Welke game speel je nu?

Voor verstokte gamers, dobbelfanaten en kartonkluivers.

Moderator: Beheerders

neffalathiel
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door neffalathiel » 23 jul 2005 19:20

Ik ben vanmorgen begonnen met het spelen van Civilization 3, vers gedownload en erg fijn! Ik vind het wel een lastig spel, nog niet alles is me duidelijk, maar ik vind het wel erg leuk. De bedoeling van het spel ontgaat me soms wel eens, en hoe je dingen moet oplossen(hoe ik in godsnaam de bevolking tevreden moet stellen als ze ontevreden zijn, om maar een ding te noemen) maar ik kom er nog wel achter.

flynn
Ontdekkingsreiziger
Contacteer:

Ongelezen bericht door flynn » 28 jul 2005 23:05

Ben nu maar weer aan San Andreas begonnen blijft zeker weten de moeite van het spelen waard.
Ik blijf ook een grote Grand theft auto fan, al vanaf het eerste spel.

Maar deze overtreft zonder twijfel al de ander, genoeg vrijheid in het spel, en een leuk spel om je frustratie op uit te leven. :-D

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 29 jul 2005 14:40

flynn schreef: Maar deze overtreft zonder twijfel al de ander, genoeg vrijheid in het spel, en een leuk spel om je frustratie op uit te leven. :-D
Frustraties op uit leven hè? Je doelt zeker op de verborgen scene waardoor het spel strict 18+ is ;)

flynn
Ontdekkingsreiziger
Contacteer:

Ongelezen bericht door flynn » 29 jul 2005 23:13

Dat was inderdaad de aanzet tot het opnieuw spelen van de game, maar gewoon zinloos rondrijden met een groot arsenaal aan wapens kan ook erg bevredigend werken. :-D

sdajafol
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door sdajafol » 30 jul 2005 15:38

Ik heb vandaag bij wat andere familieleden het online spel Rose online gespeeld, en ik moet zeggen, het beviel me wel, dus ik ben nu ook al begonnen met downloaden.

Beriador
Hemelkenner
Contacteer:

Ongelezen bericht door Beriador » 03 aug 2005 19:28

Ik ben weer met herleving van Rome Total War begonnen en Knights of the Old Republic 2, ga ik ook eens proberen

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 03 aug 2005 20:49

Ik ben wederom weer helemaal verslaafd aan diablo2. Het zou weer niet zo eens. Af en toe ook een potje Dungeon Keeper, om nostalgische redenen.

Skadi
Groentje

Ongelezen bericht door Skadi » 05 aug 2005 07:01

Ik speel meestal Neverwinter.... maar met de nieuwe patch voor Diablo, ben ik daar ook maar weer eens mee begonnen.... Blijft een verslavend spelletje dat Diablo ;)

the Pelican
Kind van de kosmos

Ongelezen bericht door the Pelican » 05 aug 2005 10:25

Ik speel op het moment (nog steeds :P ) Rollercoaster Tycoon (versie 1) :D .
Zo cool; Zowel het bouwen van crea-bea achtbanen tot het zien verongelukken van je bezoekers wanneer er weer eens een bootje uit zijn baan schiet :lol: .
Ik heb inmiddels de helf van de levels vrij gespeeld, dus ik kan nog even vooruit. Inmiddels hebben mijn broer en ik ook de twee uitbreidingen gevonden in van die uitverkoop bakken (totaal E 15 voor een bizar spel met uitbreidingen; Who Ho), dus als het spel uit is hebben we nog zat om ons mee te vermaken :P

glamdring
Kosmonaut
Contacteer:

Ongelezen bericht door glamdring » 05 aug 2005 20:47

Hmmmmmmmm, de goeie ouwe getrouwe Rollercoaster Tycoon...

Ik heb 3 jaar aan een stuk "getrainde" maps gemaakt voor wedstrijden, en nu neem ik het soms nog tot de hand om nog eens lekker te gamen.

één van de absolute toppers voor mij.

Ik heb daarstraks pas "UFOS" gekocht, een enorm maf spel met een éénogig paars ruimtewezen en een geflipte bever (adventure game waarin je voorwerpen moet zoeken enzo), met de grappigste geluidseffecten die ik ooit heb gehoord.

ftechmax
Avonturier
Contacteer:

Ongelezen bericht door ftechmax » 06 aug 2005 13:19

Hmm.. momenteel ben ik bezig met:
"Area 51"
"Silent Hunter III"
"Brothers in Arms: Road to hill 30"
"Leisure Suit Larry - Magna Cum Laude"
"Freelancer"

Area51 is een echte aanrader voor een ieder die van onbenullig gewelddadige schietspellen houd :D
[Screen I]
[Screen II]

Een echt meesterwerk is BiA. De verhaallijn is briljant. Je bestrijkt 8 dagen na D-day met je eenheid. Maar ik ben bang dat ze het spel te snel af wouden hebben en dus verplaats je je te snel door het verhaal. Jammer.
[Screen I]
[Screen II]

Silen Hunter III is een slinternieuwe U-boat simulator en wel de beste sinds Aces of the Deep.
Als commandant van een u-boat bouw je je carière op tijdens de duitse dominatie van de zeeën (1939-1943). Voor de liefhebber van dit type simulators en echte aanrader!
[Screen I]
[Screen II]

neffalathiel
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door neffalathiel » 08 aug 2005 12:02

neffalathiel schreef:Ik ben vanmorgen begonnen met het spelen van Civilization 3, vers gedownload en erg fijn! Ik vind het wel een lastig spel, nog niet alles is me duidelijk, maar ik vind het wel erg leuk. De bedoeling van het spel ontgaat me soms wel eens, en hoe je dingen moet oplossen(hoe ik in godsnaam de bevolking tevreden moet stellen als ze ontevreden zijn, om maar een ding te noemen) maar ik kom er nog wel achter.
En ik heb m'n broer er ook aan gekregen, die is nog fanatieker aan het spelen dan ik :lol: Maar ik kan het nog steeds niet winnen :'( Want zelfs op het makkelijkste niveau krijg ik nog op m'n donder. Het is echt een moeilijk te winnen spelletje...

Beriador
Hemelkenner
Contacteer:

Ongelezen bericht door Beriador » 09 aug 2005 20:40

Vertel mij wat, neffa. Wij hebben het thuis nou al redelijk lang (2 jaar) en in die tijd is het me een keer gelukt om te winnen, en dat nog wel op het makkelijkste niveau en zonder echt te overtuigen. Het is heel erg moeilijk om grondstoffen genoeg te krijgen en om genoeg steden te bouwen. Uit frustratie ben ik er al best lang meegestopt. Het was gewoon niet leuk meer :'(

Fitz
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Fitz » 10 aug 2005 01:45

Maar na het een langere tijd niet meer te hebben gedaan, gaat het toch weer boeien.
Je hebt er gewoon altijd plezier van.

Beriador
Hemelkenner
Contacteer:

Ongelezen bericht door Beriador » 10 aug 2005 08:05

Dat vind jij, Fitz, ik heb het allang gehad ;)

Plaats reactie