Tekeningen ? anyone ...?

Leef je uit en maak ons deelgenoot van je creatieve uitspattingen. Van een proza en poëzie tot fotografie en tekenkunst. Of iets heel anders!

Moderator: Beheerders

Aldaron
Fortuinzoeker
Contacteer:

Tekeningen ? anyone ...?

Ongelezen bericht door Aldaron » 29 feb 2004 12:18

hehe :$ .. ik teken dus .. en maak tekeningen enzo .. maar Wie NOG ?
-en kan je tekeningen uploaden op dit forum ofzo ?

Tenna' ento lye omenta

Asrai
Avonturier

Ongelezen bericht door Asrai » 29 feb 2004 12:28

Uhm, ik teken ook erg veel, vooral Elfen, of iets met heksen, Avalon(lady of the lake) en mn eigen wezens, landschapjes, gebouwen, nouja, ik teken dus eigenlijk ongeveer alles dat iets met magie/fantasy te maken heeft. Maar ik weet eigenlijk helemaal niet hoe je die dan op de computer moet zetten :? Ik ben niet handig met de computer!!! Naja, ze zijn toch allemaal compleet mislukt, maar ja, dan toch, als iemand ze dan toch wil zien (kan dat?)hoe zet je die hier op Aeon?
Asrai

Aldaron
Fortuinzoeker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Aldaron » 29 feb 2004 12:40

Buiten de (soms saaie en moeilijke) opdrachten voor school ,Teken ik gewoon waardoor ik op dat moment door geinspireerd ben .. door één of andere reden is dat al 14 jaar lang > Fantasie in alle vormen :) ..Monsters ,elfen ,vrouwen , soms ook gewoon patronen ofzo ...

Tja Ik maak gewoon een digi.Foto ervan .. want de scanner is stuk... en dan Upload ik ze.
Maar hoe'k ze hier moet krijgen >geen idee
Iemand ???

PS : Kwil wel wat van jouw werk zien,Asrai :)
Tenna' san'

Maankind
Toerist

Ongelezen bericht door Maankind » 29 feb 2004 13:48

Ik teken ook een tijdje, maar meestal raak ik niet echt verder dan slechte schetsen :P Hoewel op tekenschool er wel een mooie tekening is uitgekomen. (Totdat we hem moesten schilderen, niet fijn :oneens:) Najah, een paar tekeningen van mij heb ik ge-upload bij een site van een vriend, maar die site is veel te vaak off-line.
- www.uploadit.org (klein nadeel : je kan maar een mini-aantal (was het nu 3 of 5?) pics uploaden per 24 uur...)
- http://upload.petuhr.nl (voorzover ik weet, geen limiet om te uploaden, of toch zeker hoger dan 5)
Die laatste doet het volgens mij niet meer goed, weet alleen de reden niet meer...Eerste heb ik ook nog nooit geprobeerd, dus kan ik niets over zeggen.

Selphius
Toerist

Ongelezen bericht door Selphius » 29 feb 2004 13:53

De laaste is opgeheven omdat de plaatjes er maar 10 dagen stonden.

Mansh00n
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door Mansh00n » 29 feb 2004 15:08

je kunt op http://www.angelfire.com ook een site aanvragen. Dan heb je 20Mb aan ruimte. Daar kun je flink wat plaatjes op kwijt.
Daarna kun je ze hier gewoon in een forum posten met de BBCode voor een plaatje.
Ik zelf kan (helaas) niet fatsoenlijk tekenen.

Waylander
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Waylander » 29 feb 2004 15:21

ik hou wel van tekenen maar of ik nu echt tekenaar ben... over het algemeen schets ik omdat ik kleur mijn tekening vind verpesten, maar meestal krijg ik wat in mijn hoofd zit niet op papier.

Asrai
Avonturier

Ongelezen bericht door Asrai » 29 feb 2004 16:01

Ja, ik weet niet of je mijn tekeningen schetsen kan noemen, het zijn gewoon niet-ingekleurde tekeningen. Soms, heel soms, gebruik ik wel een kleurpotloden, maar dat verpest het vaak. Daarom 'kleur' ik mn tekeningen vaak in met aquarel. En ik schilder vaak ook gewoon, en dat zijn dan geen echte wezens, elfen ofzo, maar gewoon 'abstract'. Ik kon vroegrr ook nooit tekenen wat ik wilde, maar nu lukt dat beter, al vind ik ze nog steeds allemaal mislukt. Naja, anderen zeggen dat ik heel mooi kan tekenen, maar dat vind ik niet! Nouja, aldaron, als ik weet hoe ik ze hierop kan zetten laat ik ze zien, ik denk dat ik niet zo'n angelfire site kan maken! Ik kan ze waarschijnlijk ook gewoon mailen, al moet ik ze daarvoor ook weer scannen, ofzo, en dat kan ik ook niet! Naja, ik zie wel, verwacht er iig niet veel van, echt niet!
Asrai

Aldaron
Fortuinzoeker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Aldaron » 29 feb 2004 17:06

Weet niet of het het gelukt is ? en dattie online blijft staan :?

[web]http://server6.uploadit.org/files/aldaron-OO.JPG[/web]
Moest het wel lukken kan'k er mssn nog uploaden ...

Sal A. Mander
Avonturier

Ongelezen bericht door Sal A. Mander » 29 feb 2004 18:45

Ik vind dat zeer indrukwekkend wat je hetekend hebt! :klap: Bewondering alom. ik zou graag meer willen zien dus uploaden die hap! :)

Waylander
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Waylander » 29 feb 2004 18:47

Erg goed! ik sta er versteld van, vergeleken bij dit is mijn werk kleuter-gepruts.

:klap: :klap: :klap: Aplaus :klap: :klap: :klap:

Asrai
Avonturier

Ongelezen bericht door Asrai » 29 feb 2004 22:03

Waaaaaah, ik ga mijn werk dus echt niet meer laten zien!!! het is zoiezo al niets, maar vergeleken bij dit is het echt helemaal compleet waardeloos!!!
Asrai

Kurt Coben
Avonturier

Ongelezen bericht door Kurt Coben » 01 mar 2004 07:54

Erg mooi! Kan je nog meer laten zien? En Asrai, gewoon laten zien...

Selene
Fortuinzoeker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Selene » 01 mar 2004 17:42

Ik teken wel eens, als ik daar zin in heb. Maar meestal lukt het niet:P
@Aldaron
Woow mooie tekening joh!!!

Gaia
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Gaia » 01 mar 2004 22:24

Asrai schreef:Waaaaaah, ik ga mijn werk dus echt niet meer laten zien!!! het is zoiezo al niets, maar vergeleken bij dit is het echt helemaal compleet waardeloos!!!
Asrai
Je kan het natuurlijk ook anders zien: als je ze wel post, kan iemand met wat meer teken-ervaring je nog wat dingen vertellen over hoe je een volgende keer iets kan verbeteren etc. Des te beter worden ook je eigen tekeningen...
En misschien hebben jouw tekeningen op hun eigen manier net zoveel charme als die nu al gepost zijn...

Ik tekende ooit ook veel, maar doe het nooit meer tegenwoordig... Erg jammer, vond het leuk om te doen, en kreeg er vroeger altijd veel complimentjes mee :$

Plaats reactie