RPG discussie: De Barudas burcht

Speel mee in RPG-herberg De Blaffende Vis. Vreemde, grappige en angstaanjagende verhalen doen hier de ronde.

Moderator: Herbergiers

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 10 nov 2004 17:43

Thanks Fingolfin. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik het niet op papier kon krijgen zoals ik het zelf wilde. Al voldoet dit denk ik ook wel.

@Grim: Dat gevoel had ik zelf ook al. In principe klopt het, maar het voelt wat vreemd. En ja, het lijkt meer op een combo, maar laten we het erop houden dat Xaviero daarvoor heeft gezorgt door gebruik te maken van de situatie. De combo was een mooi aardigheidje.
Laatst gewijzigd door Ysgrublaidd op 10 nov 2004 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 10 nov 2004 23:01

leek meer een combo als een tegenwerking, maar goed daar zal ik niet moeilijk over te doen, zit wel 'regel-technisch' goed in elkaar.

EDIT: hoeveel trollen zijn het eigenlijk, ik dacht eigenlijk een paar ofzo, bij een groep van meer als 10 bijvoorbeeld charged zelfs deze dwerg er natuurlijk niet alleen op af. Uhm trouwens mijn dwerg kan snel rennen dat had ik al gezegd he (boots of escaping voor de echte kenners :fluit: )

Witch
Sterrenschipper

Ongelezen bericht door Witch » 11 nov 2004 00:05

Chicken :lol:
Ik dacht dat dwergen niet vies waren van een gevecht :evil:

Als je hulp wilt hoef je maar te roepen naar Andine, die kan niet wachten.

Trouwens als je straks in puin ligt lap ik je wel weer op (heb ik ook eens iets te doen :)

Qemwen
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Qemwen » 11 nov 2004 12:07

Wat ik altijd zo moeilijk vind als het zo snel gaat, is iets voor anderen beslissen, wat ze doen.
Als je post om een verhaal op gang te houden, okay, dan kun je mensen in een vage situatie gooien zodat ze wel weer gaan posten, maar als ik maar half snap waar iedereen naartoe wil, dan denk ik: doe het maar mooi zelf.
Vind het ook irritant als mensen iets voor mij beslissen, omdat jullie toch nooit precies kunnen weten hoe ik mijn persoontje in gedachten had. Maar ja anders schiet het ook niet echt op, en als dan één iemand wat minder doet zou die er maar steeds bij staan te kijken en uit zn neus eten dus dat schiet ook weer niet op.

:s Wat wil ik nou eigenlijk?? :s Geeen idee... :P

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 11 nov 2004 12:15

Vind het ook irritant als mensen iets voor mij beslissen, omdat jullie toch nooit precies kunnen weten hoe ik mijn persoontje in gedachten had.
Mocht dit voorkomen en je bent het niet eens met wat er met jouw karakter gebeurt, stuur dan die persoon een PB'tje of meldt het in dit topic, dan kan dat worden aangepast.

aphrael
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door aphrael » 12 nov 2004 10:51

Ik heb net een post geplaatst over het gevecht met de trollen, dat duurt wel een paar uur, dat gevecht dus dat geeft de rest plenty tijd om in andere problemen te raken (of niet).

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 12 nov 2004 16:21

het is dus toch een heel leger trollen geworden? Nou ja ik heb nu hulp :D

glamdring
Kosmonaut
Contacteer:

Ongelezen bericht door glamdring » 12 nov 2004 20:53

Ik had eigenlijk gedoeld op een twintig tal trollen, maar toch zeker 50 goedgetrainde struikrovers.

Nu jah, we zullen wel zien hoe het afloopt zeker. Hiermee is ook grim's pm beantwoord.

P.S. agravain: spant jouw character nu samen met de slechte of de goede kant?

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 17 nov 2004 07:17

Ja... hoe... nee.. ja.. Ik loop al een week te denken.. Zal ik? Zal ik in het verhaal springen? Weet alleen niet als wie en hoe (nou ja halve ideeen heb ik wel).... Als ik er nog bij mag tenminste. :)

Qemwen
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Qemwen » 17 nov 2004 08:46

Joh, van mij wel en lijkt me van de rest ook wel. Als je het een beetje hebt gelezen weet je wel waar we nu zo'n beetje zijn en daar kun je volgens mij wel zomaar ertussen komen... of misschien wat later als we echt bij de burcht zijn ofzo...

aphrael
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door aphrael » 17 nov 2004 08:53

Ik denk dat dat nog wel kan, we kunnen nog best wat mensen gebruiken toch?

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 17 nov 2004 09:27

tuurlijk, ik zit ook nog op een langstrekkende groep te wachten :D.

~ Agravain ~

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 17 nov 2004 12:06

Gelukkig. Fijn. Gezellig...
Ik heb alles zo'n beetje wel gevolgd, maar zal het nog eens goed bestuderen. Waarschijnlijk komen jullie me vanzelf een keer ergens tegen onderweg.
:s Misschien kom ik eerst nog wel iemand anders tegen... :evil: Bij de weg... Talima kan nog alle kanten op... good or evil

Nickname op Aeon: Nahimana Tala
Naam in rpg: Talima
Bijnaam in rpg: tja... verzin eens wat... schiet me nu niets te binnen.
Ras: Half elf
Leeftijd: uiterlijk lijkt ze in mensjaren zo'n 29, haar leeftijd is 58

Relevante zaken:
Talima komt op vreemden over als ondoorgrondelijk en ze zal niet snel het achterste van haar tong laten zien. Ze trekt rond met haar stok, dolk, werpsterren en zakje met kruiden. Ze heeft kort zwart haar en helder blauwe ogen die meestal verborgen gaan onder de kap van haar mantel.Ze bezit een hanger die ze van haar voorouders overgeleverd heeft gekregen. Over het algemeen houdt ze de hanger verborgen voor anderen, tenzij de noodzaak bestaat om hem te gebruiken. De hanger stelt haar in staat haar magie te versterken, ze kan ermee energie, licht en vuur manipuleren. Haar eigen magie stelt haar in staat voorwerpen naar zich toe te teleporteren.
Talima heeft een duistere kant die in de vorm van een tweede persoonlijkheid. Deze tweede persoonlijkheid is het resultaat van magiegebruik op jonge leeftijd, toen ze zich noodgedwongen heeft verdedigd met behulp van haar magie en de hanger. Soms voert ze hele gesprekken met zichzelf wat de meesten behoorlijk afschrikt. Ze is daarom over het algemeen redelijk op zichzelf.

*Edit* Leeftijd aangepast.
Laatst gewijzigd door Nahimana Tala op 17 nov 2004 15:17, 1 keer totaal gewijzigd.

aphrael
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door aphrael » 17 nov 2004 12:58

Ah, goed dan, welkom bij ons cluppie Talima!

Witch
Sterrenschipper

Ongelezen bericht door Witch » 17 nov 2004 21:36

Welkom welkom, en veel plezier bij ons zooitje! :-D

Groetjes Witch

Gesloten