World of Warcraft

Voor verstokte gamers, dobbelfanaten en kartonkluivers.

Moderator: Beheerders

lord idiot
Technicus
Contacteer:

Re: World of Warcraft

Ongelezen bericht door lord idiot » 11 jun 2009 13:34

Op het moment de best gegearde speler binnen de guild :P Zegt meer over de guild dan over mij, maar toch :)

overigens: nefa's blood elf rogue

Etaín
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Etaín » 18 jun 2009 12:37

Hoi, al een tijdje weeral niet meer gepost, maar nog altijd verslaafde wow-speler :$

En als er dan toch mag opgeschept worden: mijn shaman Nog 1 tier 8.5 piece te gaan !

Yogg-Saron is al een aantal weken neer, en wij zijn nu volop met hardmodes bezig :)

Elmer
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Elmer » 24 jun 2009 15:35

Wij zijn eindelijk terug met genoeg mensen om 25mans Ulduar te finishen en af en toe een hardmode mee te pikken.
We lieten al een toren staan bij Leviatan, we versloegen rechter arm en linker arm en 30sec daarna dat kleine mannetje :) Dit zou bijna een raadsel topic kunnen zijn, welke baas bedoel ik: lol

Ik ben een tijdje weemoedig, meimwee achtig, nostalgish, terug gedacht aan Vashj en Kael, dat waren grootse momenten.
Maar nu dat de 25man runs in Ulduar terug beginnen te lopen...WAAW WOW, Ulduar is mooi opgezet.

Hier is mijn toon.http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... ang&n=Pess

Binnen een paar weken zal dit er echtwel anders uitzien, beter boog, 4xTier bonus etc.

Ik heb gehoord dat de nieuwe patch die eraan komt weer veel nieuws met zich gaat meebrengen.
Vb: cat form uitzicht van druids is anders naar gelang de opzet van je char, geef je je char lang haar, donkerdere huis etc, dan zal je kat-vorm er ook naargelang anders uitzien.
Dus: in de barber shop zou een druid door z'n haar style and tusks anders te doen a'n Kat-vorm kunnen aanpassen.

Ook: als je 10 man heroics doet zullen die ook Conquest emblems geven, goed voor de mensen die geen 25man runs doen, dan kunnen die tenminstye 2 T8 pieces halen. (en goed voor die 10man Heroics, die best tof in elkaar steken en nu bijna niet meer gedaan worden omdat er nix te looten valt)

Christine
Kind van de kosmos
Contacteer:

Ongelezen bericht door Christine » 24 jun 2009 16:08

Elmer schreef:Wij zijn eindelijk terug met genoeg mensen om 25mans Ulduar te finishen en af en toe een hardmode mee te pikken.
We lieten al een toren staan bij Leviatan, we versloegen rechter arm en linker arm en 30sec daarna dat kleine mannetje :) Dit zou bijna een raadsel topic kunnen zijn, welke baas bedoel ik: lol
Ik neem aan Flame Leviathan, Kologarn en als "klein mannetje" Stormcaller Brundir van de Iron Council / Assembly of Iron?

Maareh, wij gaan deze week voor de 4 torens (3 hebben we al), Deconstructor hardmode (de snel-sloop achievement hebben we al), Iron Council hardmode en misschien ook Auriaya en Hodir. Dit allemaal op 10-man, op 25-man gaan we deze week 3 torens proberen.
General Vezax en Yogg-Saron moeten nog neer, maar de hele avond wipen op Vezax is ook niet leuk... dan maar iets minder progress, maar meer hard-modes. :)

lord idiot
Technicus
Contacteer:

Ongelezen bericht door lord idiot » 26 jun 2009 10:33

Onze progressie loopt iets achter op die van jullie, maar gister is dan flame leviatan ook onderuit gegaan :) na slechts 1 wipe en 1 reset (bij de eerste poging stond de helft van de group buiten het schild :P) na 1 poging op razorscale gestopt ivm de instabiele dsl verbinding van enkele raidmembers (tank die dc-t op 50% = instant wipe :))

the Pelican
Kind van de kosmos

Ongelezen bericht door the Pelican » 30 jun 2009 16:01

Grappig om te zien dat ook hier de populatie wow spelers gegroeid is. Ik kan rustig zeggen dat ik van "Aeon" naar "WoW" ben verdwenen. Mijn laatste bezoek hier was "okt 24, 2007", grofweg een maand voor ik ben gaan raiden. Verslavend? Tikje. Gelukkig goedkoper dan roken, wiet of alcohol, maar niet minder verslavend.
Stukje van de verslaving komt duidelijk doordat Blizzard weet wat ze doen; er is voor ieder wat wils in het spel en ook de toevoeging van "achievements" heeft "verslavend" tot een nieuw niveau verheven.

Ik geloof niet dat er nog veel mensen zijn die me nog kennen, en hen die dat nog doen zullen wellicht weinig interesse hebben, maar wie weet; tijden veranderen.

Sinds juni 2007 ben ik guild leader van Royal, Anachronos. We zijn in maar 2007 opgericht als social leveling guild, januari 2008 een social raiding guild geworden, en waren tussen mei en october 2008 de guild met de snelste progressie (grote inhaal race op de top guilds); het hoogte punt zijnde het laatste guild ter wereld (15 october om 01:32 's ochtends) die de titel "Hand of A'dal" scoorde voor de nerf patch die het (helaas) voor iedereen mogelijk maakte. Sinds september 2008 niet meer uit de top 5 Alliance van de server weg te denken en met de komst van WotLK zijn we dan ook een "end game raiding guild".
Alles in WoW is door ons toedoen overleden, met uitzondering van Yogg op 25 en Algalon op 10 en 25. Op 10-man staat alleen "Fire Fighter" ons nog in de weg van Algalon, op 25-man merk je dat we helaas ook wat mindere helden in guild hebben en wordt het wipen op Yogg inmiddels vervelend.

Ik ben semi-trots op het moment van schrijven degene te zijn op Anachronos met de meeste achievement points, waarvan een groot aantal van raiden.

Met vriendelijke groet en wie weet tot ziens,
Zionnona of the Nightfall
aka the Pelican

Christine
Kind van de kosmos
Contacteer:

Ongelezen bericht door Christine » 30 jun 2009 18:16

Ik zou in jouw geval ook semi-trots zijn.
Trots omdat je kennelijk heel erg goed bent in het spel (en in organiseren e.d.). Respect daarvoor. :klap:
Maar ik zou het inderdaad bij semi-trots houden. Zo'n status bereik je niet door het merendeel van je vrije tijd in het 'echte' leven te stoppen.

Zelf ben ik blij met mijn guildprogress. Ik speel meer efficient (raiden, maar niet veel daarbuiten spelen), waardoor ik wel redelijk wat bereik, zonder hele dagen eraan te besteden. Ieder zijn eigen manier van spelen natuurlijk. :)

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 30 jun 2009 22:16

Ha die Pelican
van "Aeon" naar "WoW" ben verdwenen.
Klinkt mij erg bekend, alleen heb ik al die tijd nog wel zitten lurken op aeon.

Wat mijn guild progression betreft, nou ik was al blij toen we KT voor het eerst op 10 man neerkregen. Onze guild is dan ook meer een social guild die raiden erbij pakt. We hebben een klein aantal erg goede leden, mijzelf inclusief, maar ook een goed aantal leden die gewoon erg gezellig zijn. Maar dat maakt ons niet zo uit, Ulduar hebben we nog niet gezien (hoewel ik en sommige er al wel geared genoeg voor zijn), maar dat komt nog wel.
Ondertussen hebben wij het gewoon gezellig.

Crusader Osgarth, trotse main tank, officer en tevens raid leader van Elysium te Terenas.

Elmer
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Elmer » 31 aug 2009 14:18

Onderstussen zijn we Algalon 10 man mode aan het proberen.
25 mans hebben we nog niet alle hardmodes.

Maar, wat vinden jullie van de nieuwste instance (T0TC) die is toch the simpel voor woorden.
Die twins was wel lache met witte en zwarte orbs die je moet aanraken om meer damage te doen of damage te verhinderen...maar kom now, te simple.
Ik denk stiekum dat de hardmodes enorm moeilijk gaan zijn en dat men met de normal modes mensen wil laten upgraden, betere gear verzamelen omdat het echt nodig zal zijn. Zo van die 25man fights waar je op je tippen loopt, enkel een tank nog levend met last man stand een hunterpet die een laatste boss slag incaseert en de hunter die een laatste kill shot vuurt en door achteruit te springen met disengage nog een laatste final killing blow kan doen met een autoshoot...boss kill...dat zijn de echte raids...MUHAHAHA /pawned!

Elmer
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Elmer » 03 jun 2010 12:23

En ondertussen hebben we alles leeg gespeeld wat er leeg te spelen valt alles gehaald wat er te halen valt.
Niet alle achievements maar daar ging ik sowieso al niet voor.
Maar ik heb alle end content van WOW gezien, dus ben ik een nieuwe toon begonnen, Pes de hunter pak ik wel terug op als Cataclysm uit komt (de nieuwe expansie).
Ik ben begonnen met een mage, Pohz. Die staat nu op lvl71 en ik ben hem beu. Spam steeds dezelfde button en klaar is kees. Dan is een hunter veel en veel gevarieerder en leuker om te doen (dat is natuurlijk puur persoonlijke smaak).
Dus die mage aan de kant geschoven en een priest begonnen Pahz...heerlijk, een holy priest. die staat nu 2 bars verwijderd van 68, dus Northend here I come.
Healing is echt fun. Vroeger was dit moeilijker, je had een heel slecht werkende feature "find group" "looking for group" , daardoor was je vooral solo werk aan het doen tijdens het levelen van je char. En je kan een NPC niet dood healen...dus als priest had je het iets moeilijker om te levelen. Maar nu hebben ze een Crossrealm looking for dungeon in het leven geroepen. Het komt er op neer dat je jezelf inschrijft als healer, tank of DPS en dat over alle servers heen een groepje wordt samen gesteld. Als healer kan je dus echt levelen en je skills oefenen door te healen...TOP idee van Blizzard!

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 03 jun 2010 12:27

Ik ben van main veranderd. Was eerst een prot pally (tank dus) en nu speel ik mijn hunter als orc in een wat hoger geplaatste guild. We hebben de Lich King al op 25 en 10 man gedaan en zijn nu druk bezig hard modes te doen.

Erg leuk, en Elmer heb je pvp al eens geprobeerd?

Elmer
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Elmer » 03 jun 2010 12:36

Jep jep, maar ik wil een goed arena team, liefst een 2v2, met mijn hunter dan... Mischien is arena ook giga cool met een shadow priest, WOW is zo divers, je kan zoveel verschillende dingen doen, per char 3 specs en daar kan je dan nog verschillende mengelingen (hibrides) mee vormen, je kan PVP of arena doen, je kan end content raids doen. Het is ook best leuk om een monster hoeveelheid goud te sprokkelen, of een toffe proffession te halen.
Je kan gaan voor T10 gear of je kan gaan voor een mooie outfit, iets wat weinig mensen weten is dat er veel heel mooie outfits zijn, het is dan niet de top fighting gear maar het ziet er heel leuk uit... WOW still rules as game IMO

PES, POHZ, PAHZ

Elmer
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Elmer » 24 jun 2010 11:18

Mijn priest is nu al een tijdje 80, DISC specced en PVP geared.
PAHZ van Arathor voor de geinterseerden.
Deze avond zal mijn engelse WOW maat (waar ik al een jaar of 4 mee speel) zijn warior op 80 zetten.
Hij heeft de warior geleveled via battelgrounds te doen en heeft dus alle level 80 pvp gear verzameld. Die kan hij vanavond gelijk aan trekken en dan beginnen we Arena.
Ik heb nu bijna 800 resilience dus nog wel wat te gaan maar dat komt goed. In BG's heal ik soms 800K :) en het duurt een tijdje voor deze clothy neergaat.

Ons 2V2 team heet DISBANDED :)
Ons doel is natuurlijk rond de 2000rating geraken, mijn arena partner en ik hebben massa's ervaring met end content raiding maar arena is weer iets helemaal anders.

Wordt vervolgd.

(pes: 80 MM-huntard *** Pahz: 80 Disc-priest *** Pohz: 71 frost-mage)

lord idiot
Technicus
Contacteer:

Ongelezen bericht door lord idiot » 11 aug 2010 17:25

Ik speel nog steeds. Wegens verveling bezig aan m'n 4e level 80 en loremaster op een 2e character, en zit eigenlijk met smacht te wachten op cataclysm (de nieuwe expansion).

Waarom ik dan toch nog blijf spelen? Vanwege de gezelligheid in de guild. Het voelt een beetje als in de kroeghangen, maar dan gewoon in je luie bureaustoel. Al is het plan om de laatste week van augustus daadwerkelijk in de kroeg te gaan hangen. In zweden..

Elmer
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Elmer » 19 aug 2010 12:52

Ik heb al een tijdje niet meer gewowed...Ik ben aan het wachten op de nieuwe expansie "CATACLYSM".
Dus ik ben begonnen aan aan het nieuwste kindjhe van Blizard: STARCRAFT II...ik schrijf een nieuw draadje voor deze strategy game.

Plaats reactie