World of Warcraft

Voor verstokte gamers, dobbelfanaten en kartonkluivers.

Moderator: Beheerders

Christine
Kind van de kosmos
Contacteer:

Re: World of Warcraft

Ongelezen bericht door Christine » 02 jun 2009 17:35

Nee, je wordt niet constant aangevallen. Af en toe ben je aan het questen en staat er ineens een rogue achter je die je stunlockt, maar dat hoort er toch een beetje bij vind ik. Bovendien heeft Stormreaver een aanzienlijk groot aantal PVE-guilds. We hadden er zelfs eentje met de naam: pvp suxx when Naxxramas. Dat zegt genoeg denk ik. :)

jimbow
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door jimbow » 02 jun 2009 18:22

:lol:

Denk het wel ja, ik heb iig ondertussen een Human Priest gemaakt daar.
Heb je in men friends list gezet, dus zal contact met je opnemen zodra je online komt. :O

Alleen priests levelen altijd zo kut aan het begin ><

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 02 jun 2009 22:47

Als het echt niet bevalt is er altijd nog Terenas, zoek dan maar Osgarth of iemand anders uit Elysium op.

Elmer
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Elmer » 03 jun 2009 12:11

Elmer server: Saurfang / Horde side
Guild Fixation
Enkel lvl80 toegelaten.
minimum 3 / 5 raid avonden mee raiden (totally prepared: pots, elixirs/flasks, bandages, 5min voor start tijd voor de entrance staan, stabiele connectie, read bosstactics before the raid)
Zoals ze dan zeggen: catch me ingame for a chat about ur spec / gear / class choice. (between 19:00 and 19:30, or u will catch me raiding and u will not get a response)

Hahaha, zo gaat het er echt aan toe, big fun.

Vanavond gaan we er weer eens lekker voor zitten, Ulduar hardmodes.

Pess.

Christine
Kind van de kosmos
Contacteer:

Ongelezen bericht door Christine » 03 jun 2009 15:44

Hmmm, dan zijn wij iets soepeler.

Knights Eternal is een "social raiding guild". We raiden 5 avonden in de week, bij progress raids zijn flasks verplicht. Bij farm raids (Naxxramas e.d.) is dit minder streng.
Hoewel we graag een attendance van 3/5 hebben wordt dit niet altijd aangehouden, en we gaan soepel om met mensen die examens hebben of een weekje op vakantie gaan. Loot gaat naar aanleiding van het EPGP systeem.
Dat systeem is ook meteen het strafsysteem, want hoewel je niet iedere dag hoeft te komen wordt wel verwacht dat je komt als je "signed" voor een raid. Kom je niet of veel te laat opdagen? Dan wordt je gekort in je EP, waardoor je kansen op loot zakken.

Hoewel we alleen spelers recruiten die Ulduar-klaar zijn (level 80, Naxx25 gear), zijn vrienden altijd welkom als "casual". Deze spelers zijn altijd vrienden van raiders en zijn er voor de gezelligheid. Als we te weinig raiders hebben worden ze wel eens gevraagd om een plekje op te vullen.
Als je van "casual" naar "trial" wilt (en daarna naar "raider"), dan kan je dat aan je Classleader vragen. Voorwaarde is wel dat je al je best hebt gedaan om zo goed mogelijke gear te krijgen (heroics, naxx runs, rep. awards). Mocht je een enorme kluns blijken te zijn zal je worden gevraagd om voor de gezelligheid te willen blijven als casual, maar als je jezelf weet te bewijzen door op tijd te zijn, voorbereid te zijn en heel belangrijk - de tactieken weet te volgen - dan zal je een volwaardige raider-rang krijgen.
In beginsel is het een 18+ guild, maar als mensen een jaartje jonger zijn, zich weten te gedragen en goed Engels kunnen maken we daar nooit een probleem van. Voorbeeld hiervan zijn vader en 15-jarige zoon die samen bij ons spelen. Nooit problemen met die twee, dus wij doen ook niet moeilijk.

Niet hardcore dus, maar wel gezellig en eerlijk. :)

Elmer
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Elmer » 04 jun 2009 11:16

Bij ons is het ook gezellig en eerlijk. Maar wij houden de guild zo klein mogelijk, dus is attendentie heel belangrijk en ook de class en spec. keuze.
Omdat het een kleine guild is en je dus ook veel tijd doorbrengt met dezelfde groep mensen heeft ook iets knus.
En natuurlijk wordt er rekening gehouden met examens en vakantie periodes. We zijn wel heel streng op flask/elixirs/buff food, dat moet je bij je hebben. Je gear moet de juiste enchants hebben en gems... anders ga je maar naar een casual guild.

Het eerlijke is dat we dat ook heel duidelijk zeggen aan de mensen die erbij willen.

Gisteren zouden we dus Ulduar hardmodes gaan doen, voor mij zat het er niet in...[print server crash], tja, 's avonds van dienst zijn en raiden wil wel eens fout aflopen (dan ben ik niet echt om aan te spreken). Daar wordt dus niet moeilijk overgedaan, dat komt een paar keer per jaar voor.

/hug
Pes

Christine
Kind van de kosmos
Contacteer:

Ongelezen bericht door Christine » 04 jun 2009 12:30

Klinkt inderdaad als een gezellige community, maar....

... Jimbow zit inmiddels lekker bij mij in het guild, dus die krijg je niet! :P

Hij kreeg een invite en een casual rank op basis van "friend of Trania", het eerste wat hij doet is level 10 worden met bijbehorende guildchat-achievement-spam. Ik moest wel erg lachen. :lol:
En omdat ik in een goede bui was heb ik hem nog wat startgeld gegeven zodat hij weer even vooruit kan.

Goed nieuws trouwens: Gister hippe schoentjes en Tier 8.5 broek gekregen. :-D

jimbow
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door jimbow » 04 jun 2009 19:26

Die druid is al een beetje opgegeven tbh, ik heb vanochtend een Draenai Warrior gemaakt.
Had druid nog nooit geprobeerd maar het beviel me totaal niet, gelukkig bevalt die warrior me wel weer heel goed, dus hoop dalijk een nieuwe invite te kunnen krijgen. :-D

Heb je geld wel even overgemaakt! :fluit:

Elmer
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Elmer » 05 jun 2009 12:40

Wij moeten geen slackers...lol

En een lvl10 aliance komt er niet in... Haha, het zou netjes zijn een horde guild met een level 10 druid aliance mascotte... Please please please kom bij ons dan kunnen we 'bur' tegen je zeggen... Dan zie jij 'lol' staan.

Voor de mensen waarvoor dit laatste lijntje te ver ging: Horde en aliance kunnen op een zelfde server zitten maar niet met elkaar chatten, als je via een /s (say) iets tegen ze zegt dan ziet de andere partij een hoop nonsens staan (het ziet er en totaal andere taal uit. Als een Aliance lol schrijft dan ziet de Horde speler 'bur'

jimbow
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door jimbow » 05 jun 2009 12:48

Hoezo geen slackers?

Ben ik een slacker omdat druid me niet bevalt? :-(

Christine
Kind van de kosmos
Contacteer:

Ongelezen bericht door Christine » 05 jun 2009 14:16

Andersom is het "kek" trouwens, Elmer. Als jullie lol typen zien wij kek. :P

Elmer
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Elmer » 09 jun 2009 15:05

Hoezo geen slackers?

Ben ik een slacker omdat druid me niet bevalt?
Nee hoor, enkel omdat je een alliance bent... een beetje vechtlust mag er wel zijn, FOR DE HORDE!!!

Christine
Kind van de kosmos
Contacteer:

Ongelezen bericht door Christine » 09 jun 2009 15:33

For DE horde, Elmer? :lol:

In elk geval: Jimbow weet nog niet wat hij wil, ik geloof dat hij van priest naar warrior, naar rogue naar wéér iets anders is gegaan! Met z'n warrior is hij het verst, daarmee heb ik hem al door DM en Stockades heen geholpen.

En Jimbow, vind je het wel gezellig bij ons? En heb je veel last van het pvp gedeelte (hoewel je volgens mij maar amper van Bloodmyst Isle af bent)?

lord idiot
Technicus
Contacteer:

Ongelezen bericht door lord idiot » 11 jun 2009 10:50

For the horde!

Ook maar eens een post van mij dan :) Kavash op Turalyon. Blood elf paladin :) Sinds een week of 3 lid van een kleine guild die zich pas sinds kort richt op progression content. Als de guildmaster volgende week weer terug is van vakantie (slacker) hopen we onze eerste stapjes in ulduar te zetten. Neffa's character loopt iets op de zaken vooruit door alvast een tier 8.5 broek te verdienen in onze laatste VoA pug.

Christine
Kind van de kosmos
Contacteer:

Ongelezen bericht door Christine » 11 jun 2009 13:20

Je gear begint best hip te worden zo te zien. :)

*brag*

Plaats reactie