Welke game speel je nu?

Voor verstokte gamers, dobbelfanaten en kartonkluivers.

Moderator: Beheerders

the Pelican
Kind van de kosmos

Ongelezen bericht door the Pelican » 01 nov 2005 23:37

Baldur's Gate :D . Eerste versie he :P

En ik ben verschrikkelijk verslaafd :$ . Het is weer heel erg. Ik zit dan ook al weer te zoeken hoe ik deze weer eens de kop op stekende verslaving te kop in moet drukken. * zucht * Zolang echter het plan wat de meeste kans van slagen "zo snel mogelijk uitspelen is", denk ik niet dat ik weer snel aan het normale leven deel neem :s .

Fitz
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Fitz » 02 nov 2005 18:36

MMORPG Silkroad, 3d chinees/westerse RPG (is ook nog gratis)

Super leuk spel, is nog niet zo lang online (sinds 1 oktober 2005) dus er is maar een server waardoor het zeer vaak vol is. Maar na stug doorzetten en een aantal keren proberen kom ik er wel in :-D

glamdring
Kosmonaut
Contacteer:

Ongelezen bericht door glamdring » 02 nov 2005 18:40

Een serie games...

Star Wars: Jedi Knight Academy
Black & White 2
Age Of Empires 3
Max Payne 2
Rome: Total War

jammer geneog blijft het meestal beperkt tot 1 à 2 speelsessies per week, vanwege het vele werk voor school (nu het vakantie is natuurlijk weer ietsje meer 8) )

Chaman
Hemelkenner

Ongelezen bericht door Chaman » 03 nov 2005 00:11

Op dit moment moment ben ik bezig geweest met Spidey 2 en Settlers: Heritage of Kings. Ook ben ik laatst weer begonnen aan Roller Coaster Tycoon 3. Settlers viel mij niet eens zo tegen. Ja, er zijn een hele hoop dingen schaamteloos gekopieerd uit Battle for Middle Earth, zoals de helden en het systeem van een unit heeft meerdere mensen in zich, maar een aantal dingen zijn vrij vernieuwend. Ik heb nog niet eerder een deel gespeeld uit de Settlers-reeks, dus mij viel ontzettend op hoeveel units je kan bouwen, dat er belastingen aan je worden afgedragen (wat voor mij nieuw is in een Strategy-game) en dat vijanden verslaan best irritant is als zij wel muren hebben en jij je alleen kan behelpen met dure torens die je niet kan bouwen omdat al je steenmijnen uitgeput zijn.

Gelukkig is er de afleiding RTC 3, die serie blijft goed, zeker met de 'vernieuwing' van het in het karretje zitten (wat ook bij Theme Park kan, maar dat is een rotspel).
Overigens, Glam, hoe ver ben je gekomen in Max Payne 2?

Waylander
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Waylander » 03 nov 2005 18:45

Ik speel op het moment:
Guild Wars (in gematigde hoeveelheid)
Planeshift
SilkroadOnline (naar idee van fitz, spel is een echte aanrader voor iedereen die van hack'n'slash rpg's houd)
Need For Speed Underground 2 (zo'n fan van racegames ben ik niet, maar dit spel boeit me toch enorm :))

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 04 nov 2005 14:49

Sinds gisteren avond Guild Wars. Straks weer :P

the Pelican
Kind van de kosmos

Ongelezen bericht door the Pelican » 14 nov 2005 09:19

Na afgelopen donderdag voor E2,50 tegen Settlers I en II aangelopen te zijn, speel ik sinds enkele dagen Settlers I :D .

neffalathiel
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door neffalathiel » 14 nov 2005 11:39

Niet Harry Potter 4, in elk geval :( Die kan ik nog niet spelen, wel gedownload, maar om te spelen moet er eerst een dvdbrander in onze pc. (ja, tim, je had gelijk. :roll: ) Dus ben ik terug gegaan naar Harry Potter 2, omdat ik die nog nooit uit heb gespeeld! Ik vond het er niet zo spetterend uit zien en dergelijke.

glamdring
Kosmonaut
Contacteer:

Ongelezen bericht door glamdring » 14 nov 2005 19:38

zoek eens naar het handige programmaatje DAEMON TOOLS, daarmee kan je images aflezen op pc zonder dat je ze moet branden op pc (mount image-functie) => erg populair in illegale kringen 8)

@Chaman: Max Payne 2 heb'k nu volledig uit ('k dacht dat er nog meer kwam, blijkbaar niet?) en ik ben nu bezig met wat mods te downloaden en die uitvoerig te "testen" :P

Waylander
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Waylander » 24 nov 2005 15:46

Ik speel nu Doom III
Het horror en maai gehalte is erg hoog, maar daarvoor heb ik hem ook gehaald. Het is al menig keer gelukt om me uit m'n stoel te doen springen, en de verhaal lijn is op tot nu toe nog enigsinds boeiend. Maar het gaat natuurlijk om het maai werk, wat erg leuk is, en ook de graphics doen niet onder ;)

neffalathiel
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door neffalathiel » 24 nov 2005 16:16

Momenteel dus wel Harry Potter 4 :-D Hij is leuk, wat moeilijker dan de vorige spellen, maar ook heel anders opgezet. En de kwaliteit is niet altijd zo geweldig... Je speelt met 1 van de 3 hoofdpersonen, maar de andere twee lopen ook mee, net als in deel 3. Het verschil is alleen dat je niet meer van recht achter het personage kijkt, maar van verder bovenaf. Ik vind het niet zo handig, verwarrend en onnodig moeilijk... En ik moest wennen aan de controls. Maar onderhand ben ik al aardig bedreven in het heel hard wegrennen en dan nog de juiste kant op gaan ook :lol:

glamdring
Kosmonaut
Contacteer:

Ongelezen bericht door glamdring » 24 nov 2005 17:24

Call of Duty 2. Leuker dan de voorgaande, veel uitgebreidere singelplayer, enkel jammer dat de moeilijkheidsgraad soms nogal laag ligt (je hebt geen health meer maar een soort van regeneratie-systeem).

Buiten dat: topper! 8)

Beriador
Hemelkenner
Contacteer:

Ongelezen bericht door Beriador » 24 nov 2005 17:34

Na een lange tijd weinig of nauwelijks gegamed te hebben speel ik nu af en toe weer eens Rise of Nations: Thrones and Patriots, ik vind het een zeer leuk spel, gewoon een soort van Age of Empires alleen dan wat uitgebreider :-D. Alleen de population limit is zeer irritant :'(, ik moet constant ventjes deleten om eindelijks iets te kunnen bouwen...

Groeten.

Beriador

the Pelican
Kind van de kosmos

Ongelezen bericht door the Pelican » 24 nov 2005 19:57

Klaverjassen via AsKlaver 5.1 :D
Overigens zie ik net op de website van de bouwer dat versie 5.2 inmiddels al uit is.... sinds 13-02-2002. :-D :fluit:

Gewoon ouderweds klaverjassen. Tegenstanders en medespeler doen soms wat wazig, maar ach :P

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 18 dec 2005 20:46

Al een weekje Need for Speed Most Wanted 5-1-0 voor de PSP. Een redelijke racer die af en toe zwaar irritant is door dat de politie wagentjes elke keer in de weg rijden :P. Begin ging redelijk goed maar nu is mijn autootjes niet meer up te graden en mijn snelste autootje is stukken slechter dan de auto's van de tegenstanders. Elke keer als ik op kop lig en goed rijd komt er weer zo'n rot politie auto de boel verpesten :x. Maar goed dat maakt het ook weer een uitdaging :-D.

Plaats reactie