Tisa Pescar & Mel Hartman

Hier worden schrijvers en hun volledige oeuvres besproken.

Moderator: Beheerders

Minnie
Beheerder

Re: Tisa Pescar & Mel Hartman

Ongelezen bericht door Minnie » 26 nov 2009 20:21

Ik heb ondertusen de 3 delen van De Fantasiejagers uitgelezen, en deel 1 van MaanMysteries. Elk van deze boeken hebben me zeker kunnen bekoren! (meer daarover in de betreffende topics ;) )
Maar nu vraag ik mij wel af wanneer Bloederfenis op de markt komt. Of heb ik dat nieuws ergens gemist?

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 28 jun 2010 10:42

Om even terug te komen op het oorspronkelijke onderwerp van dit topic:

Ik heb gisteren Mel Hartman gesproken en toen kwam natuurlijk ook dit gezamenlijke project aan de orde. Mel wist mij te vertellen dat er al twee boeken waren geschreven, maar dat de proeflezers vonden dat ze hun eigen karakters er in kwijt raakten. Dus is er besloten deze boeken niet uit te geven.

@ Tisa & Mel: corrigeer me indien nodig of vul het verhaal gerust aan.

mel
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door mel » 29 jun 2010 06:07

Nee, dat klopt, Ysgrublaidd. De verhalen waren op zich best leuk, volgens de proeflezers, maar enkel als je onze aparte boekenreeksen niet eerder gelezen had. Het viel de PL op dat de eigenheid en sterkte van onze personages een beetje verloren was gegaan in het samenbrengen van de boeken. We hebben wel plannen (ze komt trouwens dit weekend logeren bij mij :feest: ) om ooit samen een boek te schrijven, maar dan een losstaand verhaal dat niets met onze eigen boeken te maken heeft. Hoe dan ook, het was niet voor niets: we hebben er ontzettend veel plezier aan beleefd én alvast wat oefening opgedaan. ;) Zo weten we dat samen schrijven goed lukt!

Tisa
Fortuinzoeker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tisa » 29 jun 2010 17:16

Helemaal mee eens. Je vindt trouwens wel stukjes van de niet uitgegeven verhalen terug in Heksenmaan en Droombeeld. De boeken in onze afzonderlijk series die nog moeten uitkomen :) Zo kun je er toch een stukje van meepikken als lezer.

(Zie je zaterdag Mel. Zet de rose maar vast koud, haha. :P)

Plaats reactie