Laurell K. Hamilton

Hier worden schrijvers en hun volledige oeuvres besproken.

Moderator: Beheerders

Daenerys
Ontdekkingsreiziger
Contacteer:

Ongelezen bericht door Daenerys » 22 sep 2004 19:09

Yay! Ik heb vandaag net 10x de nederlandse editie besteld! <doet vreugdedans> Ik heb overigens ook aangekaart dat we graag Laurell op visite zouden hebben in de boekwinkel... als dat lukt, laat ik het zeker weten hier.

De voorkant gaat er on-fantasy en horror uitzien... dus misschien dat de titel in sommige boekhandels biij de spanning wordt neergezet: naast Stephen King en Anne Rice.. (Anne Rice staat overigens bij mij ook bij fantasy/scifi :) )

Dus als je Anita Blake nog niet gelezen hebt, omdat het je tegenstaat in het Engels te lezen is er binnenkort de Nederlandse vertaling! Yay!

Phedre
Kosmonaut
Contacteer:

Ongelezen bericht door Phedre » 22 sep 2004 22:04

Ik ga morgen ff checken of hij bij ons ook bij de beursaankopen staat. Maar als ie in de winkel komt, komt ie bij mij staan, hoor!!! Spannend. Kan ik hem aan iedereen aan gaan raden..:-)

Phedre
Kosmonaut
Contacteer:

Ongelezen bericht door Phedre » 05 jan 2005 16:02

Nou, Dodenjacht ligt in de winkel, maar echt d'ruit vliegen doet ie helaas niet.

Ik heb Anita Blake 12 (Incubus Dreams) inmiddels uit, vond hem niet helemaal als vanouds, maar heb toch genoten van het boek, zeker van de tweede helft. Hoop wel dat de volgende weer wat beter in elkaar zit. Dit leek me een haastwerkje.

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 12 jan 2005 01:09

Phedre schreef:Dodenjacht ligt in de winkel, maar echt d'ruit vliegen doet ie helaas niet.
Aaaaaaaaaaah eindelijk. Al heb ik het boek, jammer genoeg, hier nog niet in de boekhandel zien liggen. Eens kijken of ik hem ook kan regelen.

Esk
Fortuinzoeker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Esk » 12 mei 2005 21:16

Ik ben enige tijd geleden, na alle enthousiaste verhalen van Phedre :-D :P , begonnen in de boeken van L.K. Hamilton.

Ik moet zeggen: I'm completely hooked! Vlotte schrijfstijl, interessante setting en voor mij echte pageturners... gelukkig heb ik de serie nog niet geheel compleet, dus er valt nog een boel te lezen.

Ik heb nu de Merry Gentry-boeken die uit zijn (behalve de laatste) allemaal gelezen en met de Anita Blake-serie zit ik op boek 8 of 9. Ik ben er nog niet uit welke van de twee series ik het beste vind. Allebei hebben ze zo hun interessante kanten.

Daenerys
Ontdekkingsreiziger
Contacteer:

Ongelezen bericht door Daenerys » 14 mei 2005 19:50

Overigens komt er dus ook het tweede deel aan in het Nederlands, dus gelukkig ook bereikbaar voor mensen die liever nederlands lezen.

Let ook even op dat deel 3 uit de Merry Gentry serie nu in de aanbieding is via Van Ditmar voor 7,95 euro. De eerste twee delen zijn ook rond een tientje in aanschaf dus het proberen waard. Tenzij je echt niet van ellenlange seksscenes houd met meerdere bedpartners in alle soorten en maten.

magraat
Toerist

Ongelezen bericht door magraat » 16 mei 2005 11:24

Ik ben ook compleet verslaafd. Merry Gentry vond ik al helemaal tegek en de afgelopen twee weken ben ik helemaal into Anita Blake. Ben nu bij deel 8!

Phedre
Kosmonaut
Contacteer:

Ongelezen bericht door Phedre » 18 mei 2005 20:21

Daenerys schreef:Tenzij je echt niet van ellenlange seksscenes houd met meerdere bedpartners in alle soorten en maten.
Hehe, zouden die mensen er ook zijn? :-D

Maanfee
Groentje

Ongelezen bericht door Maanfee » 13 sep 2005 18:38

Ok, ik ben sinds eergisteren Merry verslaafd. Hoe kom ik aan deel 2 en 3 zonder dat achterlijke bedrag van 18 euro te betalen?

Ik probeerde op vanditmar.nl maar daar kwam ik helaas geen steek verder.

Phedre
Kosmonaut
Contacteer:

Ongelezen bericht door Phedre » 13 sep 2005 21:59

De nederlandstalige? Deel 2 is in het nederlands nog leverbaar (wel voor die gebonden prijs), deel 3 is nooit vertaald en zie ik ook niet vertaald worden in de nabije toekomst. Engels lezen mogelijk?

Maanfee
Groentje

Ongelezen bericht door Maanfee » 13 sep 2005 23:38

Ik ben eigenlijk liever lui dan moe, maar als het in het engels moet, dan moet het maar... Wel jammer overigens.

Deel 1 heb ik gebonden, dan staat een gebonden deel 2 er mooi naast :)

de herrezen draak
Avonturier
Contacteer:

Ongelezen bericht door de herrezen draak » 22 okt 2005 11:44

Van Laurell K. Hamilton heb ik er maar eentje gelezen en dat was dodenjacht. Ik vond het wel best eengoed boek. vlotte schrijfstijl, leuke personages en leuke plot alleen jamer dat op het einde het verhaal zo een beetje in een stroom versnelling wordt geklutst waardoor het einde een beetje te snel werd afgerafeld.

Gaan alle boeken van hamilton over vampiers en zo van die dingen? Want zo van die boeken sub-horror zeg maar lees ik niet zo heel graag.

Phedre
Kosmonaut
Contacteer:

Ongelezen bericht door Phedre » 23 okt 2005 14:13

de herrezen draak schreef:Van Laurell K. Hamilton heb ik er maar eentje gelezen en dat was dodenjacht. Ik vond het wel best eengoed boek. vlotte schrijfstijl, leuke personages en leuke plot alleen jamer dat op het einde het verhaal zo een beetje in een stroom versnelling wordt geklutst waardoor het einde een beetje te snel werd afgerafeld.

Gaan alle boeken van hamilton over vampiers en zo van die dingen? Want zo van die boeken sub-horror zeg maar lees ik niet zo heel graag.
Alle boeken van Hamilton in de Anita Blake serie gaan wel over vampieren (en zombies, en weerbeesten). Alle boeken in de Merry Gentry serie gaan over sidhe, niet over vampieren.

de herrezen draak
Avonturier
Contacteer:

Ongelezen bericht door de herrezen draak » 28 okt 2005 14:20

Phedre schreef:
de herrezen draak schreef: Gaan alle boeken van hamilton over vampiers en zo van die dingen? Want zo van die boeken sub-horror zeg maar lees ik niet zo heel graag.
Alle boeken van Hamilton in de Anita Blake serie gaan wel over vampieren (en zombies, en weerbeesten). Alle boeken in de Merry Gentry serie gaan over sidhe, niet over vampieren.
bedankt voor de info ;)

Witch
Sterrenschipper

Ongelezen bericht door Witch » 31 okt 2005 23:30

Van deze schrijfster heb ik ng helemaal niets gelezen. Nu kan ik dat niet echt van veel schrijvers zeggen en ik realiseer me dat dus nu pas. Hmmm alweer iets om op mijn lijstje erbij te schrijven.

Plaats reactie