Welke game speel je nu?

Voor verstokte gamers, dobbelfanaten en kartonkluivers.

Moderator: Beheerders

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd »

Gisteren "Curious George" voor de GBA uitgespeeld. Wat niet moeilijk is aangezien het een vrij simpele platform game is. Toch leuk voor tussendoor en zeker voor de kleintjes een aanrader.

Tevens heb ik al enkele dagen "Freshly-Picked: Tingle's Rosy Rupeeland" in mijn NintendoDS zitten. Een erg vermakelijke spinn-off van The Legend of Zelda. Met Tingle in de hoofdrol. Het lijkt allemaal erg fout (beetje nichterige hoofdpersoon in zijn groene strakke pakje), maar al bij al is het een zeer vermakelijke game. Gameplay zit goed in elkaar en het ziet er grafisch gewoon goed uitgewerkt uit. Tevens is het verhaal grappig en zit er leuke humor in (skelet piraten die bang zijn voor een hondje :P).
radio-tractore
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door radio-tractore »

PC:
offline: ik heb net Call of Duty 4 uitgespeeld.
online: ik speel soms nog even een potje Counter Strike Source. Of samen met de maten Call of Duty 2. Of met een maat op partypoker.com

PS3: ik speel de demo van Heavenly Sword en Folklore, vooral Folklore spreekt mij aan.

Rond de tafel: met mijn moeder speel ik nog wel eens Triominos :D
Reldon Brimstone
Toerist

Ongelezen bericht door Reldon Brimstone »

Ik heb Spellforce 2 maar weer eens uit de kast gehaald, sinds kort heb ik ook de expansion, Dragon Storm. Het spel heeft zijn tekortkomingen, maar is over het algemeen toch best wel goed.

Ik zit vooral te wachten op Soul Storm, de nieuwe expansion van Warhammer 40.000: Dawn of War
Dema
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Dema »

Al een tijdje verslaafd nu aan de mmorpg Fiesta van Outspark. Het is helemaal gratis en zo leuk :D
Andreoden
Ontdekkingsreiziger
Contacteer:

Ongelezen bericht door Andreoden »

Popomundo :D
een text based online game waar je zelf je muziekbandje moet oprichten.
Het spel is zeer gevarierd, want je kan ook relaties hebben, misdaden plegen, boeven pakken, ... ect, ect.
Elan Morin Tedronai
Toerist

Ongelezen bericht door Elan Morin Tedronai »

Dungeon Siege 2, lekker doelloos hakken :P

EN, sinds gister, Final Fantasy VII Crisis Core op de PSP :D heb m al in t japans (uit)gespeeld, maar dit is de engelse versie - snap ik eindelijk ook echt alles ipv genoeg om verder te kunnen met t spel :P
nanaika
Toerist

Ongelezen bericht door nanaika »

Prince of Persia: Sand of Time op de PS2.

Makkelijk maar toch leuk XD en Fly For Fun (flyff) een online spel ^^
Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Dit weekeinde enkele uurtjes Blue Dragon voor de Xbox360 gespeeld. Erg toffe JRPG. Dragon Ball Z en Final Fantasy sfeer in één. Gewoon zalig. Besturing is wel goed, grafisch zit het er gelikt uit en verhaal is ook niet slecht. Enige min punt wat ik tot nog toe tegenaan liep was de lag in de game.
Reldon Brimstone
Toerist

Ongelezen bericht door Reldon Brimstone »

Ik ben weer eens met teveel spellen tegelijk bezig.

Op dit moment zijn dat:

DS: Megaman ZX Advent (terwijl ik wacht op Phoenix Wright 3 en Apollo Justice)
Wii: Guitar Hero 3, Fire Emblem: Radiant Dawn, en Super Metroid op de Virtual Console
PC: Baldur's Gate 1 (ja, die gouwe ouwe), WH40K: Dawn of War: Soul Storm, en Spellforce 2 Gold
sanvanos
Avonturier
Contacteer:

Ongelezen bericht door sanvanos »

Heb pas een Wii gekocht, dus ben daar wat spelletjes op aan het spelen.
Call of Duty, Wii Sports uiteraard, Weekend Millionairs en Big Brain Acadamy heb ik ondertussen aangeschaft. Het spel waar ik voor de Wii echt op zit te wachten is StarWars The Force Unleished.
Ik hou sowieso van StarWars spellen.

Op mijn PC speel is al weer dik twee jaar lang Eve online, een spel dat al enkele jaren oud is, maar elk halfjaar een update krijgt waardoor het op een modern niveau blijft.
Kijk maar eens op www.eve-online.com voor info.
Midwinter
Oprichter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter »

Af en toe een episode van Sam & Max: Season 1, over een rechtschapen hond met een grote vocabulaire en een moordlustig, hyperactief rabbity-thing. Erg humoristisch. Daarnaast speel ik iedere week een paar uurtjes Icewind Dale over de LAN.
Qwallath
Ontdekkingsreiziger
Contacteer:

Ongelezen bericht door Qwallath »

Als ik bezig ben is het op het moment Baldur's Gate 1 (in de engine van BG2 d.m.v. BGTutu) en Baldur's Gate 2. Ik ben onder andere bezig met het schrijven en testen van een eigen NPC.
Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Al weer een tijdje Grand Theft Auto IV voor de Xbox360. Erg mooie game. Heerlijke sfeer van de stad. Gameplay is alleen nog steeds niet echt goed, maar dat mag de pret verder niet drukken.
sanvanos schreef:Call of Duty, Wii Sports uiteraard, Weekend Millionairs en Big Brain Acadamy heb ik ondertussen aangeschaft.
Waarom deze games en geen Super Mario Galaxy, The Legend of Zelda: Twilight Princess of Metroid Prime 3: Corruption?
Star Wars: The Force Unleashed kan ik begrijpen, al zit ik nog te dubben of ik zal gaan voor de Wii of de Xbox360 versie.
jimbow
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door jimbow »

Guild Wars, al 28 maanden and counting :evil:
Jo0st
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jo0st »

Guild Wars, bijna 3 jaar (34 maanden) :P
Plaats reactie