World of Warcraft

Voor verstokte gamers, dobbelfanaten en kartonkluivers.

Moderator: Beheerders

sdajafol
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door sdajafol » 08 okt 2007 15:41

Ik heb zelf ook een tijdje op een private server gespeeld, het nadeel was dat niet alle quests, NPCs en wat andere objecten 100% werkten, er kwam vaker lag voor (omdat het natuurlijk niet op een giga-server van een bedrijf als Blizzard word gedraaid), en bij deze was het meest irritante nog dat 'ie om de paar uur disconnecte, dus dan werd je er zomaar af gekickt en moest je weer opnieuw inloggen... Én...! Er zijn geen honderden/duizenden mensen online, dus een grote raid/quest is meteen stukken minder leuk.

Het voordeel? Je speelt het gratis en voor niets. Ik heb WoW legaal gedownload voor bij een trial, ingesteld voor een private en je bent klaar.
Vaak level je ook sneller of heb je funservers (waar je b.v. meer gold of exp krijgt), maar dat kan je ook als een nadeel zien. Het hoogst haalbare level staat niet op 70 maar op 250 of 251, dus er is wél levelen na lvl 70 :)

Elmer
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Elmer » 10 okt 2007 12:43

Cracked servers, sommige met een hoog blizzard gehalte doen het best goed maar zoals gezegd niet alles doet het zoals het moet, battle grounds werken soms niet, bepaalde spells van een warlock kunnen plots door een druid gebruikt worden, meer experience points per kill etc... een echte server is echt leuker.

Elmer
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Elmer » 11 okt 2007 13:19

Toch nog een kleine reactie:
Levelen is niet het leukste, het begint pas bij level 70, grote raids, epic items verzamelen, heroic instances, etc...maar dat is mijn mening natuurlijk.

the Pelican
Kind van de kosmos

Ongelezen bericht door the Pelican » 24 okt 2007 12:12

Wie: O.a. Noa (46 priest), Wias (70 warlock), Zionnona (52 druid)
Waar: Anachronos
Kant: Alliance
Guild: Royal (18+ only guild)
Website: www.royal-guild.com

Etaín
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Etaín » 06 nov 2007 22:27

Bij ons gaat het lekker. Serpentshrine Cavern vorige maand gecleared tot aan Vashj, met haar zijn we nu nog bezig. Zelfde in Tempest Keep, alleen laatste bossje nog over. Hellooo Black Temple en Mount Hyjal :-D http://wow-illusion.eu/

Private server vond ik maar niks. 20lvls omhoog op 10m en dan niets meer kunnen omdat je niet kan volgen met je gear, en het zat vol met irritante bugs. Geef mij de gewone WoW dan maar.

Elmer
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Elmer » 07 nov 2007 10:07

Cool Etain, Gratz.
Wij hebben the Lurker below down en de void reaver en zijn nu aan het vervolg bezig.
Gruul en Kara staan op easy farming maar ik heb nog steeds geen T4 stukken :(

Pes from Arathor, horde, Legacy

Etaín
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Etaín » 07 nov 2007 10:37

Hehe thx :) Beetje geduld hebben, komt wel. Vindt het wel spijtig dat ze bij ons met Gruul gestopt zijn, mijn lockje wil nog altijd dat zwaard! En kara enkel nog met alts meestal.

Gisteren goede progress gemaakt op Vashj, 49%. Eerst is het de bedoeling om haar schild neer te krijgen. Als je dan genoeg mensen levend over hebt is het naar het schijnt een makkie, maar dat was niet het geval lol. Volgende week beter!

Elmer
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Elmer » 09 nov 2007 12:19

WOOT, mijn eerste T4 stukken zijn gisteren gevallen van High King Mulgaur. T4 shoulders. Ze zijn niet veel beter dan de vorige maar ze zien er stukken beter uit.
Mijn hunter gaat er qua intellect op vooruit en critical strike is nu 23.57%(en ervoor 23.04), attack power is nu (unbuffed) 1756 (en er voor 1764)...
Gisteren gewiped door de Lurker...slackers dat we zijn...vanavond opnieuw en beter!!! :evil:

Ik heb nog steeds geen epic leggings, cloak en gloves...die zijn dringent aan vervanging toe.

Ook een nieuwe Pole arm of Axe nodig, nu nog steeds sonic spear, die is niet slecht maar dat kan beter.

WoW RULES

gheghe

Etaín
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Etaín » 09 nov 2007 15:47

Gz!

Hm van hunters/meleeclassen ken ik echt niks van stats. Mijn druid is healingspecced, en heb ook wat feralgear voor te questen. Volgens mijn vriend trekken die stats op niks, hij was verbaasd dat ik daarmee mobs doodkrijg :P Casters ftw!

Men lockje begint leuke epics te krijgen, nu alleen nog een nieuw zwaard en ik ben blij. Heb ook dat van ShadowLab nog :P

Elmer
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Elmer » 16 jan 2008 13:34

Kleine update voor wie het horen wil.

Ik ben ondertussen full epic.
2200AP en 27%crit unbuffed.
We beginnen aan de laatste twee bazen van SSC en dan gaan we TK clearen.

En ik heb bijna 1000Arena points voor die vengefull Axe maar ik will Trollbane (92AP, +46 crit een hoop stamina en 2gems te plaatsen) :kwijl: :kwijl: :kwijl: (Bijl in Zul'Aman te halen , Bear Boss on Timer)

Nog even voor de duidelijkheid.
Mijn char heet Pes, ik zit nog steeds op de Arathor server (Horde) en zit in de guild Disbanded.

Foe the Horde :evil:

Etaín
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Etaín » 21 jan 2008 01:35

Ook een update: van guild veranderd door omstandigheden. Nog altijd full epic hier. SCC/TK/ZA op farm, Mount Hyjal alleen laatste boss nog te gaan en Black Tempel 3 bossen neer :-D

Char is Eyli, server Outland, guild Zeus ^^

Elmer
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Elmer » 21 jan 2008 12:54

Woooow, Etain, goed bezig.

Ik ben bijna attuned voor Mount Hyjal en Black tempel. Dat wil zeggen, ik moet Fathom Lord Karathres nog neerleggen om de vervolg quest op te pikken, maar Fathom is nogal een pittig baasje.
Hoe doen jullie die: leggen jullie eerst de Shaman neer of eerst de hunter?

Pes

Etaín
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Etaín » 21 jan 2008 23:21

Eerst de hunter altijd dacht ik, de shaman wordt in een hoek getankt. Na Fathom Lord heb je Al'ar nodig als ik me goed herinner.

Wij staan nu voor Gurtogg Bloodboil, 5de boss Black Temple. De 4de ging vrij goed neer, maar 1 whipe.

Afbeelding

Edit: Men nieuwe guild doet bij Fathom Lord eerst de shaman, maar zolang het werkt maakt het niet uit welke eerst :P

Murmandamus
Groentje

Ongelezen bericht door Murmandamus » 14 feb 2008 22:05

Fantastisch spel, toch zo'n 2 jaar zoet mee geweest. Maar je moet weten wanneer te stoppen. Ik merkte dat het te obsessief en verslavend werd. Ik raidde vrijwel nooit, wat de druk tot spelen wel verlaagt, maar toch besteedde ik veel te veel tijd aan dit spel...

Ik heb een mage, rogue, shaman en warlock op level 70 achter gelaten. Natuurlijk, niets is definitief, en waarschijnlijk zal ik WotLK uitproberen, maar voorlopig geen enkele intentie tot spelen meer.

Goh, opeens tijd over!

Etaín
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Etaín » 15 feb 2008 17:06

Het is wel anders als je mensen echt begint te kennen, dan is er van druk ook al geen sprake meer. Net een weekje naar Hongarije geweest, gratis verblijven bij mensen van een oude guild... lekker handig. :-D

Plaats reactie