Nintendo 3DS

Voor verstokte gamers, dobbelfanaten en kartonkluivers.

Moderator: Beheerders

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Nintendo 3DS

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 01 apr 2011 19:52

Na de Nintendo DS en alle verschillende update versies, is er vorige week dan eindelijk een echte opvolger uitgebracht. Namelijk de Nintendo 3DS.

Wederom beschikt het systeem over een touch-screen en nog een extra scherm. Maar er zijn toch behoorlijk wat vernieuwingen bij deze handheld. Waarvan de belangrijkste het weergeven van 3D beelden zonder dat daarvoor een bril nodig is. Verder zitten er aan de buitenkant 2 camera's die het mogelijk maken om 3D foto's te maken, zit er aan de binnenkant nog een camera, verbeterde WiFi mogelijkheden, bovenste beeldscherm is groter geworden, naast de vierdrukpuntsknop zit er nu ook een richtingsknuppeltje en verder nog wat kleinere verbeteringen.

Zelf heb ik al met dit nieuwe pareltje gespeeld en het 3D effect is even wennen... maar daarna echt super. Ben dan ook helemaal :love: op deze handheld. En dan komt er over een paar maanden ook nog eens een nieuwe Kid Icarus titel uit en een remake van The Legend of Zelda Ocarina of Time.

Nog meer Aeoniërs die ervaringen hebben met de 3DS?

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Re: Nintendo 3DS

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 09 jun 2011 16:01

Ondertussen heb ik The Legend of Zelda: Ocarina of Time in bestelling staan. Ik kan haast niet wachten. :D

Op de E3 hadden ze ook weer toffe titels aangekondigd en laten zien.
Animal Crossing ziet er erg goed uit en er kan eindelijk ook gezwommen worden. Niet maar hoeven omlopen. :D

Luigi's Mansion 2 komt er aan. :D Daar kijk ik ook wel erg naar uit. Vond het eerste deel op de GCN erg goed. Dus hopelijk wordt dit ook weer een game om met plezier te spelen.

Starfox 3D... Is meen ik grotendeels een remake van het eerste deel op de SNES. Op zich een leuke titel, maar hopelijk weten ze nog wat leuks eraan toe te voegen.

Paper Mario word een nieuw deel in de serie. Kijk, dat is fijn om te horen. Vind de serie super dus deze game komt vast ook wel goed.

Super Mario Bros. 3D zag er ook geweldig uit. En leuke nieuwe platvorm elementen.

Kid Icarus begint me qua beelden steeds minder te interesseren. Ik ben niet zo van de onrails shooters. Maar misschien dat de recensies me rond die tijd kunnen overtuigen.

Plaats reactie