Welke film heb je vandaag gezien?
Moderator: Beheerders
Afgelopen zondag heb ik voor het eerst 2001: A Space Odyssey in zijn geheel gezien. Ik wist natuurlijk al dat hij traag was (ik ben er niet voor niets de eerste keer bij in slaap gevallen), maar het viel me ook deze keer niet mee.
Toch was het een erg plezierige kijkervaring, temeer omdat ik niet zo lang geleden het boek heb gelezen. En het cryptische einde, dat redelijk afwijkt van het boek, was toch erg indrukwekkend.

The Prestige.
Erg mooie film, leuke ontknoping aan het einde en ik raad hem zeker aan! Goed geacteerd, mooie wendingen en je komt nog wat goocheltrucs te weten
Vrij ongeloofwaardige machine zit er wel in, maar daar kun je rustig doorheen kijken en je late overtuigen.
Paar dagen geleden The Wild gekeken, had hem nog nooit eerder gezien en hij is best grappig
Geen slap aftreksel van Madagascar zoals ik vreesde maar een grappige film.
Zelfde dag ook The Corps Bride gekeken, voro de tweede maal. Vond de muziek dit keer mooier dan de eerste keer
Erg mooie film, leuke ontknoping aan het einde en ik raad hem zeker aan! Goed geacteerd, mooie wendingen en je komt nog wat goocheltrucs te weten

Vrij ongeloofwaardige machine zit er wel in, maar daar kun je rustig doorheen kijken en je late overtuigen.
Paar dagen geleden The Wild gekeken, had hem nog nooit eerder gezien en hij is best grappig

Zelfde dag ook The Corps Bride gekeken, voro de tweede maal. Vond de muziek dit keer mooier dan de eerste keer

-
- Eeuwentemmer
-
- Eeuwentemmer
Ach, eerlijk gezegd heb ik me met The Curse of the Devil (de naam alleen al!) best vermaakt.Symbiot schreef:Daarna heb ik Ftechmax en Midwinter blootgesteld aan twee films uit het 'wansmaak genre': Female Vampire en Curse of the Devil. Arme jongens...