 24 nov 2004 21:51

Nou, mensen, mijn karakter :D Heb al met Ys beetje de plaats van mijn inschrijving besproken, dus dat duurt nog ffies.
Ennum... kheb wel wat postjes gelezen, samenvatting gekregen enz, maar lang niet alle posts.. jullie posten veel te veel :$

* Nickname op Aeon: lionlover
* Naam in rpg: Stindau
* Bijnaam in rpg: Stin
* Ras: mens
* Leeftijd: weet hij niet precies.. hij vermoedt tussen de 20 en de 30
* Relevante zaken: Hij is heel mysterieus... Hij spreekt soms raadselachtige zinnen uit die niemand ergens aan kan linken, maar komt soms erg dom over. Hij is erg lang, 2,20 meter, met een lange puntige baard. Hij heeft krachten, dat laat hij wel merken, maar wat weet niemand precies behalve hijzelf en hij leert nog steeds...

Zoiets goed? Hij kan nog alle kanten op, al heb ik al een voorkeur voor goed of slecht... :P waar ik m ook naartoe ga proberen te schrijven :)

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 24 nov 2004 22:35

Ik keur hem wel goed. Hij staat al op de eerste pagina.

Hierbij dus hartelijk welkom in de Barudas burcht rpg en veel plezier.

@Lionlover: Daar wordt aan gewerkt wees maar niet bang. :-D
Laatst gewijzigd door Ysgrublaidd op 24 nov 2004 22:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Dema
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Dema » 24 nov 2004 22:53

Haha, tnx :D
Dus.. nu wachten op HET moment dat ik erin kom :P

Gesloten