Het vervolg dat nooit kwam

Voor verstokte gamers, dobbelfanaten en kartonkluivers.

Moderator: Beheerders

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter » 27 jun 2008 20:21

De geruchten zijn dit jaar erg sterk, dus wie weet. :) Ik hoop met je mee - Diablo is geweldig multiplayervermaak. Sorry Delea, maar je moet het gewoon niet in je eentje doen. Dan gaat het inderdaad vervelen. Hoewel ik moet bekennen dat ik de eerste Diablo twee keer in singleplayer heb uitgespeeld. Een mens moet toch wat. :fluit:

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 28 jun 2008 12:05

En op de begin pagina van de Blizzard site staat nu met koeienletters Diablo III.

sdajafol
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door sdajafol » 29 jun 2008 11:16

Ik wacht vurig op een vervolg op Time Splitters 3 en XIII :love:

after_eden
Eeuwentemmer

Re:

Ongelezen bericht door after_eden » 05 sep 2010 11:17

Midwinter schreef:*zwaait met zijn armen* Herrijs, topic. Herrijs!

Als ik naar mijn lijstje van vier jaar geleden kijk, moet ik drie verontrustende dingen contateren. Ten eerste: Gabriel Knight 4 lijkt verder weg dan ooit. Het enige positieve is dat de schrijfster van het spel begonnen is aan een totaal nieuwe adventure in hetzelfde genre. Ten tweede: Fallout 3 komt en wordt ontwikkeld door Bethesda. Meer daarover in het Fallout-topic. Ten derde - en dit is misschien wel het meest verontrustende van alles: Duke Nukem Forever is geen mythe, maar wordt actief ontwikkeld door 3D Realms, zoals blijkt uit de eerste bewegende ingamebeelden sinds 2001 (vanaf ongeveer de vierde minuut).

Nog zo'n game die al te vaak gecanceld is: Diablo 3. Als Blizzard iets cancelt, doen ze dat puur om kwaliteitsredenen, maar toch... ik wil mijn coop hack 'n slasher! :)
Hij schijnt er dan in 2011 toch echt te komen... Eerst zien dan geloven. (bron)

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Re: Het vervolg dat nooit kwam

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 05 dec 2010 10:32

Ten aan zien van een vervolg op Psychonauts. Een tijdje terug heeft Tim Schafer aangegeven zelf ook klaar te zijn om te gaan werken aan een deel 2. :aanbid:

Nu maar hopen dat deze er ook echt gaat komen.

after_eden
Eeuwentemmer

Re: Re:

Ongelezen bericht door after_eden » 24 mei 2011 21:52

after_eden schreef:
Midwinter schreef:*zwaait met zijn armen* Herrijs, topic. Herrijs!

Als ik naar mijn lijstje van vier jaar geleden kijk, moet ik drie verontrustende dingen contateren. Ten eerste: Gabriel Knight 4 lijkt verder weg dan ooit. Het enige positieve is dat de schrijfster van het spel begonnen is aan een totaal nieuwe adventure in hetzelfde genre. Ten tweede: Fallout 3 komt en wordt ontwikkeld door Bethesda. Meer daarover in het Fallout-topic. Ten derde - en dit is misschien wel het meest verontrustende van alles: Duke Nukem Forever is geen mythe, maar wordt actief ontwikkeld door 3D Realms, zoals blijkt uit de eerste bewegende ingamebeelden sinds 2001 (vanaf ongeveer de vierde minuut).

Nog zo'n game die al te vaak gecanceld is: Diablo 3. Als Blizzard iets cancelt, doen ze dat puur om kwaliteitsredenen, maar toch... ik wil mijn coop hack 'n slasher! :)
Hij schijnt er dan in 2011 toch echt te komen... Eerst zien dan geloven. (bron)
© Gamer.nl schreef: Duke Nukem Forever is af
HOOFDDORP - Duke Nukem Forever heeft vandaag de gouden status bereikt, wat betekent dat de game klaar is om gedrukt en verscheept te worden. Dat hebben 2K Games en Gearbox Software vandaag bekendgemaakt.

Duke Nukem Forever is 15 jaar in ontwikkeling geweest en lang werd gedacht dat de game er nooit zou komen.

Toen in september 2010 werd bekendgemaakt dat Gearbox Software de ontwikkeling van 3D Realms zou overnemen kwam er pas duidelijkheid over de in 1997 aangekondigde shooter.

Duke Nukem Forever komt op 10 juni uit voor PC, PlayStation 3 en Xbox 360.

Plaats reactie