Welke game speel je nu?

Voor verstokte gamers, dobbelfanaten en kartonkluivers.

Moderator: Beheerders

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Welke game speel je nu?

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 13 feb 2005 00:26

In navolging van het topic "Welk boek lees je nu?" en "Welk boek lees je nu? II" Hier een topic waarin je kunt vertellen welke game(s) jou op dit moment bezig houd(en). Vertel ook indien dit nog niet beschreven staat wat de game(s) inhoud(en).

Laat ik als topic starten zelf beginnen.
Op dit moment speel ik Super Mario 64 DS. Dit is een remake van de Super Mario 64 van de N64. Alleen zijn de levels op veel punten veranderd, zijn er nu 4 speelbare karakters, zijn er meer sterren en kun je verschillende mini-games vrijspelen. Op de Nintendo DS komt het spel goed naar voren. De grafics zien er zelfs beter uit dan van de N64 versie. Daarnaast geeft het spelen met de touchscreen een andere ervaring van het spelen.

Verder speel ik op dit moment Metroid Prime 2: Echoes. Dit is het vervolg, hoe kan het ook anders, op Metroid Prime. Een first-person shooter voor de GCN. Grafish ziet het er zeer goed uit en ook de game-play is in mijn ogen dik in orde.

En toen was de beurt aan jullie. :-D

Milamber
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Milamber » 13 feb 2005 08:54

Ik speel meerdere spellen op dit moment
Battle for Middle-Earth (is wel genoeg over gezegd lijkt me)
Fifa 2005 (Voetbal) en
NHL 2005(IJshockey)

Voor de rest doe ik soms nog wel is een spelletje op me N64 :-D

Count Melwasul
Ontdekkingsreiziger
Contacteer:

Ongelezen bericht door Count Melwasul » 13 feb 2005 09:29

Ook Battle for Middle Earth (doesn't it rock.....)
En op geregelde basis RTCW: ET online (WO II shooter)

Die laatste is mijn lieveling en speel ik bijna het hele jaar door. Vroeger speelde ik tot 3u 's nachts, maar dat kan ik mij nu niet meer permiteren. Nu is het eerder studeren tot 3u.

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 14 feb 2005 18:41

Momenteel speel ik Zanzarah, heb ik te leen gekregen van me vriendin. Beestjes vangen en trainen, is altijd wel humor :) En zoals altijd, vanaf het jaar 2000 al, speel ik ook nog diablo2 :D

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter » 15 feb 2005 15:12

Ik speel op het moment niet echt een spel. Af en toe zet ik de computer aan en start ik het computerspel van Magic: the Gathering op (het oude spel van Microprose). Dan speel ik een potje of 10 met Shandalar of een gauntlet en dan heb ik het wel weer gezien.
Momenteel speel ik Zanzarah, heb ik te leen gekregen van me vriendin. Beestjes vangen en trainen, is altijd wel humor :)
Hm... het concept klinkt me bekend in de oren. :P

Liquid980
Toerist

Ongelezen bericht door Liquid980 » 17 feb 2005 12:33

Soul Callibur 2 (voor de game-cube)
Heerlijk hoe je je kunt afreageren door simpelweg een aantal luitjes virtueel aan gort te meppen :P

Command & Conquer (complete serie wel, op de computer)
Ook al zo lekker virtueel bloed vergieten. Dat lucht me van tijd tot tijd zo op he.
Wat me vooral trekt aan deze serie is dat je flink over je strategie moet nadenken, en dat al helemaal als je het op moeilijk speelt :) *wreed goed spel mensen*

TuRoQ
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door TuRoQ » 17 feb 2005 17:41

Ik heb net even Baldurs gate 2 dark alliance op de xbox uitgespeeld. Op de pc ben ik momenteel zeer verslaafd aan Rome: Total war.

Tigerlilly
Avonturier

Ongelezen bericht door Tigerlilly » 17 feb 2005 20:50

Weerwolven, telt dat ook als game? En ikk heb een monster, is ook een spel vind ik. Vorige favoriet was Anno 1563

glamdring
Kosmonaut
Contacteer:

Ongelezen bericht door glamdring » 17 feb 2005 21:08

Ach, nog maar weinig consolespellen hier.

GTA : San Andreas op de PS2 ('k krijg er geen genoeg van)

één van de meest uitgebreide games verkrijgbaar met een hoge vermaakfactor.

Etaín
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Etaín » 19 feb 2005 17:17

Momenteel speel ik terug Sacred. Leuke fantasy rpg :) Je kan een van de 6 karakters kiezen (Seraphim, Wood Elf, Vampiress, Battle Mage, Dark Elf, Gladiator), elk met eigen wapens, spells, combat arts, ... Het uiteindelijke doel is om de 5 elementen van Ancaria te verzamelen voor een wapen te maken om de Sakkara demon en de magiër Shaddar uit te schakelen. Ben eigenlijk nogal wat verslaafd aan dit spel :$ In april komt trouwens het vervolg, Sacred Underworld uit :)

Waylander
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Waylander » 19 feb 2005 17:39

op dit moment speel ik het meest Enemy Territory, met name omdat ik net lid van een clan ben geworden.

Count Melwasul
Ontdekkingsreiziger
Contacteer:

Ongelezen bericht door Count Melwasul » 19 feb 2005 20:08

Welke?

Waylander
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Waylander » 20 feb 2005 14:32

Kaos, Het heeft me heel wat tijd gekost om erin te komen, maar het is me gelukt :)

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 24 feb 2005 13:06

Tussen de andere games door speel in nu ook al enkele dagen Donkey Kong Jungle Beats.
Een platform game voor de GCN die je niet bestuurd met de normale controler maar met een bongo controler. Klinkt maf (is het ook wel) maar de besturing is geweldig, je went er zo maar aan. Het enige nadeel is dat je van al dat slaan op de trommels moe wordt en lamme handen krijgt :D .

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 24 feb 2005 15:19

Nou weet ik van jou dat je je vaker met trommels bezig houd buiten de game-wereld ys en vroeg ik me ook af of jij denkt dat die game voor niet-drummers ook wel intressant is om te spelen?

Plaats reactie