[img=right]http://www.planet-aeon.nl/images/artike ... magica.jpg[/img]Beste Aeonners,
Ik heb al enkele vragen gekregen van leden die gebruik willen maken van mijn immense kennis en wijsheid. Met de nodige tijd en moeite heb ik mij hierover gebogen om tot een goede oplossing te komen. Als er meer mensen zijn die mijn diensten op prijs stellen, stuur een pm of een e-mail naar vraaghetaanmagica@gmail.com. Hoe meer vragen, hoe sneller ik reageer!
Magica groet u...
- Hoi Magica,
In het kort: ik heb een jongen achter me aan zitten die geen afwijzing kan accepteren. Sinds ik hem heb afgewezen is er geen dag voorbij gegaan dat hij me niet geSMSd of geMSNd heeft. Ik wil hem, als het kan, graag als vriend houden en durf hem niet goed echt hard af te wijzen. Maar hier word ik gek van! Wat moet ik doen?
Groetjes!
Dit is erg vervelend! Zulke jongens zouden ze in kleine kevertjes moeten veranderen. Maar bedenk wel dat mannen vaak moeite hebben met vrouwelijke 'hints'. Heb je hem helemaal duidelijk gezegd dat je niet geïnteresseerd was? Als dat het geval is, dan wil hij je afwijzing kennelijk niet horen. Het is moeilijk om iemand in zo’n geval af te wijzen, ook omdat je deze persoon, zoals je al zei, te vriend wil houden. Hoe eng het ook is, je hebt er waarschijnlijk het meeste baat bij toch eens met hem te gaan praten. Je hoeft hem niet keihard af te wijzen, maar probeer rustig te vertellen dat je niet verliefd op hem bent, maar dat je wel vriendschappelijk met elkaar om wilt gaan. Er is een kans dat hij dit niet goed opneemt, maar als hij dit wel doet, dan hebben jullie er allebei baat bij en hoeven er geen vervelende situaties meer te ontstaan. Veel succes!
ZM
- Beste Zwarte Magica,
Ik wou om uw raad vragen omdat ik met een probleem zit en er geen raad mee weet. Het zit zo: ik vind al een tijdje een meisje leuk maar weet niet zo goed hoe ik haar duidelijk kan maken hoeveel ze voor me betekend.Ze is echt zo mooi en zo bijzonder, de rest verbleekt in haar bijzijn.
Geef alstublieft raad,
Een verleifde ziel
Maar jongen toch! Dit is geen probleem, dit is liefde! Zoals je het brengt komt het niet op mij over alsof dat meisje niks voor jou voelt. Als je haar wilt laten weten hoe je over haar denkt, geef haar dan iets! Dat hoeft geen groots cadeau te zijn, die meiden onder de honderd zijn vaak veel blijer met iets persoonlijks. Een gedichtje of een lieve kaart doet wonderen.
Maar verliefde ziel, hoed u! Geniet met volle teugen, maar verlies de wereld niet uit het oog in je verliefdheid! Buiten dat wens ik je veel succes!
ZM
- Waarde Magica,
Ik zit met een groot probleem! Al jaren probeert een of andere heks mijn geluksdubbeltje te stelen! Deze toverkol is niets te gek en zonder mijn dubbeltje ben ik niks! Hoe kom ik van dit loeder af?
Dhr. D. Duck
Dat is inderdaad vervelend. Ik weet het goed gemaakt! Geeft u dat dubbeltje maar bij mij in bewaring, dan zorg ik dat alles weer goed komt...
ZM