Naar welk album kijk je uit?

Maak kennis met buitenaardse klanken, of praat over muziek die je al kent.

Moderator: Beheerders

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Naar welk album kijk je uit?

Ongelezen bericht door Midwinter » 16 jun 2004 19:14

De titel zegt eigenlijk alles al: op welk album zit jij ongeduldig te wachten?

Het lange wachten op Lemuria/Sirius B van Therion is voorbij, dus wat muziek betreft ben ik weer een tevreden mens. :) Neemt niet weg dat ik uitkijk naar de volgende release van Summoning, een Duitse blackmetalband die als geen ander de atmosfeer uit de boeken van Tolkien weet over te brengen. Hun laatste album stamt alweer van 2001, dacht ik, dus het wordt weer tijd voor iets nieuws. Volgens de laatste berichten zijn ze al bezig.

Ik volg ook de ontwikkelingen rond een Griekse band genaamd Dol Ammad. Ik heb hun demo hier thuis liggen en dat smaakt beslist naar meer! De titel is 'Electronica-Art-Metal' en dat omschrijft de muziek prima. Het debuutalbum 'Star Tales' zou deze zomer uit moeten komen...

Etaín
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Etaín » 16 jun 2004 19:40

Ik was dus aan het wachten op Once v Nightwish, maar dat is gelukkig al voorbij. Momenteel ben ik aan het sparen voor Lemuria/Sirius B.
En binnenkort komt ook het live-album van Edenbride uit genaamd A Lifetime in Eden en in oktober hun gewone nieuwe album. In juni een compilatie album van Iced Earth. En er komt ook een nieuwe van Kamelot en Stratovarius (deze pas in begin 2005). Heb dus toch wel wat voor naar uit te zien :-D

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter » 16 jun 2004 20:11

Nieuwe Kamelot?? Oh, waarom had ik dat nog niet bemerkt. Die website gaan we vanaf nu dus in de gaten houden...

Etaín
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Etaín » 16 jun 2004 20:17

Of dat het op hun website staat weet ik niet, heb al die releases van MetalStorm. Er staan er wel een hoop.

Christine
Kind van de kosmos
Contacteer:

Ongelezen bericht door Christine » 16 jun 2004 22:14

Ik, als waardig Epica-fan kan ik niet wachten totdat Mark Jansen weer wat leuks neerkrabbelt en met een vervolg op The Phantom Agony komt. Die cd is inmiddels platgedraait, en mijn stem schorgezongen. Maarrrrrrrrrrrrrrrrr........... la lang oefenen weet ik wel alle hoge tonen te halen. Nou My Pledge of Allegiance #1 van AF nog meezingen.......

lord idiot
Technicus
Contacteer:

Ongelezen bericht door lord idiot » 16 jun 2004 23:39

ik vind dat tool wel weer eens een nieuwe cd mag uitbrengen.. en the get-up kids, maar die hebben in februari nog een cd uitgebracht (die ik alweer grijsgedraaid heb..)

Fingolfin
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Fingolfin » 17 jun 2004 06:39

Ik wacht nog steeds op de nieuwe cd van Demons & Wizards. Een project van Hansi (zanger van Blind Guardian) en John Schaffer (gitarist van Iced Earth).

Dolenthoniel
Opperkiwi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dolenthoniel » 23 dec 2004 20:45

Momenteel kijk ik nu erg uit naar het eerste album van Dol Ammad... :-D :-D

Fingolfin
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Fingolfin » 24 dec 2004 13:49

Ik kijk nog uit naar de nieuwe Soilwork, Symphony X, Nevermore en Blind Guardian.

Magical_Night
Ontdekkingsreiziger
Contacteer:

Ongelezen bericht door Magical_Night » 24 dec 2004 14:37

- Op een nightwish album dat waarschijnlijk pas in 2007 uitkomt
- Guano Apes dvd die over een half jaar ofzo uitkomt

Selene
Fortuinzoeker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Selene » 05 jan 2005 17:35

Nieuwe album van de Red Hot Chili Peppers. :) Hij wordt wat agresiever als de vorige albums dus ik ben wel benieuwd :)

Etaín
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Etaín » 05 jan 2005 19:58

Ben geduldig aan het wachten op Ashes van Tristania die binnen 19 dagen uitkomt (als ik juist gerekend heb tenminste). De nieuwe van Kamelot, The Black Halo, staat gepland voor 14 maart. Dan nog een dvd van My Dying Bride in februari die hier in Antwerpen is opgenomen en een nieuw album van Sentenced in april :-D

sdajafol
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door sdajafol » 23 jan 2005 12:19

Ik kijk uit naar een nieuw album van metallica... Nou hopen dat ze er nog 1 gaan maken....

Christine
Kind van de kosmos
Contacteer:

Ongelezen bericht door Christine » 23 jan 2005 12:23

Het nieuwe album van Epica: Consign to Oblivion. Het komt in maart/april uit. :klap:

- Christine -

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter » 24 jan 2005 18:53

Christine schreef:Het nieuwe album van Epica: Consign to Oblivion. Het komt in maart/april uit. :klap:

- Christine -
Interessant, die wil ik ook wel horen. Over The Phantom Agony was ik aanvankelijk heel enthousiast, maar het begon al vrij snel te vervelen. Ik hoop dus dat hun nieuwe album een langere houdbaarheid heeft. :)

Waar ik op het moment bijzonder naar uitkijk: het nieuwe album van de vikingen van Moonsorrow (Verisäkeet). Voimasta ja Kunniasta en Kivenkantaja waren geweldig sfeervol en ondanks de aankondiging dat deze cd een stuk rauwer en steviger wordt, zijn mijn verwachtingen hoog. :)

Verder is Lacrimosa bezig met de opnames van de opvolger van Echos. Kan nog wel even duren, maar oh wat kijk ik daar naar uit!

Plaats reactie