De Nintendo Wii

Voor verstokte gamers, dobbelfanaten en kartonkluivers.

Moderator: Beheerders

Wat vindt jij van de Nintendo® Wii®

Mij lijkt het een super console!
12
35%
Mij lijkt het een goede console.
8
24%
Ik weet het nog niet.
8
24%
Ik denk niet dat ik het iets ga vinden.
2
6%
Helemaal niks voor mij!
4
12%

Totaal aantal stemmen: 34

lord idiot
Technicus
Contacteer:

Ongelezen bericht door lord idiot » 21 dec 2007 13:52

Filmpje van een wii party bij mij op kantoor, creatief aan elkaar gemixed door een collega.
(Rechten muisknop, opslaan als, let op: 16 MB.)

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 21 dec 2007 21:30

Wat een werkplek ;)

Eén van die personen zit wel een erg ransige beweging te maken zeg. ;) Maar leuk gedaan. :) Raving Rabbits net zo leuk als dat het eruit ziet?

lord idiot
Technicus
Contacteer:

Ongelezen bericht door lord idiot » 21 dec 2007 21:46

Ja, zeker met een groep mensen. :) De beelden zijn overigens inmiddels bijna een half jaar oud. ;)

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 22 dec 2007 14:18

Sorry, maar ik moet deze even posten. :lol: :lol: :lol:

Afbeelding

Andreoden
Ontdekkingsreiziger
Contacteer:

Ongelezen bericht door Andreoden » 22 dec 2007 14:30

:) Die is echt goed. :-D
:P Ik weet eigenlelijk niet of ik zo'n wii ding zou kopen, hoeveel kost hij eigenlijk?

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 22 dec 2007 14:37

Als je hem ergens kunt vinden 250,-. Daar zit dan wel Wii Sport bij. Daarnaast zijn er nu al wat leuke games uit en op komst. Super Mario Galaxy :love:, The Legend of Zelda Twilight Princess :love:. Metroid lijkt me ook super maar nog niet gespeeld.

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 22 dec 2007 14:43

Metroid Prime is ook super :-D Red Steel vond ik zelf ook heel erg leuk. En om een eerdere vraag te beantwoorden, ook Raving Rabbits is erg vermakelijk en hilarisch.
Leuk filmpje Lord Idiot, Wii-en met meerdere personen is toch echt nog wel het leukste, niet al te lang geleden nog met z'n vieren wii-tennis gedaan op een verjaardag.

Andreoden
Ontdekkingsreiziger
Contacteer:

Ongelezen bericht door Andreoden » 22 dec 2007 16:15

Ooh, :) 250 euro, dat is redelijk, maar nog steeds te duur voor mij. :(
Als ik een job heb misschien ofzo.

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 25 jan 2008 13:29

Vanaf februari komen er SEGA Master System games beschikbaar voor de Virtual Console van de Wii. Deze 8-bitter ging in de jaren '80 de strijd aan met de NES. Op de Master System verschenen games als Alex Kid, Outrun en Ys. De eerste twee games die beschikbaar komen zijn Fist of the North Star (600) en Fantasy Zone (500).

Goed nieuws is dat ook games van de SEGA MKIII en de GameGear onder dit nieuwe 'label' vallen en ook beschikbaar komen.

Heeft er trouwens iemand hier al ervaring met die VC games? Bevalt het of juist niet?

lord idiot
Technicus
Contacteer:

Ongelezen bericht door lord idiot » 25 jan 2008 13:39

Ik heb inmiddels wel een paar VC spellen (Super mario 1, 3, lost levels en 64, super mario world (met yoshi) en sonic 2) en met een classic controller bevalt dat best. :) Blijft toch gewoon een stukje "nostalgie".

sdajafol
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door sdajafol » 27 jan 2008 13:39

Ik heb een maandje geleden Lyat Wars gedownload via VC. Geweldig spel. Het navigeren is af en toe wat lastig, net als het goed mikken, maar het speelt wel erg lekker. Ik vermaak me zeer met mijn vliegtuigjes in ieder geval :-D

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 30 mei 2008 17:31

Er is weer een nieuw kanaal erbij. Namelijk het Nintendo-kanaal. Hier kun je informatie vinden en films bekijken van spellen.

Maar wat ik nog het interessantste aan dit kanaal vind is de mogelijkheid om demo's te downloaden naar de Nintendo DS. Op dit moment staan er echter maar 2 titels in, namelijk Big Brain Academy en Brain Training. Hopelijk vullen ze die over de tijd aan met leukere demo's.

Verder kun je ook nog vragenlijstjes invullen aangaande wat je vind van je gespeelde games. Niet heel boeiend maar toch.

Iemand trouwens al Wii-ware games geprobeerd?

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 16 jun 2008 14:26

Gisteren maar weer eens gekeken naar die DS demo's. Zaten dit keer een stuk meer bij en ook wel leuke om uit te testen.

Deze stonden er als ik me niet vergis nieuw bij:
- Tetris DS
- 42 Spelklassiekers
- Sight Training
- Mario Kart DS
- Math Training (Rekentraining)
- Picross
- Ninja Gaiden: Dragon Sword

Vooral Picross en Ninja Gaiden vond ik erg leuk om te testen. Vooral Picross lijkt me nu erg leuk om in de collectie te hebben. Ninja Gaiden zag er wel mooi uit... maar de gameplay vond ik wat vermoeiend. De hele tijd dat gekras.

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 18 jul 2008 14:49

Op de E3 heeft Nintendo de Wiimote Plus aangekondigd. Een uitbreiding voor de Wiimote die ervoor zorgt dat de 3d registratie verbeterd wordt. De uitbreiding zal onder andere bij het spel Wii Sports Resort zitten en deze zal er dan ook gebruik van maken. Tevens is Nintendo van plan het als nieuwe standaard te gaan gebruiken voor toekomstige games.

Wat vinden jullie hiervan?

Persoonlijk lijkt het me wel wat... maar jammer dat ze dat niet meteen in de Wiimote gebouwd hebben. Nu ben je haast verplicht die gevallen apart aan te schaffen. En als je 4 Wiimotes hebt dan tikt dat toch behoorlijk aan.

IGN.com is er in ieder geval wel razend enthousiast over.

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 13 aug 2008 12:06

Telegraaf schreef:Wii helpt bij training voor gouden medaille
AMSTERDAM - De Japanse zwemmer Kosuke Kitajima heeft zijn gouden medaille en een nieuw wereldrecord op de 100 meter borstslag mede te danken aan het spelen op de Nintendo Wii.

Kitajima’s trainingsregime bevat namelijk ook het spelen van Sega's Mario and Sonic at the Olympic Games op de Nintendo Wii. Hij geeft de volgende reden voor zijn trainingsesies op de Wii: “Kijk, Mario doet de borstslag en daarom is het perfecte mentale training bij het voorstellen van de echte Olympische hal.”

Kitajima is overigens niet de enige sporter die graag speelt op de Wii. Ook de Britse sporters spelen graag op de console van Nintendo in hun vrije tijd in het Olympisch dorp.

Plaats reactie