Golden Sun (serie)

Voor verstokte gamers, dobbelfanaten en kartonkluivers.

Moderator: Beheerders

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Golden Sun (serie)

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 17 jan 2011 14:54

Golden Sun is een RPG reeks die begon op de Game Boy Advance (GBA). Er kwamen twee delen op uit die door de veel GBA gamers gezien wordt als spellen die in de top horen. Het duurde even maar een tijdje terug is er dan eindelijk een vervolg uitgebracht. Ditmaal op de NintendoDS (NDS).

De games bevatten zo hun eigen sfeer en karakter. Zo moet je in de game op zoek gaan naar Djins. Deze wezentjes vergroten je magische krachten en dus ook je mogelijkheden in de game. Ze geven tevens de mogelijkheid tot het gebruik van Psynergie. Met die Psynergie kun je bijvoorbeeld objecten verplaatsen, vuurballen gooien om objecten in brand te steken, water bevriezen en nog veel meer. Je zult deze krachten moeten gebruiken om verder te komen in de wereld, aangezien je ermee bepaalde wegen kunt vrijmaken of opbouwen.

Zelf heb ik deel één groten deels uitgespeeld en ook deel twee ben ik een behoorlijk eind in gekomen. Nu ben ik bezig met Golden Sun Dark Dawn voor de NDS. Grafisch is het iets meer 3d geworden, maar de sfeer en het karakter van de game voelt net zo aan als de GBA delen. Een aanrader voor de NDS spelers onder ons.

Plaats reactie