My Brute

Voor verstokte gamers, dobbelfanaten en kartonkluivers.

Moderator: Beheerders

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

My Brute

Ongelezen bericht door Midwinter » 27 apr 2009 09:23

Nieuw online spelletje gevonden:

Are you daring to challenge Widminter?

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Re: My Brute

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 27 apr 2009 10:07

Ik doe mee en wel hier.

Stom trouwens dat ze in de naam blijkbaar twee letters omzetten. :s

Fitz
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Fitz » 27 apr 2009 12:22

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter » 28 apr 2009 09:43

Net verloren van Fitz, hij had een vriendje bij zich! Ik heb Fikkie een bijl in z'n schedel geplant, maar was zo afgeleid dat ik Fitz' knuppel niet aan zag komen. :P Replay.

Fitz
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Fitz » 28 apr 2009 09:55

Ik ben erg blij met m'n hondje (y)

Gjot
Toerist

Ongelezen bericht door Gjot » 28 apr 2009 23:44

Die van mij dan.

Om eerlijk te zijn heb ik meerdere poppetjes aangemaakt om uit te proberen, maar deze is mijn favoriet op het moment. Komt omdat deze een huisdier heeft. :-D

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 29 apr 2009 09:46

Het is wel een grappig spelletje... maar echt gebalanceerd is het niet.

Op één of andere manier groeien mijn stats amper. Ik heb nu bij level 3 ofzo 1 blokje meer agility. En dan de wapens... als ik kijk welke gevallen mijn tegenstanders hebben. Dan is er gewoon geen winnen aan. En dan gebruikt mijn mannetje ook nog eens het beste wapen het laatst... en breng ik dus amper schade aan.

Iemand misschien tips?

Gjot
Toerist

Ongelezen bericht door Gjot » 29 apr 2009 10:49

Volgens mij is het op den duur wel gebalanceerd. Een paar mannetjes die ik heb deden het in begin heel goed en verliezen nu veel, andere deden het in het begin slecht en winnen nu veel....
Denk dat elk mannetje dat een hoog level haalt ongeveer evenveel heeft gewonnen. Tenzij je natuurlijk je tegenstanders telkens verkeerd uitzoekt of juist goed. Je kan bijvoorbeeld op de site van je mogelijke tegenstander kijken wat voor spullen die allemaal heeft en zo proberen tegenstanders uit te zoeken waarvan je bijna zeker wint.

Fitz
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Fitz » 29 apr 2009 14:47

Ik vind die hond nog wel kunnen ;) Maar die wolf (denk ik ) vind ik veel te overpowerd

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 29 apr 2009 17:08

Nou, ik vind die hond ook behoorlijk overpowerd. Vooral als ik zie dat een tegenstander bijvoorbeeld hetzelfde level heeft en ook nog eens drie keer zoveel kracht. Het slaat gewoon echt nergens op. Zoals ik al eerder zei: er is totaal geen balans.

Gjot
Toerist

Ongelezen bericht door Gjot » 29 apr 2009 21:56

Er is ook nog een beer die nog sterker is, maar er zijn hogere levels die wel kunnen winnen van iemand met huisdieren van even hoog level. Ik vind wel dat die huisdieren pas op latere levels zouden moeten komen, in het begin zijn ze gewoon echt veel te sterk.

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 29 apr 2009 22:12

Nou, sommige wapens zijn ook absurd. Vooral als die persoon daarnaast ook nog eens een hoge strengt heeft of een ability die dat verhoogd. Dan ben je soms echt in 1 klap dood.

En er zit ook echt geen logica bij de verhoging van de stats. Ik zie heel veel mensen met 1 van de kenmerken heel hoog en soms zelfs mensen met meerdere kenmerken hoog. En daar sta je dan met je lage stats en bagger wapens. En zoeken naar slechtere tegenstanders? Nou, dat doe ik wel... maar de meeste hebben of hoge stats... of hele sterke wapens of allebei.

Oh enne midwinter... ik dacht dat ik je pupil was... durf je wel... mij zomaar aanvallen? :x

delea
Kosmonaut

Ongelezen bericht door delea » 30 apr 2009 08:51

Precies! De uitleg is waarschijnlijk dat dat deel uitmaakt van onze training...

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter » 30 apr 2009 09:01

Die beesten zijn inderdaad zwaar overpowered. Om deze match maar als voorbeeld te gebruiken.
Nou, sommige wapens zijn ook absurd. Vooral als die persoon daarnaast ook nog eens een hoge strengt heeft of een ability die dat verhoogd. Dan ben je soms echt in 1 klap dood.
Zoals mijn hamer met herculean strength. Daar zie ik ook de lol niet van in.
Oh enne midwinter... ik dacht dat ik je pupil was... durf je wel... mij zomaar aanvallen? :x
Aanvallen? Het is een arena man! ;) Bovendien zijn we allemaal van vrijwel hetzelfde level. Sterker nog, in ieder geval twee van jullie zijn verder dan ik.

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 06 mei 2009 11:33

Ik erger me echt aan de slechte balans. Met mijn eerste brute kan ik amper gevechten winnen. Dit omdat ik zeer slechte stats heb en slechte wapens. Het enige dat af en toe handig is, is de ability Cry of the Damned. Dus als ik een tegenstander heb met een beest en mijn mannetje gebruikt het wonder boven wonder een keer, dan rent dat beest weg.

Echter, volgens mij is mijn mannetje geestelijk minder bekwaam. Ik heb nu al enkele keren dat ik in een gevecht zit die ik lijk te winnen (volle energybar), maar dan laat deze zonder reden zijn wapen vallen (als hij deze al gekozen heeft) en gaat een hand gevecht aan die dan altijd mislukt. En dan komt de tegenstander (met de energybar bijna leeg) met een wapen en slaat me in twee klappen neer. Echt... de balans is totaal weg.

Daarom heb ik een tweede brute aangemaakt: Balard. En met deze win ik tot nog toe bijna alles. Geen geweldige wapens (knuppel en werpsterren), maar wel drie abilities. Waarvan één Armour. Dit met een redelijke agility stat zorgt ervoor dat ik vaak amper schade oploop. Daarnaast lijkt het erop dat deze zijn wapens beter uitkiest.

Plaats reactie