Spookschip nadert de Efteling

Van historische fantasiewezens tot 'Vraag het aan Zwarte Magica'... Aeon-columnisten delen hun kijk op het fantastische genre.

Moderator: Beheerders

Jorqua
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Jorqua » 15 jun 2006 23:57

Mjam.. een nieuwe atractie en naar wat ik er uit kan opmaken ook nog een bezienswaardigheid ook. :-D
Rede genoeg om binnenkort toch maar eens het oude barrel aan te slingeren en een tripje efteling te wagen.
Nou nog maar hopen dat hij dan inmiddels geopend is.

-Greetz R-

whitedragon
Kosmonaut

Ongelezen bericht door whitedragon » 16 jun 2006 14:18

Ik ga 30 juni naar de Efteling :D. Ik hoop dat de nieuwe attractie dan al open is. Als ie open is zal ik na afloop wel even vertellen hoe het was :).

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter » 19 jun 2006 15:17

whitedragon schreef:Ik ga 30 juni naar de Efteling :D. Ik hoop dat de nieuwe attractie dan al open is. Als ie open is zal ik na afloop wel even vertellen hoe het was :).
Graag, en veel plezier alvast!

Op de site van de Efteling staat helaas nog geen nieuws, dus ik vrees dat het nog wat langer kan duren. Ze zijn nog druk aan het testen. Overigens zal het je niet makkelijk ontgaan wanneer het moment daar is. Er liggen al promospotjes voor de landelijke TV klaar.

the Pelican
Kind van de kosmos

Uitstel opening nieuwste attractie Efteling

Ongelezen bericht door the Pelican » 21 jun 2006 21:09

Inmiddels is er wel nieuws:
Site Efteling schreef:Uitstel opening nieuwste attractie

De Efteling heeft besloten de nieuwste en grootste attractie, De Vliegende Hollander, dit seizoen niet meer in gebruik te nemen. Het was de bedoeling om deze aanwinst in 2006 te openen, maar vanwege de complexiteit van de attractie is meer tijd nodig dan gepland.

De afgelopen maanden hebben Efteling-medewerkers dag en nacht gewerkt om de attractie voor het publiek te kunnen openen. De teleurstelling is bijzonder groot nu blijkt dat voor een bepaald gedeelte van de baan méér tijd nodig is.
Bron

Christine
Kind van de kosmos
Contacteer:

Ongelezen bericht door Christine » 21 jun 2006 22:24

Volgens het Parool waren er een aantal dingen nog "onveilig" aan de attractie. Erg jammer, ik ga 5 juli met een groepje naar de Efteling, en had er graag ingezeten. Alhoewel..... toch maar even wachten totdat het helemaal veilig is!

- Christine -

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter » 21 jun 2006 22:41

Een tweede Droomvlucht dus, ik was er al bang voor. Ze zijn sinds 1 april ook voornamelijk bezig geweest met testen, dus geen verrassing dat het op veiligheidsproblemen vastzit. Ach, nu hebben we volgend jaar in ieder geval iets om naar uit te kijken. :)

Aisling
Ontdekkingsreiziger
Contacteer:

Ongelezen bericht door Aisling » 03 aug 2006 16:53

Ik zou dolgraag een keer naar de Efteling willen gaan, maar één het geld ontbreekt me en ten tweede de tijd omdat ik nog veel dingen moet doen... Ik vind het wel een goede column, leuk geschreven en je houdt de aandacht goed vast! Mijn complimenten :klap: Maar als er ooit eens de mogelijkheid zich voordoet om naar de Efteling te gaan, dan ga ik zeker in die nieuwe attractie. Ook kan ik zien wat er nog meer veranderd is aan de Efteling omdat ik er echt lang niet meer geweest ben.

Elmer
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Elmer » 03 aug 2006 18:16

een meet in de efteling zou fun zijn, kunnen we met z'n allen die nieuwe atractie checken. :-D

Jo0st
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jo0st » 03 aug 2006 19:42

Dat zou dan pas volgend jaar kunnen, want ik ben er de 28ste nog geweest en toen was er vrij weinig activiteit op de plek van de attractie. Hij staat er al maar ligt er doods en verlaten bij, ook is hij nog zichtbaar niet helemaal af. Al lijkt mij een efteling meet wel über leuk (ik hou van de Efteling), het is voor velen misschien iets te duur. Toch een goed idee om een keer voor te stellen in de toekomst, je kan dan altijd nog kijken hoe de reacties zijn. Maar aangezien nu eerst de barbeque meet is zou ik daar nog even mee wachten, leuk voor volgende zomer misschien?

Elmer
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Elmer » 03 aug 2006 20:52

Ik schrijf het op als reminder volgende zomer open ik een Topic met de vraag wie gaat er mee naar de efteling, als we met genoeg zijn krijgen we misschien Aeon-groeps korting. :-D

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter » 05 aug 2006 10:13

Het is een leuk idee voor volgend jaar, want deze attractie gaat inderdaad pas in 2007 open. Maar eh, ik ben beslist niet tegen! :)

Groepskorting geldt pas bij 20 personen, maar het scheelt wel €5 p.p. Dus dan moeten we volgend jaar maar fanatiek werven.

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 21 aug 2006 19:53

A.. op tijd plannen dan... :-D

after_eden
Eeuwentemmer

Ongelezen bericht door after_eden » 18 sep 2006 07:47

Ik ben eergisteren naar de efteling geweest en ik heb hem gezien. Ziet er mooi uit en ik heb ook foto's gemaakt. :-D

Dolenthoniel
Opperkiwi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dolenthoniel » 04 nov 2006 10:18

Ik ben volgend jaar zeker weten te vinden in de efteling. Nadat ik de column nog maar een keer heb doorgelezen heb ik er écht weer zin in gekregen. Helaas is het nog niet eens winter en ik wil er graag in de zomer heen. Dat word dus nog even wachten.
Ik heb er zin in! :-D

the Pelican
Kind van de kosmos

Ongelezen bericht door the Pelican » 05 nov 2006 22:20

Dolenthoniel schreef:Dat word dus nog even wachten.
Of je kunt ondertussen alvast een Efteling Aeon meet organiseren ;) .

Plaats reactie