Kingdom Hearts

Voor verstokte gamers, dobbelfanaten en kartonkluivers.

Moderator: Beheerders

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Re: Kingdom Hearts

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 15 sep 2014 12:57

Vorige week een beginnetje gemaakt in Kingdom Hearts HD 1.5 Remix. De herinneringen. :love: Tot nog toe alleen de HD bewerking van deel 1 deels gespeeld. Alice in Wonderland en Tarzan wereld voltooid. Coliseum (Hercules) deels (tot aan Cerberes).

De game zag er destijds al prachtig uit, maar nu in HD is het nog mooier. De gameplay is wel hetzelfde gebleven en daaraan merk je wel dat het echt om een oudere game gaat. Platformen wil niet altijd even goed lukken en het battle systeem is niet altijd even prettig. Echter hoort dat gewoon bij de game en daar kan ik prima mee leven.

Het was voor mij al weer jaren geleden dat ik deel 1 speelde. Dus ik wist er ook genoeg niet meer van. Ik had het idee dat ik er destijds sneller door heen speelde.

Ik snap nu dan ook je probleem qua deuren Minnie. Om verder te komen in het verhaal moet je bepaalde gebeurtenissen in gang zetten. Dat betekent dat je op bepaalde momenten bepaalde gebieden in moet lopen. Dit betekent dat je de hele tijd van de ene kant van de wereld naar de andere wordt gestuurd. En als je dan wat gebieden hebt die rottig te vinden zijn dan ben je een tijdje aan het rond rennen door de gebieden (vijanden en al verslaand) om uiteindelijk die ruimte te vinden waar je verhaal verder gaat. Het is dus even puzzelen soms. Al vind ik dit persoonlijk niet zo heel erg, omdat je je karakter ook wilt laten groeien (levelen) en dat doe je door veel vijanden te verslaan.

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 13 okt 2014 22:21

:love:

Laat Kingdom Hearts HD 2.5 Remix maar komen.

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 07 feb 2017 01:58

En ondertussen is Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue ook al uit. Dit keer voor de PlayStation 4. Met daarin gebundelt de games:
- Kingdom Hearts Dream Drop Distance HD
- Kingdom Hearts 0.2: Birth by Sleep – A Fragmentary Passage
- Kingdom Hearts χ Back Cover

En na mijn fiasco van Kingdom Hearts Dream Drop Distance voor de 3DS te hebben gekocht, maar dan als import (US editie) die dus niet op een Europese 3DS te spelen is (gelukkig was de game niet al te duur, dat is alleen de EU versie *grom*) Is dat dus de enige manier voorlopig dat ik die game kan spelen. Moet ik wel eerst een PS4 scoren. :P

Oh, enne... Kingdom Hearts 1.5 en 2.5 die los voor de PS3 zijn uitgebracht, krijgt een bundeling op de PS4.

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 14 jun 2018 22:02

29 januari 2019. Als Square-Enix het niet uitstelt dan is dat de release datum van Kingdom Hearts 3. Hype. :aanbid:

Minnie
Beheerder

Ongelezen bericht door Minnie » 15 jun 2018 14:28

Eindelijk!

Plaats reactie