Afsluiting Kiln en vraag om Feedback

Wie wordt de nieuwe koning van het in chaos verkerende eilandenrijk Suomi?
Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Afsluiting Kiln en vraag om Feedback

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 25 jul 2008 14:23

Het zal waarschijnlijk wel opgevallen zijn dat de grote RPG Kiln afgerond is. Hierbij wil ik Aphrael, Witch en Nahimana Tala bedanken voor hun inzet als spelleiders, maar ook alle spelers die mee hebben gedaan.

Als Beheer hebben we gemerkt dat de RPG niet geheel naar wens verliep en dus hebben we besloten voorlopig geen nieuwe grote RPG op te starten. Voor de RPG spelers onder u, verwijs ik naar het onderdeel Herberg hier op Aeon.

Een nieuwe grote RPG in de toekomst sluiten we op dit moment niet uit. Echter, na drie grote RPG's die niet geheel naar wens verliepen willen we een mogelijke nieuwe grote RPG goed neerzetten. Van daaruit volgt dan ook de vraag of jullie feedback willen geven aangaande Kiln. Wat vonden jullie er goed aan, en wat minder goed? Dit kunnen jullie doen in dit topic, maar een PM richting één van de beheerders mag ook. Alvast bedenkt.

after_eden
Eeuwentemmer

Ongelezen bericht door after_eden » 25 jul 2008 16:06

Om te beginnen, ik vond de setting en het verhaal erg goed. Het was een zeer leuk idee, goed vormgegeven en erg goed uitgedacht. Toch bleek het helaas fout te gaan.

Om het kort maar krachtig samen te vatten kan ik zeggen dat ik het op een gegeven moment te traag begon te vinden. Het tempo van dagwisselingen was eruit. Een idee zou kunnen zijn geweest om, ook al was niet iedereen klaar, de dagwisselingen gewoon plaats te laten vinden.

Verder denk ik dat er eigenlijk te weinig spelers nog actief waren. Kiln was zeer groot en de spelers konden hun eigen weg gaan. Ze deden dit ook, totdat iedereen samen moest komen. Dit tot verontrusting van sommigen. En er een grote samenwerking vereist werd. Dit punt duurde te lang, en de spelers die niet hier wilden zijn deden ook niet mee. Goed genoeg daarover. Met de paar spelers die erna nog ronddwaalden was de wereld veel te groot, en het verhaal liep al niet meer. Erg jammer want het had zo leuk kunnen worden.

after_eden
Eeuwentemmer

Ongelezen bericht door after_eden » 06 sep 2008 18:59

Jammer dat niet meer mensen willen reageren...

Gesloten