Broken Age

Voor verstokte gamers, dobbelfanaten en kartonkluivers.

Moderator: Beheerders

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Broken Age

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 23 feb 2014 16:28

Double Fine (opgericht door Tim Schafer) heeft weer een nieuwe Point-and-click adventure uitgebracht. Namelijk Broken Age. Het verteld het verhaal van een jonge jongen en meisje die parallel van elkaar hun leven leven. Het meisje is door haar dorpje gekozen om te worden geofferd aan een verschrikkelijk monster, maar ze kiest ervoor om terug te vechten. De jongen woont eenzaam en alleen op een ruimteschip onder de verzorging van een moederlijke computer, en wil uitbreken om op avontuur te gaan en goed te doen in de wereld.

Trailer 1

Trailer 2

Van de game is nu een 1ste akte uitgebracht. Een tweede volgt en zal als gratis download worden aangeboden. Om zo de game compleet te maken.

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Re: Broken Age

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 30 mar 2017 17:13

Het is al weer een tijdje terug, maar ik heb het eerste deel (en een stukje van deel twee) van deze game gespeeld. Het is een heerlijke game, maar wel wat aan de korte kant (zelfs als ik bedenk dat ik nog een tweede helft heb te gaan). De sfeer die neer gezet wordt is zeer goed en de omschakeling binnen het verhaal van deel 1 naar deel 2 zit goed in elkaar. Eigenlijk best raar dat ik nog steeds het tweede deel niet heb uitgespeeld. :s

Plaats reactie