Welke game speel je nu?

Voor verstokte gamers, dobbelfanaten en kartonkluivers.

Moderator: Beheerders

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter » 23 sep 2008 16:31

Momenteel is The Witcher aan het installeren. Daarnaast ben ik ergens halverwege The Secret of Monkey Island, maar daar zit ik al een tijdje in vast.

Ik heb ook onlangs een account aangemaakt voor Magic Online, om eens serieus uit te proberen. Ik ben alleen nog niet verder gekomen dan een deck bij elkaar schrapen.

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Re: Welke game speel je nu?

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 22 nov 2008 21:03

The Longest Journey voor de PC. In één van de laatste chapters dus schiet al op. Heb nu de smaak te pakken gekregen voor point and click adventures dus waarschijnlijk pak ik straks de volgende. Al heb ik nog geen idee welke. :P

Voor de PSP ben ik gisteren begonnen met God of War: Chains of Olympus. Wat een heerlijke Hack & Slach Adventure is dat toch.

delea
Kosmonaut

Ongelezen bericht door delea » 23 nov 2008 10:17

Red Alert 3. In het begin was ik niet echt overtuigd, het leek alsof ze al wat goed was aan RA2 tot een hoger niveau wilden tillen maar dat het gewoon té was. Enkele missies verder moet ik mijn mening herzien. Bewijs: ik ging er donderdag zo hard in op dat ik niet gemerkt heb dat er ingebroken is, een verdieping lager een deur is ingetrapt en de dader door de politie is gearresteerd. :s

Daarnaast ook occasioneel Clive Barker's Jericho, wat best een leuke game is, maar een beetje te moeilijk voor mij: ik zit nog niet in de helft maar geraak al niet meer verder.

Qwallath
Ontdekkingsreiziger
Contacteer:

Ongelezen bericht door Qwallath » 26 nov 2008 15:53

Ik zit in de laatste levels van Thief [3]: Deadly Shadows. Ook weer ouderwets genieten, net als de eerste twee delen. Als hij uit zal ik eens een verslagje schrijven.

whitedragon
Kosmonaut

Ongelezen bericht door whitedragon » 29 dec 2008 13:57

Ah, nu ik een Playstation 2 heb kan ik hier eindelijk ook posten. Ik speel meteen heel enthousiast 6 games door elkaar heen.

The Golden Compass
God of War
Spyro: Enter the dragonfly
Dragon Quest
Persona 3
Lord of the Rings: The third age (het verhaal heeft geen bal met LOTR te maken maar ik vermaak me er prima mee).

Minnie
Beheerder

Ongelezen bericht door Minnie » 29 dec 2008 20:00

Die spelletjes van Spyro zijn wel tof!!

Qwallath
Ontdekkingsreiziger
Contacteer:

Ongelezen bericht door Qwallath » 30 dec 2008 09:42

Ik heb Icewind Dale II weer uit de kast getrokken. Geen briljant spel, maar het was al een tijd geleden, en met een nieuwe mod met pratende en romancende NPC's erbij is het wel weer leuk. Zie hier voor de mod: http://www.gibberlings3.net/iwd2npc/

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter » 30 dec 2008 13:44

Daar ben ik nu ook in bezig. Met iemand anders in coop, dus het vordert zeer gestaag. Over Icewind Dale I hebben we een half jaar gedaan. :D Leuk spel.

In singleplayer ben ik op het moment alleen bezig met Uplink, een erg gave en ingenieuze hackersimulatie. Daarnaast Storm of Zehir en Fallout 3, maar die hebben me nog niet echt bij de keel gegrepen.

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 12 jan 2009 12:14

LocoRoco 2 :love:

Viconia
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Viconia » 12 jan 2009 12:26

Postal 2. Zinloos geweld op zijn best. Eerst iemand onthoofden met een schep, vervolgens het lichaam "besprenkelen" met benzine, het daarna in de fik steken, om er daarna - disrespectvol als je bent - er overheen te gaan staan urineren. Als je hier geen maniak van wordt, dan weet ik het niet meer.

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 31 jan 2009 15:55

Gisteren "The Longest Journey" uitgespeeld en daarna meteen Grim Fandango geïnstalleerd en gestart.

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter » 01 feb 2009 12:09

Nice! Grim Fandango is een geweldige adventure, een van de weinige games waarvan ik het echt jammer vond dat hij uitgespeeld was. Veel plezier. :) The Longest Journey staat trouwens ook op mijn shortlist. Maar ik heb net de Syberia-games gekocht, dus die gaan nu voor.

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 01 feb 2009 15:06

Van The Longest Journey heb ik in ieder geval erg genoten... dus die kan ik je wel aanraden. :P Ben zelf benieuwd naar deel 2 maar die heb ik dus nog niet.

Grim Fandango koste me even tijd om goed aan de gang te krijgen. Maar nu deze werkt bevalt deze me wel aardig (behalve de besturing vind ik af en toe wat belabberd).

De Syberia-games staan ook nog ergens op mijn lijstje... Maar eerst Grim Fandango. :P

Witch
Sterrenschipper

Ongelezen bericht door Witch » 02 feb 2009 13:06

Shayia een MMORPG dat (zo heb ik me laten vertellen) wel iets weg zou hebben van WoW. Met het grote verschil dat dit spel gratis gespeeld kan worden....

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 03 feb 2009 15:33

Ah, vandaar dat je niet meer zo veel post tegenwoordig. ;) Die rot MMORPG's ook altijd. :(

Plaats reactie