The Dark Crystal
Moderator: Beheerders
-
- Kind van de kosmos
The Dark Crystal
Een van mijn zo niet mijn meest favoriete fantasy films is the Dark Crystal [ un-official homepage ].
Wat vinden jullie van die film?
Edit: Plaatje weg gehaald; was veranderd in een reclame plaatje voor een hosting company.
Wat vinden jullie van die film?
Edit: Plaatje weg gehaald; was veranderd in een reclame plaatje voor een hosting company.
Laatst gewijzigd door the Pelican op 24 feb 2004 12:59, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Avonturier
-
- Ontdekkingsreiziger
- Contacteer:
-
- Sterrenschipper
- Contacteer:
Ik heb hem nog niet gezien, maar hij lijkt me op zich wel leuk. Zeker omdat brian en wendy froud er aan hebben meegewerkt! Maar in die tijd dat de film werd gemaakt kon je nog geen mooie special effects maken, belabberd dat de film niet? Want bij willow vond ik het op zich wel grappig, maar soms ook zooow dom!
Asrai
Asrai
-
- Ontdekkingsreiziger
- Contacteer:
... weet je dat ik dat echt een domme opmerking vind?Asrai schreef:Maar in die tijd dat de film werd gemaakt kon je nog geen mooie special effects maken, belabberd dat de film niet? Want bij willow vond ik het op zich wel grappig, maar soms ook zooow dom!
Wat nou 'geen mooie special effects'? Er werden andere maniere gebruikt om bepaalde effecten uit te beelden. Alsof JarJar Binks er zo goed utiziet!
Ik ga hier niet eens serieus op in, tot je de film gezien hebt. En tot je misschien 20 jaar ouder bent.

-
- Kind van de kosmos
Ik geloof dat dit nu wel redelijk gelukt isGaia schreef:Iets anders, namelijk: het plan ligt er om hem te gaan kijken binnenkort. DVD ligt klaar, nu de tijd nog even maken/vinden.

Voor een ieder die de film wel eens gezien heeft, maar niet van de DVD: Leen of koop die DVD voor de extra's

* Zucht *
Weer erg genoten van de film

Duidelijk goeeeeed gelukt!! Can I change vote??the Pelican schreef:Ik geloof dat dit nu wel redelijk gelukt isGaia schreef:Iets anders, namelijk: het plan ligt er om hem te gaan kijken binnenkort. DVD ligt klaar, nu de tijd nog even maken/vinden..
Voor een ieder die de film wel eens gezien heeft, maar niet van de DVD: Leen of koop die DVD voor de extra's. Er staat een lang stuk op (iets van 45 minuten) over het maken van de pakken en de decor's. Heeeeeel bizar.
* Zucht *
Weer erg genoten van de film.

Het was een featurette van 60 minuten, erg gaaf om te zien wat er allemaal achter steekt. Wat ik altijd wel het nadeel is van zoiets is dat je het nooit meer zonder die extra weetjes gaat zien. Eerst film kijken, daarna pas extratjes!!
Ja, fijne film, tikje voorspelbaar verhaal, maar ey, kon de pret niet drukken!!
*fan van Fizzgig (fuck, schrijf je dat zo, dat harige beschermende huis-beest)*