World of Warcraft

Voor verstokte gamers, dobbelfanaten en kartonkluivers.

Moderator: Beheerders

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

World of Warcraft

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 25 nov 2005 12:28

Er is wel een topic met daarin een korte discussie aan gaande WoW en EQ2 maar nog geen topic alleen voor World of Warcraft. Dus bij deze.

Mensen die de game spelen?
Wat vinden je van de game?
Ben je van plan de uitbreiding kopen?

Intrepid_Dragon
Toerist

Ongelezen bericht door Intrepid_Dragon » 08 jan 2006 21:46

Sinds augustus speel ik WoW op de Agrammar server!

Mijn ervaring met WoW is dat het super verslavend is. Hiervoor GuildWars gespeeld wat ook heel leuk was maar op den duur ging vervelen.

De uitbreiding ga ik zeker kopen.

fallen loremaster
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door fallen loremaster » 09 jan 2006 23:04

Tot level 40 gespeeld. (Jeej eindelijke een flaming steed). Toen ik dat diertje had ging het me vervelen. Gevechten waren hetzelfde en het was altijd weer heel wat geregel om een groepje zover te krijgen dat ze met je meegaan.

Ook ZEER irritant was dat je al trotse 40+ Warlock zo nu en dan een groepje van 6 a 7 50+ers en wat vraagtekenpaladijntjes tegenkwam. Dan kon je weer een leuk stukje wandelen.

Toch begin ik het spel wel langzaam te missen. Het is ontzettend mooi gemaakt, alleen zo ontzetten jammer dat je maandelijks moet betalen.

Typheus
Groentje

Ongelezen bericht door Typheus » 10 jan 2006 18:35

Ik heb nu een level 60 warlock, level 49 paladin, en ben bezig met level 24 rogue.
De expansie is prachtig, ik denk dat ik hem wel koop later, en ter informatie, ik speel op de server Doomhammer.

World of warcraft zelf is 1 van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb, er zit veel variatie in, mooie graphics, veel interactie, en steekt IMO boven alle andere MMORPG's uit.Het kost je wel een fortuin, maar dan heb je ook wat..

Mvg,

Typheus

Milamber
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Milamber » 10 jan 2006 19:07

Het enige dat ik van dit spel weet is dat het te verslavend is.
Een goede vriend van mij heeft het ook heel lang en speelt nogsteeds elke dag minstens 2 uur. Ook in de vakantie, heel de nacht gaat hij door en hij stopt alleen om naar het toilet te gaan. Bizar gewoon :duizel: .
Maar het ziet er altijd wel heel erg mooi uit moet ik zeggen maar persoonlijk snap ik het doel er niet zo van. Als je level 60 hebt gedaan kan je toch stoppen? Dat is toch het hoogste wat je kan bereiken?

Typheus
Groentje

Ongelezen bericht door Typheus » 10 jan 2006 19:20

Level 60 is het hoogst dat je tot nu toe kan komen ja, (in de expansie 70 ) Als level 60' er kun je nog proberen item sets compleet te krijgen, of slechtere spelers helpen, of je honor verhogen etc etc, maar na een bepaalde tijd begint het wel te vervelen.

Mvg,

Typheus

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 01 okt 2006 11:41

Even een wat ongewone kick.
Fokgames! schreef:Tot nu toe waren games niet echt interessant voor Matt Stone en Trey Parker. Maar wanneer een game religieuze proporties aanneemt, wordt het toch écht tijd dat spel onder handen te nemen. Afgaande op de animaties lijkt het erop dat Blizzard zelfs heeft meegeholpen aan de tot standkoming van deze episode.
Op 4 oktober kun je zien hoe Kyle, Kenny, Stan en Cartman Azeroth onveilig gaan maken, en of Cartman zijn authorata ook in Ironforge laat gelden.

De preview kun je bekijken in DIVX of in QuickTime.
Voor hen die niet weten wie Matt Stone en Trey Parker (ik wist het trouwens ook niet maar googlen wil dan nog wel eens helpen). Het zijn de bedenkers en makers van Southpark.

Jo0st
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jo0st » 02 okt 2006 08:53

Gemeen dat ze alleen WoW aanpakken en niet Guild Wars ook, volgens mij zijn de twee spellen ongeveer even populair. Ik zal ze eens een boos mailtje sturen :P Ik vind dit het leuke aan south park, ze vinden altijd wel iets om de draak mee te steken, iets actueels en interessants, ik ben benieuwd :D

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 11 okt 2006 16:51

Gamer.nl schreef:Criminele bendes in China hebben een nieuwe manier gevonden om geld te verdienen met World of Warcraft. Ze gebruiken namelijk kinderen die onbetaald geld bij elkaar dienen te scharrelen in Blizzard's MMORPG, om dit geld vervolgens af te pakken en door te verkopen aan andere spelers van de game via bijvoorbeeld eBay. De kinderslaven worden met aantrekkelijke smoesjes naar binnen gelokt en moeten soms wel 12 uur achtereen World of Warcraft spelen.

Dat er 'goldminers' actief zijn in MMORPG's is algemeen bekend, maar het komt nu voor het eerst aan het licht dat zelfs kinderen voor dit doel worden ingezet. Het Duitse tv-programma Tagesthemen wist verborgen camerabeelden te bemachtigen van de kindslaven en bracht het bericht naar buiten.

Blizzard staat het niet toe virtueel goud te verkopen en sluit accounts af van spelers die geld kopen of verkopen. Toch blijkt het opnieuw moeilijk om dit probleem daarmee volledig uit de wereld te helpen.
Waar gaat de wereld toch virtueel naar toe?

Elmer
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Elmer » 28 nov 2006 14:00

Ik ga deze avond met een maat van 't werk mee naar huis om eens te kijken naar de World of Warcraft, ik ben eens benieuwd of het bij mij gaat aanslaan.
Zal ik een nieuwe beeldkaart nodig hebben en maandelijk die 12 Euro gaan betalen en de spel CD's aanschaffen?
Wie weet...wordt vervolgt.

Een paar uur later (via een editje ipv een nieuwe post leek me het leukst)
Ik moet zeggen ik ben zwaar onder de indruk. Die collega heeft een prima beeldkaart en een enorm goed geluid. Die graphics zijn echt de moeite. Het spel leek me wel heel ingewikkeld maar volgens hem (hij zit aan level 60 en is nu items en armor en zo aan't verzamelen) begin je heel simpel en is het daardoor vlot te leren.
Ik wist niet dat het zo groots was.
Die kerel zit echt te wachten op 16januari, de nieuwe uitbreiding. Naar't schijnt kan je dan weer 10 levels stijgen.
Maar wat ik wel verbazend vond, met alle addons en toeters en bellen staat er voor 12gig aan data op z'n pc, enkel voor dit game. Dat kan toch al tellen.
Maar echt prachtige graphics...let wel ik ben niet veel gewoon, ik ken enkel een paar ps2 spelletjes zoals Whipeout en tekken,...

En weer een edit erover.
Die kerel is helemaal met level 60 geen armor aan`t verzamelen...dat had ik fout verstaan.
Die is nu met groepjes andere spelers heel heel grote monsters aan`t verslaan...teamwork van hunters en druides en wariors etc.

Ik ben ondertussen ook aan het spelen en heb reeds level6..oi oi
Dit is helemaal mijn soort spel.

Alleen zou het kunnen dat ik de komende paar weken iets minde ga posten...

Elmer
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Elmer » 04 jan 2007 16:42

Ik ben ondertussen een level 30 Hunter. Ik geloofde niet dat het verslavend kon zijn maar heus...ik wil echt spelen als ik tijd heb...en het erge is ik maak gewoon tijd. (Ik zit veel minder in de kroeg, ... goed toch?)

Maar dit is echt een leuk spel. Ik snap niet hoe dat kan, zo een grote wereld. Prachtig.
Het leukste vind ik PVP, player versus player. The zogenaamde battlegrounds.
Een groepje van 10 Horde clanleden tegen een groepje van 10 Alience leden die elkaars vlag moeten stelen.

Als je de kans krijgt om het eens te spelen of te zien spelen, zeker eens doen.

Prachtige creatures, bergen, bomen, gebouwen, hutjes, megasteden...het is er allemaal.

Wie had dat gedacht, op z'n 38 begint Elmer nog computer spelletjes te spelen. :-D

the Pelican
Kind van de kosmos

Software-update: World of Warcraft 2.0.3

Ongelezen bericht door the Pelican » 08 jan 2007 11:30

tweakers.net schreef:Het immens populaire World of Warcraft is sinds kort van een update naar versie 2.0.3 voorzien. De patch weegt ruim 186MB, indien de huidige installatie al is voorzien van versie 2.0.0 of 2.0.1 van de mmorpg. De update valt al te downloaden via de bijgeleverde updater, maar er zijn ook al ruim een handvol aan mirrors te vinden voor deze patch. Op de patchnotes-pagina van World of Warcraft is er echter nog geen changelog terug te vinden, waardoor het nog niet precies duidelijk is wat er allemaal is verbeterd en toegevoegd in deze update.
Bron: Tweakers.net

Count
Avonturier

Ongelezen bericht door Count » 08 jan 2007 16:22

Ik zelf heb World of Warcraft ook een tijdje gespeeld, lekker genoten van een 10-day free guest key, heerlijk. Ik vond het wel een leuk spel, en ik vond het wel deels jammer toen de tien dagen om waren, aan de andere kant ook weer niet, want toen kwam Guild Wars: Factions uit. :-D
Ik wil het wel nog een keer gaan spelen, maar die 12 euro per maand blijf ik te veel vinden. Ik had twee characters, een level 13 tauren druid en een level 11 night-elf Rogue. Ik vond spelen met allebij leuk, maar de Druid was net iets leuker, vanwege de Bear-form :evil: . Zoals ik al zei wil ik het wel nog een keer spelen, dus bij deze; Is er iemand die nog een guest-key heeft die ik zou kunnen gebruiken of iemand die mij op een alternative manier het spel gratis kan laten spelen? Als dit zo zou zijn zou dat zeer op prijs gesteld worden.
Even weer terug op het spel zelf, wat ik er jammer aan vindt is dat het maximum ver weg is, dus het duurt lang om dat te bereiken, in tegenstelling tot GW (voor degene die mij in real life kennen, ja ik ga er weer over praten) waar alles een echt duidelijk maximum heeft, je kan zelfs characters maken die alles al maximum hebben, maar die kunnen alleen maar het PvP gedeelte doen, waar dat ook echt bij verre het allerbelangrijkste is.
Maar aan de andere kant, heel ang het maximum ergens van hebben gaat vervelen, daarom is WoW als afwisseling ook wel leuk. Wat ik ook wel bij GW mis en wat bij WoW wel is is de rassen, in GW kan je alleen maar human zijn, maar in WoW een heel stuk meer. Wat ik bij WoW weer mis is de tactiek die GW in overvloed heeft, in GW is het zo dat je maar acht van de ik weet niet hoeveel skills je kan gebruiken als je eenmaal buiten de stad bent, dit zorgt ervoor dat je builds van skills gaat krijgen waarvan de skills voledig congruent met elkaar zijn, bijvoorbeeld dat de ene skill iets doet dat nodig is voor de 2e om te activeren, waardoor je zus weer kan doen, en dan heb je ook nog dat en dat, waardoor je een hele machtige skill kan activeren enzovoorts. Bij WoW zeggen ze gewoon als je een skill kent kan je hem gewoon wanneer je maar wilt gebruiken, wat eigenlijk ook wel het logischte is. Ook leuker bij WoW is dat je character zich ook echt ontwikkeld, het krijgt ranks in bepaalde skills enzo, hoewel dit bij GW ook zo is is het wel zo dat je ales in een keer kan veranderen, dus bij GW heb je gewoon een warrior, of een elementalist, of een paragon, niet echt jou character. Met de komst van de titles in GW is dat wel wat verandert, maar nog steeds niet veel. Een voordeel van WoW ten opzichte van GW is weer dat de monsters niet altijd op dezelfde plekken spawnen dat je geen teleports hebt (van die dingen waarmee je van map verandert) en dat je ook meer controle over je character hebt, bijvoorbeeld wat ik met mijn tauren in de hoofdstad heb gedaan (die gebouwd is op gigantisch hoge rotsen) is gewoon ervan af springen en kijken of je het overleefd, het resustaat was natuurlijk natuurlijk niet, maar ik wou het toch proberen. op de 10e dag was ik vastbesloten om het toch succesvol te doen, dus ik veranderde in een beer voor meer armor en meer health, en ik sprong op een uitsteeksel, ik overleefde het, maar was wel grotendeels dood. Dit drie keer herhalend was ik levend onder, ik barste meteen in dansen uit (Mijn character dan wel he, niet ikzelf) alleen maar om vermoord te worden door zo'n klein beestje die daaronder spawnen :x . Maar desondanks was het wel leuk. Wat ik dus bedoelde is dat je gewoon zo goed als alles kan wat je in real life ook kan met een character uit WoW, maar niet met eentje uit GW.
Laatst gewijzigd door Count op 08 jan 2007 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Elmer
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Elmer » 08 jan 2007 16:40

Er zijn cracked servers waar veel op gespeeld wordt maar het echte spul is net iets gelikter en op die cracked servers werkt niet alles wat volgens mij zwaar irritant is..
Ik heb nog een key voor je , maar heb je het spel dan op je pc staan ? Als je die key wil PM ik je het wel.

Je kan ook met een herlaadbare kaart spelen, wil je weer eens spelen dan laad je een bedrag op je kaart en je kan weer spelen.

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 08 jan 2007 16:42

Elmer schreef: Je kan ook met een herlaadbare kaart spelen, wil je weer eens spelen dan laad je een bedrag op je kaart en je kan weer spelen.
WoW-prepaid? Hmmm, dat klinkt dan weer wel intresant. Kan iemand me daar meer over vertellen?

Plaats reactie