Welke game speel je nu?

Voor verstokte gamers, dobbelfanaten en kartonkluivers.

Moderator: Beheerders

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Re: Welke game speel je nu?

Ongelezen bericht door Midwinter » 18 okt 2015 13:20

Viconia schreef:Pillars of eternity, oftwel de spirituele opvolger van Baldur's gate II. Oh yeah :-D
+1 :)

Ouderwets leuke game!

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 18 okt 2015 17:51

Vorige week begonnen met The Book of Unwritten Tales. Een point-and-click adventure game die het genre parodieert. En dat doen ze goooeeeed. :D Echt een heerlijke game. Ziet er goed uit en de voice-over is ook erg sterk. Zeker een aanrader.

Daarnaast ligt de uitbreiding en deel 2 ook al klaar om gestart te worden.

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 07 feb 2017 01:53

Ik dacht: laat ik weer eens een Harvest Moon spel starten. En ik had nog Harvest Moon Island of Happiness liggen voor de NintendoDS. Maar wat een *piep* besturing heeft die game zeg. Ik snap dat het touchscreen gebruikt moest worden, maar zorg dan ook voor een traditionelere manier van spelen. Het touchscreen is gewoon niet precies genoeg, waardoor de boerenarbeid vaak mis gaat. En dat kost stamina van je spelfiguurtje en dat is al zo schaars. Aaaaaaaaaaaaaaarg. Tot nog toe blijf ik de eerste game op de SNES de beste vinden. Al was de GB versie ook erg goed. Maar dit is gewoon een ramp. Hopelijk wordt Stardew Valley op Steam een keer wat betaalbaarder (ook wel genaamd: gewoonweg goedkoop). Want die game lijkt me wel erg interessant als Harvest Moon killer.

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 17 jun 2019 21:50

Afgelopen week in enkele nieuwe games begonnen.
- Minecraft Story Mode season 1. Dit omdat de game (waarschijnlijk) binnenkort nergens meer digitaal verkrijgbaar zal zijn. Ook als je de game via Steam of welke service dan ook hebt aangeschaft. Er werd dus geadviseerd om deze game voor die tijd te downloaden. En tja, dan wil je de game ook wel even spelen natuurlijk. Tot nog toe erg toffe game met veel humor.
- Steep. De mussen vallen al bijna dood van het dak door het mooie warme weer, maar ik ben in een sneeuwpret game begonnen. Puur omdat je afgelopen week de Japanse pistes gratis kon downloaden in de ingame-shop. Die je pas kunt gebruiken als je het begin van de game speelt. En toen zat ik er zo lekker in dat ik maar gelijk wat meer heb gespeeld. Op wat frustratie qua piste opbouw (bomen op nare plekken) moet ik zeggen dat de game toch wel erg fijn aanvoelt.
- Banjo Kazooie. Niet op de Nintendo64 (welke ik al gespeeld heb), maar dit keer op de XboxOne. Want Banjo en Kazooie zijn aangekondigd als één van de nieuwe DLC karakters voor Ultimate Super Smash Bros. En daardoor kreeg ik dus zin om Banjo Kazooie weer een op te starten.

Plaats reactie