Aha,nou, ik heb nu dus 7 delen besteld bij Proxis en thuisbezorgd zonder kosten komt dat op 49.94 eurotjes...Goed toch?!
Idd,ik kan ze niet neerleggen als ik ze eenmaal begin te lezen...! Nou, daarin ben ik hier zeker wel niet de enige
En happy me, ik had het 2e deel al besteld toen ik te horen kreeg dat het 1ste deel niet meer te krijgen was

MAAR op Fantasyfan is er zo n heel lieve persoon die me t 1ste deel gevonden heeft in Nederland...

*jip jip!*
Nu hoop ik juist maar dat ze t 3e deel wel ook in t Nederlands uit gaan geven!!!
Anders heb ik n probleem met n grote P...
Na al de moeite die ik nu al gedaan heb om die MG serie te pakken te krijgen zou ik me dan wel hééél zielig voelen.
Wel nu zit ik in spanning te wachten tot mn bestelling toekomt...!!
Die AB's toch...

gewoon!
En nou ja Richard is wel ok hoor, maar toch voel ik tot nu toe meer voor Jean-Claude?!
Alhoewel, je weet wat ze zeggen toch: als 2 honden vechten voor n been...loopt er n 3de mee heen.
Ben s kurieus of dat in dit geval ook zou van toepassing worden..bestaat dat spreekwoord eigenlijk in Amerika? Anders n tip voor Laurell ?
Niet dat ik AB wil vergelijken met een ordinair been, verre van dat hoor!
Liefs aan al de fans!!
Vanwege n happy one...

En hey jongens aan mij zal t niet liggen hoor..ik maak best wel veeel reklame voor de schrijfster in mn vampy kennissenkring....lol.