Even een ideetje van mij en of het kan geen idee... Impulsieve ideën heet dat...

http://www.publiceerjeboek.nl/index.html
Dit vond ik op internet en ik dacht aangezien er zoveel schrijvers op Aeon zitten, is het niet leuk om met elkaar een fantasiebundeltje te maken en dit proberen uit te geven?
Ik ben namelijk heel benieuwd hoe dat bij deze site in zijn werk gaat, en ik weet ook dat er veel mensen een boek aan het schijven zijn op Aeon, die ook moet worden uitgegeven uiteindelijk.
Het idee voor het verhaal is simpel...
Er is een verteller die aankomt bij een stadje en die zich in een herberg op een kruk laat neerzinken. Hij verteld verhalen voor geld...
Op die manier kan hij informatie geven voor elk verhaal en kunnen er ook nog niet bestaande wezens makkelijker in een verhaal inspringen.
Iedereen die wilt schijft een verhaaltje. Misschien willen de mensen die goed kunnen tekenen, maar meer moeite hebben met schrijven een voorkant of tussenilustraties maken.
Ik weet niet of het mogelijk is om een verborgen topic te maken, alleen voor leden zodat op die manier de verhalen door ieder lid kunnen worden beoordeeld?
Of het een goed idee is geen idee, misschien ben ik ook weer eens naief bezig, maar ik dacht het is ook wel een leuk idee om zo een groepsproject op te starten. We zouden het bijvoorbeeld (is enkel een voorstel net als de rest van dit mailtje) "De schrijvers van Aeon" kunnen noemen.
En wat als er iets mee verdiend gaat worden?
Heel simpel, het gaat allereerst om het feit dat het boek te koop is. LEUK!!! Maar verder kunnen we met dat geld bv. een dagje weggaan of iets voor de Aeonsite zelf doen. Het is voor de lol. Niemand hoeft er rijker van te worden.
Nou laat maar weten wat jullie van het idee vinden.
Groetjes Lasmes