Gefreubel voor kidslarp

Leef je uit en maak ons deelgenoot van je creatieve uitspattingen. Van een proza en poëzie tot fotografie en tekenkunst. Of iets heel anders!

Moderator: Beheerders

Wendekind
Toerist

Gefreubel voor kidslarp

Ongelezen bericht door Wendekind » 30 sep 2006 17:51

Eind oktober ga ik voor het eerst larpen! (verjaardagsfeestje voor mijn 2 zoons en hun vriendjes)
Ik begin voorzichtig: figurant bij kidslarp. Ik ben half nachtelf, half kobold. Omdat die twee rassen elkaar echt niet mogen hoor ik nergens bij en woon alleen maar niet eenzaam in het bos.
Ik ga een woudgroene jurk dragen met een bruine rok erover en omdat het eind oktober is heb ik een warme trui gevilt van wol
Afbeelding

Ik wilde niet vechten, dus heb ik mijn karakter magische krachten gegeven (een beetje..) en een staf gemaakt (volgens de aanwijzingen voor een oefenzwaard, ik hoop dat het wordt goedgekeurd)

Afbeelding

Toen ik bezig was, ontstond er zomaar een plekje voor een wezentje.. en dat is er ook in gaan wonen:
Afbeelding

Nu moet ik nog een goede verklaring vinden voor een wezentje dat in mijn staf woont..

Ideeen zijn welkom.
En tips voor het larp event ook.
Waar is het topic voor larpers? Want dat moet er zijn toch?

after_eden
Eeuwentemmer

Ongelezen bericht door after_eden » 30 sep 2006 18:52

Wendekind schreef:Waar is het topic voor larpers? Want dat moet er zijn toch?
Na even kijken hebben we het Museum waarin drie topics over LARP staan waar een mega stoflaag op ligt.

LARP
Wat is LARP?
LARP anekdotes

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 01 okt 2006 14:18

Misschien heb je het wezentje ooit geholpen terwijl het werd aangevallen en heeft het toen besloten bij je te blijven, omdat;
1) het zich veilig voelt bij je
2) het anders ook alleen op de wereld is
3) het vindt dat ze/hij bij je moet blijven omdat je haar/zijn leven hebt gered.
4) het stiekem je beschermgeest is, die het zo wel makkelijk vindt.

Wendekind
Toerist

Ongelezen bericht door Wendekind » 01 okt 2006 15:46

Goeie ideeen, dank je. Ik realiseer me dat ik het allemaal zelf mag bedenken. Dus kies ik niet voor iemand die bij me blijft omdat ze vindt dat dat Moet, nee, liever omdat het leven zo ongelovelijk leuk is samen met mij :fluit:

Plaats reactie