Welke film heb je vandaag gezien?
Moderator: Beheerders
-
- Sterrenschipper
- Contacteer:
Bedoel je soms dit topic?
Overigens heb ik maandag Happy Feet gezien, een vriend van me had een hele slechte camversie gedownload, maar het is een ont-zet-tend leuke film! Aanrader! Voor iedereen en alle leeftijden, maar vooral voor volwassenen door alle geintjes die er in zitten die kinderen waarschijnlijk niet doorhebben.
Overigens heb ik maandag Happy Feet gezien, een vriend van me had een hele slechte camversie gedownload, maar het is een ont-zet-tend leuke film! Aanrader! Voor iedereen en alle leeftijden, maar vooral voor volwassenen door alle geintjes die er in zitten die kinderen waarschijnlijk niet doorhebben.
-
- Oerschepsel
- Contacteer:
Hoe lang duurt Happy Feet, Neffa?
Ik wil er misschien volgende week met mijn kind naartoe, dan is ze jarig (drie alweer), maar het is dan wel haar eerste film ooit in de bioscoop.
Ikzelf heb vandaag eens heel ouderwets The Fellowship of the Ring gekeken, wat was dat lang geleden zeg. Mijn dochter was helemaal gek van de elfen (vooral Galadriel), en het stukje met de cavetroll heb ik omwille van haar maar even doorgespoeld
.
Ik heb meteen zin om de andere twee films ook weer te kijken.
-G-
Ik wil er misschien volgende week met mijn kind naartoe, dan is ze jarig (drie alweer), maar het is dan wel haar eerste film ooit in de bioscoop.
Ikzelf heb vandaag eens heel ouderwets The Fellowship of the Ring gekeken, wat was dat lang geleden zeg. Mijn dochter was helemaal gek van de elfen (vooral Galadriel), en het stukje met de cavetroll heb ik omwille van haar maar even doorgespoeld

Ik heb meteen zin om de andere twee films ook weer te kijken.
-G-
-
- Sterrenschipper
- Contacteer:
Poeh, ik gok toch op een uur of 2. Het mag dan wel een kinderfilm zijn, maar die duren tegenwoordig ook geen anderhalf uur meer... Maar hij verveelt echt niet. Ook niet voor een driejarige
En als ze The Fellowship kan uitzitten dan moet Happy Feet ook lukken, dacht ik zo!
Ik heb net A Nightmare before Christmas zitten kijken, liedjes mee zitten zingen, héérlijk! Zo'n leuke film, dat! De moeder van Lord Idiot had 'm nog nooit gezien en ze moest 'm maar eens kijken van ons. Ik heb alleen niet zo goed kunnen peilen of ze 'm nou wel of niet leuk vond...

Ik heb net A Nightmare before Christmas zitten kijken, liedjes mee zitten zingen, héérlijk! Zo'n leuke film, dat! De moeder van Lord Idiot had 'm nog nooit gezien en ze moest 'm maar eens kijken van ons. Ik heb alleen niet zo goed kunnen peilen of ze 'm nou wel of niet leuk vond...
Nou niet echt vandaag, maar eerder vrijdagavond zijn we gezellig naar Eragon gaan kijken in de bios.
Leuke film, goede compromissen ten opzichte van het boek. In het begin dacht ik nog oei dat wordt niets, maar gaandeweg vond ik hem steeds beter. Wel worden er vrij grote gedeeltes uit het boek samengeperst tot een ogenblik en worden er natuurlijk ook dingen helemaal weggelaten. Maar al met al toch een leuke film om te kijken.
Leuke film, goede compromissen ten opzichte van het boek. In het begin dacht ik nog oei dat wordt niets, maar gaandeweg vond ik hem steeds beter. Wel worden er vrij grote gedeeltes uit het boek samengeperst tot een ogenblik en worden er natuurlijk ook dingen helemaal weggelaten. Maar al met al toch een leuke film om te kijken.
-
- Sterrenschipper
- Contacteer:
Ik zag gisteren eindelijk de Griezelbus. Hij viel me heel erg mee! Ik had het idee dat er aardig goed gelet is op het boek en de sfeer die Paul van Loon heeft gecreëerd; een beetje knullig, spookhuis-achtige sfeer. Verder ben ik niet erg tevreden over het acteertalent van de komende generatie, het jongetje dat Onnoval speelt was ont-zet-tend emo gestyled en had een smurfenstem, het meisje dat Liselore speelt hadden ze beter moeten laten oefenen op gezichtsuitdrukkingen. Maar de film zelf was aardig!
Ik heb laatst voor het eerst the Dark Crystal gezien, en ik vind die echt geweldig!
Je kan wel zien dat het een oude film is, maar voor die tijd errug goed en nog steeds enorm leuk! Ik ben fan
Tevens ben ik samen met mijn vriend de gehele Kingdom Hospital serie aan het kijken. We zijn er bijna doorheen. Hij blijft geweldig. Die film/serie dus. Mijn vriendje ook wel
Je kan wel zien dat het een oude film is, maar voor die tijd errug goed en nog steeds enorm leuk! Ik ben fan

Tevens ben ik samen met mijn vriend de gehele Kingdom Hospital serie aan het kijken. We zijn er bijna doorheen. Hij blijft geweldig. Die film/serie dus. Mijn vriendje ook wel

-
- Hemelkenner
-
- Oerschepsel
- Contacteer:
Ik heb Das Boot gezien. Sinds woensdagavond. Want ik heb niet de gewone film gezien, maar de lange, 5(!) uur durende director's cut.
Wat een knappe film is dit zeg. Het gaat over een Duitse onderzeebootbemanning, maar de film is zo knap gemaakt dat het je helemaal niks kan schelen wie de goeien en wie de slechten zijn, je hoopt alleen maar dat er niks ergs gebeurt. Lang geleden dat ik zo heb meegeleefd met de personages in een film.
-G-
Wat een knappe film is dit zeg. Het gaat over een Duitse onderzeebootbemanning, maar de film is zo knap gemaakt dat het je helemaal niks kan schelen wie de goeien en wie de slechten zijn, je hoopt alleen maar dat er niks ergs gebeurt. Lang geleden dat ik zo heb meegeleefd met de personages in een film.

-G-
-
- Eeuwentemmer
-
- Opperkiwi
- Contacteer:
Gister V for Vendetta weer gekeken. Echt een meestelijke film, ik kan niet anders zeggen! Ik heb echt weer zitten genieten! Er zitten echt stukken in waarvan ik keer op keer weer onder de indruk ben. Hij is echt geniaal!
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...