Mario RPG (Paper Mario serie)

Voor verstokte gamers, dobbelfanaten en kartonkluivers.

Moderator: Beheerders

sdajafol
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door sdajafol » 17 okt 2007 15:31

Net maar eens Paper Mario gekocht en meteen een half uurtje gespeeld.
Eerste indruk is goed, lijkt verder allemaal erg vrolijk en leuk, alleen de lappen tekst doorploegen was een beetje irritant.
Morgen een beter verslag van mijn ervaring ;)

lord idiot
Technicus
Contacteer:

Ongelezen bericht door lord idiot » 17 dec 2007 14:21

En? wat vind je van het spel na een paar weken? Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem niet echt meer gespeeld heb nadat ik hem had uit gespeeld. Maar dat ligt natuurlijk ook voor een deel aan de december drukte en de andere spellen waarvan ik het einde nog niet heb bereikt..

sdajafol
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door sdajafol » 17 dec 2007 16:13

Ik ben nu bij wereld 6-2, en tot nu toe vermaak ik me prima met het spel. Ik heb het al een week of 3 niet meer gespeeld, maar af en toe gewoon één leveltje spelen vind ik wel lekker voor de ontspanning. Alleen de lading verschillende pixls vind ik soms irritant, als je een andere wilt selecteren moet je het spel weer pauzeren etc, het had handiger geweest als je net als bij veel andere spellen met een druk op de knop van wapen (of in dit geval, pixl) kon wisselen.

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Re: Mario RPG (Paper Mario serie)

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 25 dec 2009 01:03

De Mario RPG reeks is een tijdje terug aangevuld met een nieuw deel. Namelijk Mario & Luigi: Bowser's Inside Story voor de NintendoDS. Zoals de naam al doet vermoeden is het onderdeel van de Mario & Luigi sub-reeks.

Ik ben zelf nog niet in de gelegenheid geweest om deze game te kopen/spelen. Maar als deze net zo goed is als de vorige delen... dan is het weer een toppertje. Dus ik kan eigenlijk niet wachten. :fluit:

Zijn er al geluksvogels hier op Aeon die deze game gespeeld hebben? Wat vinden jullie van deze game?

Plaats reactie