Welke game speel je nu?

Voor verstokte gamers, dobbelfanaten en kartonkluivers.

Moderator: Beheerders

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Re: Welke game speel je nu?

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 04 mar 2009 00:42

Omdat Crisis Core Final Fantasy VII voor de PSP vanaf afgelopen zaterdag in de platinum collection zit, is de prijs van deze game redelijk gezakt naar 20 Euro... en aangezien ik die toevallig net had en ik deze game al heeeeeeeeeeeeel lang wilde... deze dus gekocht.

Wat een top game zeg.

Qwallath
Ontdekkingsreiziger
Contacteer:

Ongelezen bericht door Qwallath » 04 mar 2009 07:54

Momenteeln speel ik:

Warcraft 3: The Frozen Throne: deze had ik na de zomer even laten liggen nadat ik deel 1 en bijna alle campaigns van de uitbreiding in een keer had uitgespeeld. Nu dan eindelijk de laatste Undead campaign. Blijft leuk.

Arx Fatalis: een RPG van Franse makelij, en verrassend goed! Lijkt enigszins op Morrowind, en hoewel het spel beperkter is qua opzet, vind ik het toch leuker om te spelen. Misschien juist omdat het beperkter is. Ik schrijf t.z.t. wel een recensie alhier.

after_eden
Eeuwentemmer

Ongelezen bericht door after_eden » 09 mei 2009 15:41

Zonet Super Mario Galaxy gespeeld.

delea
Kosmonaut

Ongelezen bericht door delea » 10 mei 2009 12:17

De laatste Prince of Persia. Het is wel leuk, maar toch vooral een teleurstelling, voornamelijk omdat het te gemakkelijk is en er totaal geen uitdaging in zit.

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 26 mei 2009 10:21

Dragon Quest: The Chapters of je Chosen voor de NDS. Het is dan wel een remake van deeltje IV, maar het is een geweldige game. En voor 13,99 bij de Aldi... ja, de Aldi... kon ik deze niet laten liggen.

nachtschaduw
Toerist

Ongelezen bericht door nachtschaduw » 28 nov 2009 11:12

Ben eigenlijk zojuist klaar met Starwars: Knights of the old republic. Nu zoekende naar wat nieuws...

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 28 nov 2009 20:44

Starwars: Knights of the Old Republic 2? :P

Tja, gisteren en vandaag Little Big Planet en Neopets Puzzle Adventure gespeeld.

nachtschaduw
Toerist

Ongelezen bericht door nachtschaduw » 29 nov 2009 02:25

Toch liever even wat anders, anders krijg ik het commentaar een verslaafde starwars nerd te zijn. ;)

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter » 01 dec 2009 12:16

Dragon Age! En af en toe een poging te vorderen in de singleplayer van Company of Heroes, een magistrale game overigens.

Verder zit ik vast in enkele adventures: Syberia en Monkey Island 2. Ik pak er binnenkort toch maar de walkthroughs bij...

the Pelican
Kind van de kosmos

Ongelezen bericht door the Pelican » 17 dec 2009 16:45

Mario Bros Wii.

De multi-player mode is het alternatief op het gebrek aan leuke dingen op de TV.

Inmiddels hebben we alle levels in wereld 1-8 uitgespeeld en dus 2 sterren gescoord en wereld 9 unlocked. De muntenjacht is begonnen en daarmee hebben we inmiddels de eerste 4 levels in wereld 9 unlocked :) .

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 20 jan 2010 12:19

Hotel Dusk Room 215 en The Legend of Zelda Spirit Tracks voor de NintendoDS.

Hotel Dusk Room 215 is zeker de moeite waard. Erg gave game met een grafisch stijltje dat wel wat weg heeft van de A-Ha video clip Take on me.

In TLoZ Spirit Tracks ben ik nog niet zo heel ver. En tot nog toe valt deze een beetje tegen. Een beetje zoals Majora's Mask tegen viel na Ocarina of Time.

the Pelican
Kind van de kosmos

Ongelezen bericht door the Pelican » 02 feb 2010 15:30

Good old Sim City 3000.

Zo eens in de zoveel tijd komt dat weer naar boven. Vond dan ook net mijn saved games uit 2005.

Aisling
Ontdekkingsreiziger
Contacteer:

Ongelezen bericht door Aisling » 02 feb 2010 22:47

Op dit moment ben ik bezig met 'The Golden Compass' op de Playstation 2, er zitten aparte controlls in dat spel. Het is vrij simpel van opzet, want een leek als ik op gamegebied lukt het aardig om het spel te spelen al zit ik nog wel vrij in het begin. Alleen de spelletjes om gesprekken te winnen zijn irritant... :x Sommige zijn onmogelijk om te halen.

Witch
Sterrenschipper

Ongelezen bericht door Witch » 03 feb 2010 00:03

AION heet de nieuwste verslaving ^^. En tot nu toe bevalt het prima. Mooie graphics, leuke storyline en ja de vleugels en het zelf vliegen vanaf lvl 10 zijn toch een grappige bijkomstigheid :D

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 02 mei 2010 14:11

Fable II voor de Xbox360. Net als het eerste deel geniet ik gewoon van dit spel. De wereld ziet er zo mooi uit en de gameplay is ook prima in orde, het speelt namelijk erg vlotjes weg. Al is er meer dan genoeg te doen, dus zo snel heb ik deze game niet uit. :P

Henry Hatsworth in the Puzzling Adventure voor de NDS. Platform game met puzzel element. Erg goed uitgewerkt. Je zit als speler wel steeds te switchen tussen het platform deel en de puzzel, maar zonder het puzzelen kom je niet echt ver. Heerlijke game.

Plaats reactie