The Elder Scrolls V - Skyrim

Voor verstokte gamers, dobbelfanaten en kartonkluivers.

Moderator: Beheerders

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

The Elder Scrolls V - Skyrim

Ongelezen bericht door Midwinter » 06 jan 2011 19:56

De opvolger van Oblivion is dus aangekondigd. Leuk, hoop ik. Ben benieuwd in hoeverre de ontwikkeling van Fallout 3 dit nieuwe deel van The Elder Scrolls heeft beïnvloed.

Wel doodzonde dat Bethesda nu zelf een nieuwe engine gaat ontwikkelen, na die verschrikkelijke engine die in Oblivion en Fallout 3 zit. Waar hebben ze id Soft dan voor binnengehaald? De nieuwe idTech5-engine ziet er geweldig uit!

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Re: The Elder Scrolls V - Skyrim

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 08 jan 2011 00:16

De engine in Oblivion en Fallout was toch niet van Bethesda zelf?
Gamebryo is a game engine, originally from Numerical Design Limited (NDL), and the successor to NDL's NetImmerse engine.
Dus in dat opzicht lijkt het me wel verfrissend dat ze er zelf één gaan bouwen. Dus persoonlijk geef ik ze nog de voordeel van de twijfel.

Ondanks de engine van Oblivion, heb ik toch genoten van die game. Ze weten van The Elder Scrolls toch altijd een game te maken die een heerlijke sfeer oproept. En ik vond Oblivion toch een stuk kleurrijker dan Morrowind. Al was laatst genoemde ook een geweldige game.

Ik ben dus erg benieuwd wat ze met dit 5de deel gaan doen. De winterlandschappen komen in ieder geval terug.

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 21 feb 2011 13:57

Bethblog schreef: Our man Pete Hines sends word that today, February 18, is the ideal time to conceive if you’re looking to roll a new character/child on Skyrim Day — 11/11/11. Just how exactly he learned this is worth pondering, but we’ll take him at his word for the sake of amusing science.

So, think you have the stat points in you to produce the perfect eight pound dragon-slayer? Like the wizened wizard he is, Pete is throwing down with a casual quest, offering up an unknown reward to any couple adventurous enough to name their 11/11/11-born child “Dovahkiin.” While it may be difficult to play Skyrim from the hospital, just think of how many late nights you’ll have to lull your little Dragonborn with Jeremy Soule’s soothing music.

And with that, we have possibly doomed a child. I’d say this calls for a hefty disclaimer.

Disclaimer: Any reward for completing this quest will not ultimately justify the potential teasing your child could — and probably will — endure over its lifespan. Bethesda Softworks is not responsible for your parenting. You may gain experience points for completing this quest, but you will not care at 3am on a work night. Completion of this quest may also result in decreased desire to play video games and/or function as a human being. Consult with your friends before embarking on this quest; while it may not start in prison, it probably ends there.
Misschien beetje laat alweer... maar welke dame wil met mij deze uitdaging aangaan? :P

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 24 feb 2011 21:57

Jam jam jam. Krijg er echt zin in zo. Misschien binnenkort maar weer eens Morrowind of Oblivion oppakken.

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 02 mar 2011 23:40

Sorry, ik kon het niet laten het hier te plaatsen.

@Midwinter: kijk kijk, My Little Ponies. :P

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 23 feb 2014 16:18

En en... is deze game echt zo geweldig als ze zeggen?

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 23 feb 2014 22:59

Zelf ben ik redelijk gecharmeerd van The Elder Scrolls serie. Ik heb ooit eens een spel gekocht uit deze serie voordat ik een PC had die dit spel kon draaien.

Skyrim lijkt me ook een mooi spel, echter, voor zover ik weet ben je voor spellen nog redelijk aan Windows gebonden voor spellen (al lijkt daar momenteel wat verandering in te komen). Sinds ik zelf mijn PC in elkaar steek zet ik er ook geen Windows meer op (heb geen zin om een boel geld voor een OS uit te geven en in het bijhouden van een illegale versie heb ik geen zin) omdat er een gratis alternatief is dat voor 99% (zo'n beetje alles behalve grote spellen) aan mijn eisen voldoet.
Dit spel heb ik dus nooit gespeeld, omdat ik er een heleboel extra tijd en geld in moet steken om het te kunnen spelen. Mogelijk zal ik ooit in de toekomst nog wel eens een vervolg kunnen spelen via STEAM op mijn linux bak. Tot dan blijft het spijt dat ik dit spel momenteel niet kan spelen.

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 14 jul 2014 21:21

Mooie game. Maar dan loop je met een level 3 karakter een berg te beklimmen naar een plek waar je door het verhaal naar toe word gedwongen. Word je aangevallen door een draak en in no-time dood. Herladen... weer die draak tegenkomen... dan maar doorrennen... en dan tegen een bergtrol aanlopen (oftewel ook na twee klappen dood). Tig keer herladen en meerdere tactieken gebruiken en geen meter opschieten. Balans is dus ver te zoeken.

Plaats reactie